Top bedrijf

Gehele verkoopprocedure prima. Jeroen goede uitleg en deskundig. Marcel behulpzaam bij levering voor onze vakantie. Auto nu 4 wk in bezit. Bevalt zeer goed.

• Prijs/Kwaliteit

Super fijne mensen en garage

Hele goede service!!!!!!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en professioneel bedrijf die weten waar het overgaat

Altijd kwaliteit

Bij Autobedrijf van der Linde staat kwaliteit, contact en servicegerichtheid hoog in het vaandel. Het is een prettig bedrijf om te zijn, je wordt goed geïnformeerd over wat er met de auto aan de hand is/ wat er aan moet gebeuren. Ik weet dat ik kan vertrouwen!

Zeer goede ervaringen

Kan niet beter.

Ik ben ontzettend blij en tevreden met garage van der linde. De mensen zijn heel vriendelijk, altijd bereid te helpen en mee te denken. Ik zou anderen zeker adviseren om daar heen te gaan. Top service.

zinnig en zuinig onderhoud

Topservice. Auto wordt perfect onderhouden. Geen onzin reparaties, als er een ingrijpend mankement wordt geconstateerd dan wordt er eerst overlegd over de wijze van herstel. Afspraken worden nagekomen en ook uitdagende klussen worden perfect opgelost

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en een goede afstemming wat betreft onderhoud!

Altijd snel weer geholpen

Mijn auto word gebruikt als lesauto. Veel kilometers en de auto word dan niet bepaald goed behandeld. Ik kom dus geregeld langs voor een grote beurt. Maar ook voor onverwachte dingen kan ik altijd snel terecht en ben ik snel weer op pad.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service , denken goed mee met de klant !

Auto ter reparatie gehad. Prima service en snel weer op weg. :D

Fijne betrouwbare garage

Zie boven

• Prijs/Kwaliteit

Goede en vriendelijke vakmensen.

Prima in orde.

Goede ervaringen, altijd vriendelijk en behulpzaam en de werkzaamheden worden vakkundig uitgevoerd. En als je erop kunt wachten staat de koffie voor je klaar.

Eerlijke en duidelijke afspraken

Een service gerichte attitude en eerlijke en duidelijke afspraken. Afspraken die worden nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en vriendelijke mensen!

Vriendelijke mensen en goede service. Veel kennis in huis

• Prijs/Kwaliteit

Flexibiliteit eerlijk en goede service.

Een fijne garage om naartoe te gaan. er wordt goed geluisterd persoonlijk advies en een flexibele opstelling

Uitstekend garagebedrijf

Ik ben al een flink aantal jaren tot volle tevredenheid klant van het autobedrijf van Van der Linde. Op het gebied van service, klantgerichtheid en deskundigheid leggen mijns inziens Johan en z'n team de lat hoog. De resultaten kunnen daardoor volgens mij Klasse genoemd worden. De relatie tussen kwaliteit en prijs is zeker goed in orde.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goed komt afspraken heel goed na en goede servicy

Onze auto daar gekocht en in onderhoud en hele goede expertise en vriendelijk en ook als er afwijkingen van de reparatie zijn altijd overleg met de klant conclusie wij zijn heel tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Super. Vlot en vakkundig geholpen. Betaalbaar tarief.

zie boen

• Prijs/Kwaliteit

Was enkel apk en bandenwissel maar prima geholpen en tevreden

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Prima betrouwbaar bedrijf

Fijn bedrijf

Goede service. Klantgericht.

Bekwame en klantgerichte garage

Goed geholpen met nieuwe velgen, banden, kapotte raamuitzetter en airco. Zelfs toen de airco een veel lastigere klus bleek te zijn ben ik ondanks de grote drukte snel geholpen tijdens een periode van hittegolven waar de airco onmisbaar was! Altijd vriendelijk te woord gestaan en alles wordt duidelijk uitgelegd. Garage is zeker een aanrader!

Super tevreden

We worden altijd serieus en deskundig geholpen en er wordt altijd prima overlegd, over de gang van zaken!

• Prijs/Kwaliteit

geholpen als klant niet als nummer

snel en mee denken in oplossingen