Zoals als iedere keer, vriendelijk en vakkundig geholpen.

"slechts" een bandenwissel, maar bovenstaande zin is van toepassing. De koffie tijdens het wachten was ook goed.

Uitstekende dienstverlening

Recentelijk heeft Doornbos voor ons een auto gekocht en voorzien van een onderhoudsbeurt e.d. Je krijgt bij garage Doornos gewoon een eerlijk antwoord en er wordt niet omheen gedraaid. Ze zijn daarbij ook zeer deskundig, dus je weet gelijk waar je aan toe bent. Je krijgt ook altijd een vriendelijk persoon aan de lijn. Het ophalen van de auto voelde voor ons echt als een cadeautje, met vriendelijke ontvangst en wat extra's. Jordi en Gea bedankt voor alles, met dank aan jullie kunnen wij veel veilige kilometers maken.

goed bedrijf

Perfekt

Prima garage

Voor apk en rem controle geweest met onze Camper, wij kregen een telefoontje dat de remmen achter vervangen moesten worden.

• Prijs/Kwaliteit

Kon snel terecht, snelle reparatie

Op vakantie in de buurt, kregen we een ABS-melding. Niet fijn en niet veilig dus op zoek naar een prettige garage. Uiteindelijk bij Doornbos uitgekomen door goede reviews op Google. ‘s Ochtends gebeld en we konden dezelfde middag nog terecht. Na een korte wachttijd met een aangeboden kopje koffie, mochten we onze eigen auto achter laten en met een leenauto weer verder. Einde van de middag was onze auto klaar. Geen onnodige kosten, fijne uitleg van zaken!

• Prijs/Kwaliteit

Goed advies en en goede service

Snelle service

Blij met het eindresultaat- geblindeerde achterruiten

Prettig!! Zeer tevreden.

Prettig 3n zeer tevreden en deskundige hulp.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer net en correct bedrijf

Altijd vriendelijk en met veel passie en doorzettingsvermogen de eventuele problemen correct oplossen. Een echte aanrader

Weer prima geholpen!

Grote beurt, altijd reparaties in overleg

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en prijs kwaliteit in evenwicht

Denken in oplossingen en helderheid in prijzen en advies

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbare, behulpzame en zeer vriendelijke dienstverlening

Er wordt bij Doornbos met je meegedacht en geluisterd naar je wensen. Ze zijn erg behulpzaam en betrouwbaar! Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd voor je klaar .

Staan altijd voor je klaar , En hebben verstand van auto’s. Fijne garage en vriendelijk.

Dik tevreden ☺

De jongens doen serieus hun werk.

Uitstekende service, bekwaam personeel

Trekhaak laten plaatsen. Goed en vakkundig gedaan. Alles werkt prima. Complimenten voor Hanna. Het is nu 75 km van mijn woonplaats, maar Doornbos blijft mijn garage

Vakkundig en snel.

Versnellingsbakolie van onze mini is vervangen. Vakkundig en snel geregeld en tegen een schappelijke prijs. Over een vervangende auto wordt niet moeilijk gedaan. Ik ben erg tevreden.

Snelle goede service

Geen bla bla maar aanpakken. Vlotte communicatie. Kleine dingetjes kunnen vaak wel even tussendoor

zeer tevreden

Vriendelijk,vakkundig . Hier last ik mijn auto in vertrouwen achter om weer tip top in orde weer op te halen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf vlot en behulpzaam

Werken volgens verwachting

Zo moet het zijn.

Sleutel inleveren. Auto voor APK keuring. Twee uur later een bericht dat de auto weer klaar staat. En ook nog een kadootje ontvangen. Op naar de volgende afspraak bij AutoFirst Doornbos in Beilen.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaringen zijn zeer positief.

Ze zijn duidelijk, qua afspraken, en flexibel! En waar nodig informatief.

Vriendelijk en vakkundig

Auto voor apk gebracht. Afspraak simpel gemaakt via internet.

goede service/prijs

netjes naar huis gebracht en weer opgehaald bij beurt auto. iets te ver om te lopen/fietsengezien mijn leeftijd ,

Straalt vertrouwen uit

Vertrouwt, vakwerk , geen poespas recht door zee. Overlegt als er ander reparaties moet gebeuren.

De Zuidmaten 6 A

9411PT Beilen