snelle top service

De auto werd opgehaald en 1 dag later gerepareerd en klaar. Top

Uitstekende service waarbij klant voorop staat.

Behalve de onderhoudsbeurten, die in overleg plaatsvinden, is het vooral belangrijk om bij grotere reparaties met de klant te overleggen wat, hoe en wanneer dit moet plaatsvinden. Ondanks de volle planning zijn ze vaak in staat om bij een onverwachte storing toch behulpzaam te zijn.

Fijn en deskundig

Professioneel bedrijf

Al jaren super tevreden over de service van Jack en Jim Habets.

Goede garagebedrijf met vakkundig personeel

Goede garage, heel vriendelijk en vakkundig en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden. Hebben voor mijn VW Tiguan een EPC-melding / motormanagement storing verholpen. Tevens ook een grote beurt voor de auto gedaan. Belde van te voren wat de kosten zouden zijn en wat het probleem was. Tevens bij het ophalen van de auto onderdeel laten zien wat vervangen is geworden worden en uitleg gegeven over de factuur.

Goed, snel en vriendelijk geholpen!

Prima onderhoudsbeurt voor mijn wagen. Ze overleggen altijd als ze iets tegenkomen.

Correct gewerkt

Altijd hele goede service

Goed en snel geholpen voor een goede prijs.

Goed geholpen, snel geleverd

Ruitenwisser kapot. Besteld door Jim Habets en 2 uur later beschikbaar. En door hem erop gezet. Fantastisch!!!

Professionaliteit, prettig team

Altijd paraat en behulpzaam. Gedegen service tegen een goede prijs al jaren.

betrouwbaar

Habets is een betrouwbaar familiebedrijf die kwalitatief goed werk levert tegen een normaal tarief, denkt mee en adviseert goed. Hier vertrouw je je auto graag toe.

Super goed geholpen

Super goed geholpen, ook met dit weer

Uitstekend en vakbekwaam.

Prima geholpen zoals altijd, tegen eerlijke prijs.

Wederom prima geholpen!

Snel en goed geholpen zoals altijd. Wederom complimenten!

Snel, vriendelijk en deskundig.

Auto niet aan de praat te krijgen. Garage Habets laten bellen. Was na ca. 30 minuten erbij. Wagen aan de praat gekregen. Was toch met een autotransporter daar en voor alle zekerheid maar opgeladen voor verdere controle. Andere dag gereed melding en afgehaald. Perfect.

Top bedrijf! Vakmanschap, uitstekende communicatie!

Een vertrouwd adres waar wij al jaren komen met de auto. Bij autobedrijf Habets wordt goed naar de klant geluisterd en ben je als klant niet gewoon een nummer zoals bij veel andere garages tegenwoordig vaak het geval is. Prima garage!

Snelle en efficiente service en goede prijs- kwaliteit

Ik ben heel tevreden over garage Habets. Ik kan altijd snel terecht als mijn auto wat mankeert en ze zijn klantvriendelijk en betrokken! Bedankt Jack, Jim en allen!

Altijd top service!!

Altijd top service

Ben zeer tevreden

Zoals altijd alles goed geregeld.

Tot op heden nooit ontevreden geweest. Goede service en fijn contact.

Service zoals men verwacht

Ervaringen met dit bedrijf zijn goed

Prima service, altijd meedenkend

Prima service, altijd vriendelijk en meedenkend

Altijd persoonlijke top service bij deze garage!

Altijd snel en vakkundig werk! Top team

Er wordt netjes overlegd over kosten die bij reparatie kijken komen en mijn werkbus is altijd snel klaar waardoor ik snel weer op pad kan.