Altijd vriendelijk en geen poespas. Gewoon goede service!

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren en duidelijk kostenoverzicht.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, oplossingsgericht en normale prijs

Al meer dan 10 jaar is mijn auto in onderhoud bij garage Eriton. Altijd tot grote tevredenheid. Hoewel ik ben verhuisd naar Grou blijf ik graag klant bij deze garage.

Goede service en snel geholpen

Goede service en snel geholpen

Goede en prettige service

Men dacht daar met mij mee wat aan de auto moest gebeuren en wat nog even uitstel kon hebben. Dat was prettig gezien mijn financiële situatie. Ze denken daar echt met je mee en zijn bekwaam.! Complimenten!

Vriendelijk en vakkundig

APK en onderhoud goed uitgevoerd. Vervangen van onderdelen wordt overlegd, advies gegeven en naar wens opgepakt.

Fenominaal

In één woord geweldig

Geen problemen

Komen afspraken meestal na. Worden op de hoogte gehouden bij hoge kosten. Veel in overleg.

Dikke prima

Hele goede ervaringen met Autobedrijf Eriton

Je wordt er altijd snel en vakkundig geholpen. Een aanrader als je opzoek bent naar een garagebedrijf.

Heel goed!

Prima!

• Prijs/Kwaliteit

Een altijd bereikbare en beschikbare garage die ik volledig vertrouw

Zie hiervoor

• Prijs/Kwaliteit

Heb nog geen problemen gehad Wordt wel steeds gezegd dat jullie rekeningen sturen die niet kloppen heb nu zelf rekening van beurt 253 euro gekregen terwijl ik 1 week terug apk heb gedaan 42 euro ook nog gevraagd naar olieverversen etc etc niets aan hand was goed en 1 week later gaf display aan olieververversen dat is vreemd normaal bij anderen is apk gratis bij beurt Vind dit jammer eerst rekening apk en dan rekening beurt ga toch denk ik na iemand anders die dit niet doen klant is koning Met vr gr S Feenstra Ps als je vraagt of ze even naar radio willen kijken omdat ik maar 1 zender heb op nieuwe radio en andere zenders niet werken ligt het zonder te kijken aan antenne en ook niet verder naar gekeken dat vind ik jammer en dit kost echt klanten mond op mond reclame Aanbevelen ja en nee met een ?

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goed. Goede service en advies

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en vriendelijke mensen.

Vakkundig advies zoals het betaamt in een goede garage in de stad met een “ dorpse “ sfeer.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle APK en fijne haal- en brengservice

Ik kon op korte termijn een APK aanvragen die snel werd uitgevoerd. Haal- en brengservice van de auto naar de garage en weer naar huis. Altijd vriendelijk personeel. Al jaren klant!

Eerlijk, snel, adequaat

De mannen van autobedrijf Eriton weten precies wat ze doen. Het is fijn dat je via de website al precies voor je auto kan zien wat de meeste typen onderhoud kosten. Je kunt er snel terecht in hun nette werkplaats en kun je er terecht met al je vragen. Er worden verder ook geen onnodige dingen in rekening gebracht. Zo dacht ik laatst dat ik mijn wielen moest laten uitbalanceren terwijl er modder resten in mijn wiel zaten. De wielen zijn van de auto gehaald en schoongemaakt zonder dat dit op de factuur is verschenen. Voor mij is dit dé garage

Prima ervaring

Deskundige hulp, je bent geen nummer, maar een klant die ze bij naam kennen.

Vriendelijk en snel

Professioneel aan het werk

• Prijs/Kwaliteit

Een prettige kleinschalige garage waar je "altijd" terecht kan en die ik vertrouw.

Hiervoor reeds omschreven.

Super service

Klant vriendelijk , super service .

• Prijs/Kwaliteit

Ik kan altijd komen, problemen met de Vito, worden opgelost.!

Ik kan altijd komen, problemen met de Vito, worden opgelost.! Ook zij zijn prijs bewust en eventuele onderdelen worden ook prijs bewust opgezocht.

Snelle actie

Vakkundig geholpen

Mijn ervaring met autobedrijf Eriton is dat je altijd goed uitleg krijgt over wat ze aan je auto hebben gedaan. Daarnaast geven ze ook ongevraagd advies op een positieve manier.

• Prijs/Kwaliteit

APK en onderhoud op en top

Jaarlijkse APK gecombineerd met onderhoud. Aandachtspunten vanuit APK keurig in overleg aangepakt en opgelost.