staan altijd klaar

eergister binnengelopen vandaag gerepareerd!

Zeer klantvriendelijk, prima service,zeer deskundig personeel.

Heel goed

Heel goed Ik ben altijd zeer tevreden

goed overleg vooraf

top firma

goede monteurs

Zoals altijd: prima!

Betrouwbaar en fijn in behandeling.

Prima, betrouwbaar en goed.

Nog steeds goed, zoals altijd.

Onze auto is voor de wintersportvakantie weer goed nagekeken en waar nodig zijn onderdelen vernieuwd. We hadden niet gerekend op deze extra kosten, maar we willen onze auto ook in orde hebben èn houden!

Bedrijf met uitstekende vakkennis en service

Reparaties snel en vakkundig uitgevoerd

Houden zich aan de afspraak

Garage Habets is correct, men belt altijd indien er nog een extra euvel verholpen moet worden. Auto is in goede handen van de garage.

Professioneel, vriendelijk en oplossingsgericht!

Zeer goed garagebedrijf, waar ik al jaren kom. De mensen van Autohabets zijn echte vaklui met verstand van zaken. Er wordt uitstekend overlegd met de klant voor een optimale oplossing. Erg fijn bedrijf!

perfecte service

altijd een bijzonder goede service!

Als altijd: Uitstekend!

Ooit mijn Aixam bij Autobedrijf Habets gekocht, er is van alles mee gebeurd, maar ik kan er altijd op vertrouwen dat Autobedrijf Habets het autootje met de grootste zorg en toewijding onderhoudt en repareert, rekening houdend met de wensen van de klant. Ik ben méér dan tevreden!

Zoals gebruikelijk’ heel goed

Heel goed

prima , snel geregeld

goed en snel geregeld , met goede moed de winter tegemoet!

Een heel goed bedrijf met mooie auto's en goed service

Ik heb alle vertrouwen in dit bedrijf en de auto's die zij verkopen. Er is een hele goede service en zij staan voor je klaar als je hulp nodig hebt.

goede cervices

Betrouwbaar en accuraat!

Altijd goede service.

De keuring en het onderhoud werden keurig uitgevoerd. Prima service, vriendelijke monteurs.

Prima service en resultaat

Ik heb tot nu toe een positieve ervaring met garage Habets. Ze kijken alles grondig na en leveren een goede service

Héél tevreden.

Wij hebben vertrouwen in deze autogarage en worden steeds correct behandeld....èn onze Yaris óók🤭

Behulpzaam, kennis van zaken, goede voorlichting

Ik ben zeer tevreden over de wijze hoe ik geholpen ben toen mijn auto het begaf. Kreeg goede voorlichting en tekst en uitleg over het ontstane probleem. De inschatting over de herstelkosten was achteraf correct. Behulpzame, vriendelijke en kundige medewerkers en leiding met persoonlijke aandacht.

Heel goede service en kwaliteit