Fantastisch

Goede service Vriendelijk personeel

• Prijs/Kwaliteit

om 8.00 uur besteld om 14.00 geleverd en reparatie banden uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Kleine beurt en APK goed uitgevoerd

geweldig geholpen.

vlot, netjes en vakkundig

SERgoed

te verfklant

Uitstekende behandeling

hele goede ervaring en uitstekende service

• Prijs/Kwaliteit

auto onderhoud wordt goed uitgevoerd.

Mijn ervaring bij van den Akker: afspraak is afspraak.

Prima afgewerkt

-----

Goede sevice

Ik woon in Leeuwarden, maar destijds de auto in Dokkum gekocht. Daarom laat ik APK en grote beurt in Dokkum uitvoeren. Na afspraak stond een leenauto voor me klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goed en nooit problemen met dit bedrijf.

Altijd vriendelijk, altijd goede informatie, we kunnen altijd een goede afspraak maken en zelfs buiten openingstijden komen.

Goed, deskundig en snelle service

Goed, deskundig en snelle service

• Prijs/Kwaliteit

Prima ontvangst en prettige uitleg v.h.probleem

Goed advies.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Altijd goede service

Bij iedere benodigde beurt voor de auto wordt ik netjes te woord gestaan en krijg goede uitleg.

Je voelt je er thuis.

I Ben al klant zolang ze in Dokkum het bedrijf hebben dat zegt toch genoeg

• Prijs/Kwaliteit

Ik vroeg om hulp, en werd goed geholpen.

Ik bracht wat rommel naar het stort buiten de stad. Er stond een lange rij wachtenden. Telkens schoof de rij 1 auto op. Na drie kwartier duurde het opschuiven heel lang, ik deed de motor uit. Toen het weer een auto opschoof wilde de motor niet starten, maar gaf bij het starten een raar geluid. Paniek! Ik had wel een kaart met telefoonnummer voor service van de ANWB, maar had de telefoon niet bij me. Daar sta je dan. Ik voelde mij ongelukkig. Maar..... de mannen achter mij zagen dat ik een probleem had, die kwamen vragen of ik hulp nodig had. Ze hebben me geholpen om de auto in de berm te schuiven. En hebben geprobeerd er achter te komen wat er aan de hand was met de techniek. Startmotor was de conclusie. Zij moesten weer verder. Toen er ook een andere man vragen of ik hulp nodig had. Ja dus. De auto doet het niet, en geen telefoon om te bellen naar A.N.W.B. of garage. Geen probleem: wat kies je: Ik koos voor het vertrouwde, en dat was voor mij Menze vd Akker. De man zocht het nummer en tikte het nummer, en gaf mij de telefoon. Menze zou een monteur sturen. Ondertussen stopte er nog een man die vroeg of ik hulp nodig had. Nee het is geregeld. Maar ik zat wel met een Panda vol afval. En had geen idee wat er ging gebeuren. Geen probleem gooi die rommel maar op de kar! De monteur kwam vlot, probeerde te starten, lukte niet, haalde een draagbare accu uit de bus en startte de motor. Accuprobleem dus. Ik werd gevraagd de auto naar de garage te rijden. Goed maar wat als de motor onderweg ophoud? Hij zou achter mij blijven rijden. Het was een vervelende situatie. Maar had een blij gevoel over zoveel behulpzame mensen. In de garage is een nieuwe accu geplaatst en hij start nu weer als ik dat wil!

Zeer vriendelijk bedrijf

Vriendelijk en vakkundig

erg klantvriendelijk

Ik ervaar telkens een zeer klantvriendelijke behandeling met goede kwaliteit

Goed hoor.

Goed en gezellig.

• Prijs/Kwaliteit

Dhr. Van den Akker is klantvriendelijk, behulpzaam en transparant met de informatie

Het bovenstaande is de reden dat ik al jaren klant ben bij dit garagebedrijf.

Gemoedelijke sfeer netjes behandeld

Goede ervaring deskundige mensen.

zoals gewoonlijk goede service

Al jaren vaste klant. Nooit geen gedoe. Wordt netjes gebeld als er iets bijzonders is. Service prima

• Prijs/Kwaliteit

Topservice met zeer vriendelijke en kundige mensen.

Zeer goed geholpen met een APK van een zeldzame oldtimer. De ontvangst bij de receptie was zeer vriendelijk. Ook mocht je een kijkje wagen in de werkplaats.

• Prijs/Kwaliteit

zeer vriendelijk en kundige afwerking

al jaren een aan te bevelen adres