Bijzondere dienstverlening

Ik ben erg blij met de hulp die ik van de garagemedewerkers krijg. Hulp bij het aftanken van mijn bus omdat ik dat vanwege mijn handicap niet zelf kan. En bij problemen of de jaarlijkse onderhoudsbeurt/APK wordt mijn bus opgehaald en weer teruggebracht of wordt het probleem aan huis verholpen. Dat vind ik echt super! Waar vind je dat nog?? Mannen, bedankt!

Vriendelijk personeel prima service

Vriendelijk personeel prima service

Snelle service en meedenkend

Nadat op zondagochtend onze auto werd afgevoerd op een autiambulance en werd neergezet busje garage, reden we dinsdagmiddag weer vrolijk rond. De eerste indruk van de wegenwacht, was een defecte ontstekingsmodule. Na onderzoek bleek het te gaan om een "doorgeslagen"bougiekabel. Probleem opgelost en voor minder dan in eerste instantie werd gedacht, gerepareerd.

• Prijs/Kwaliteit

Hoge kennis en eerlijke service

Goede vakgarage!

• Prijs/Kwaliteit

Top service en heel fijn personeel

Wij ervaren Sanders als een zeer klant vriendelijke garage

• Prijs/Kwaliteit

Altijd bereidwillig en service gericht

Prima garage zeer deskundig en vriendelijk personeel Ook de eigenaren zijn zeerbehulpzaam en staan voor alles open en beschikbaar

• Prijs/Kwaliteit

Supersnelle, supergoede en supervriendelijke service!

Zie hierboven

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk geholpen, uitleg over mijn vraag

Ik ben vriendelijk geholpen door de medewerker, hij heeft uitleg gegeven over mijn vraag. Hij heeft het nagekeken en mij door verwezen naar een dealer van mijn auto merk eea had te maken met garantie.

Geweldig!

Goede service, fijn contact en duidelijke afspraken.

• Prijs/Kwaliteit

super garage staan altijd voor je klaar

Als je ze nodig hebt zijn ze er voor je

Prettig, super personeel

Heel fijn geholpen, ontspannen sfeer. Tevreden klant!

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring met Piet Sanders is uitstekend!

Vriendelijk personeel. Piet Sanders komt zijn afspraken na. Een vertrouwd adres voor de auto.

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen, vriendelijk personeel en ze komen betrouwbaar en deskundig over.

Super autobedrijf

Hele goede service

Zeer betrouwbare garage

Goede service, betrouwbaar bedrijf

goed geholpen

goed geholpen afspraak is zo gedaan

• Prijs/Kwaliteit

Goede garage met behulpzame en vriendelijke medewerkers.

Al jaren zeer goede ervaringen.

Snel en fijn geholpen

Snel en fijn geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Niet wat ik gehoopt had.

Ondanks dat ik zeer tevreden ben over de klantvriendelijkheid en de manier waarop ik geholpen word, heb ik het gevoel dat het erg druk is waardoor ik het idee krijg dat er her en der word afgesneden en hierdoor zaken onbehandeld blijven. Ik heb bijvoorbeeld begin dit jaar mijn parkeersensoren na laten kijken maar 2 dagen later had ik weer storing. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren maar ik baalde er wel van, Vervolgens laat ik een grote beurt doen rond mei en word ik gebeld dat de auto klaar staat eind van de dag, blijkt tijdens het ophalen dat de kleppendekselpakking lek is en het thermostaathuis vervangen moet worden, mijn oude garage had dit gewoon telefonisch besproken en direct vervangen maar hier moest ik weer een afspraak maken. Geeft een gevoel van haasten en dat er geen tijd was voor de reparatie. Tijdens het ophalen vroeg ik was de kosten waren voor zo'n reparatie maar dit kon de medewerker mij niet vertellen, op de vraag of het kwaad kon om zo verder te rijden kreeg ik het antwoord dat dit geen kwaad kon en dat de auto alleen wat meer olie zou verbruiken. Nog geen week later heb ik een abonnement bij de ANWB af moeten sluiten voor 200,- omdat ik emissiestoring kreeg omdat 2 van de 4 buggie's verzopen waren en de auto hierdoor nog maar op 2 cilinders liep. Daarnaast heb ik in januari tijdens de APK 4 banden laten vervangen, sinds die tijd hobbelt de auto en heb meerdere keren aangegeven om dit na te kijken, helaas zonder succes. Ik heb dit bij een andere garage nagevraagd en na opnieuw balanceren en uitlijnen was dit direct verholpen. Nogmaals het kan zijn dat ik gewoon pech had maar al met al heb ik het niet als prettig ervaren en heb ik besloten naar een andere garage te gaan.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Vakkundig, dienstverlenend en afspraak nakomend. Vriendelijk en prima sfeer.

Afspraak gemaakt, duidelijk gemaakt wat ik graag wil dat er moet gebeuren aan de auto + APK. Prima afgehandeld, op tijd de auto klaar, duidelijk wat er is gedaan, factuur goed beschreven. Hele aardige medewerkers.

Erg goede service

• Prijs/Kwaliteit

Heerlijk dorps, ons kent ons, service is uitstekend

We kunnen altijd bij jullie terecht. Overleg is ook altijd mogelijk. Ik vind jullie een fantastisch bedrijf. Altijd vriendelijk personeel met veel kennis. Goed van vertrouwen.

Super klantvriendelijk.

We waren op zoek naar een bus om deze te laten ombouwen naar een camper. Er is voor ons veel energie gestoken in het zoeken en ze hebben een zeer knappe bus voor ons gevonden.

• Prijs/Kwaliteit

Ik had een band die zacht was maar kon niets vinden

Ik ben naar de garage gereden en werd direct geholpen. Er zat een stalen pen in mijn band. Deze is direct verwijderd en de band is gerepareerd. in totaal moest ik € 20 afrekenen. kort om , snel geholpen bij ongeplande afspraak waarbij de prijs echt heel redelijk is. Mannen nog bedankt Groet Peter

Vakwerk

Goede garage met vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel. Ook nog zeer betrouwbaar. Aanrader om uw auto aan ze toe te vertrouwen.