• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg nette service vriendelijk personeel alles in overleg en zeer scherpe tarieven egt een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed: klantgericht, vakbekwaam en milieubewust.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede servicebalie met uitstekende ervaring wat analyse van autotechniek betreft.\r\nZe zeggen wat gaan doen en doen wat ze zeggen: goed werk afleveren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen. Auto is vakkundig gerepareerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, behulpzaam en er is daar een fijne sfeer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en deskundig contact, snelle service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto lekte koelvloeistof. Snel en netjes opgelost; keurig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, snel, voortaan mijn vaste adres

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima monteurs Correcte afhandeling van de auto.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben als een bekende ontvangen, werd geduldig aangehoord en kreeg nadat het probleem was gevonden, thuis een belletje over dat probleem en de kosten.\r\nReparatie is vlot uitgevoerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eriton is een vertrouwd adres voor ons. Eerlijk advies en er wordt met je meegedacht. Zo was Wietze bijvoorbeeld al op zoek gegaan naar een tweedehands versnellingsbak, zonder dat wij überhaupt op het idee kwamen. Ik heb echt het gevoel dat we eerlijk worden behandeld. Afspraken worden nagekomen en de tarieven zijn redelijk te noemen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een afspraak gemaakt om mijn doffe koplampen te laten polijsten.\r\nToen de reparatie was verricht zagen de koplampen er bijna hetzelfde uit als voor het polijsten.\r\nIk heb echter wel het bedrag van ik meende 60 euro moeten voldoen.\r\nAfgelopen week moest mijn auto ( renault Laguna ) voor de apk keuring en werd afgekeurd vanwege de koplampen. Ik heb nu de reparatie laten verichten bij een ander bedrijf en het vervangen van de koplampen kosten mij nu alsnog 320 euro. ( polijsten ging niet )

Bedankt voor uw reactie naar aanleiding van het polijsten van de koplampen van uw Renault Laguna. Als eerste wil ik graag opmerken dat polijsten van koplampen een tijdelijke oplossing is, welke vooral bedoelt is om een korte periode te overbruggen. Dit is ook heel duidelijk zo met u gecommuniceerd. Daarnaast was al direct duidelijk dat de schade door UV straling aan de beide koplampen te groot was en niet alleen de coating maar ook het kunststofglas was aangetast. Ons advies aan u is ook altijd geweest nieuwe units te plaatsen, maar ondanks ons uitdrukkelijke advies heeft u toch voor polijsten gekozen. U keuze voor polijsten maakte ons al direct duidelijk welke waarde u aan veiligheid toekent, samen met het feit dat u al geruime tijd heeft rondgereden zonder voldoende licht. Wij hebben puur uit coulance nog aangeboden om bij eventuele vervanging de kosten voor het polijsten hierop in mindering te brengen. Wij betreuren het dat u nu deze reactie plaatst ondanks ons advies en aanbod aan u. Een vervanging bij ons bedrijf had u veel geld kunnen besparen omdat het genoemde bedrag ruim 100 euro hoger is dan dat wij voor de vervanging zouden hebben gerekend. Wij hopen dat onze reactie voor u ook helderheid geeft.