Prima service!

Ervaren vakmensen!

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar

Prettig personeel, betrouwbaar in afspraken en een keurige oplevering van de auto.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijke communicatie voor het vullen van oud airco systeem.

Perfecte service

Al jaren klant en prima service en deskundigheid. Houden rekening met jou wensen.

Gewoon top

Ze zijn altijd transparant en duidelijk over de situatie van de auto, goede service, vriendelijk personeel er is een gemoedelijke sfeer

• Prijs/Kwaliteit

Vertrouwd adres open en eerlijk.

Mooi bedrijf eerlijk open en transparant neemt ook de tijd voor je. Goede omschrijving van de door ons aangekochte auto en een eerlijke inruilprijs.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en klantvriendelijk.

Wordt altijd naar tevredenheid geholpen.

Snel, flexibel en goed

Even snel tussendoor.. dat kan! Netjes bellen vooraf over kosten etc

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon wat je ervan verwacht.

Zoekopdracht perfect uitgevoerd. Andere auto met hoge instap gevonden. Johan en Monique nogmaals bedankt!

Vriendelijk en goede service

Vriendelijke persoonlijke benadering. Goede service en nooit verrassingen achteraf. Mochten er onverhoopt onverwachte kosten zijn wordt je altijd vooraf op de hoogte gesteld.

Uitstekend geholpen.

Mij auto wordt de dag van de grote beurt en APK gehaald en na afloop weer teruggebracht.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer duidelijk, normale prijs,legt alles goed uit voor aanvang wat er stuk kan zijn Beld dan op wat de prijs ongeveer word klantvriendelijk !

• Prijs/Kwaliteit

Netjes snel en duidelijk in communicatie.

Prima geregeld. Goede communicatie. Duidelijk in wat er gaande is en wat oplossingen zijn. Auto weer goed in orde!!

• Prijs/Kwaliteit

Goed en snel geholpen bij Apk keuring.

Online een afspraak gemaakt voor de Apk keuring van de camper. We werden keurig op de afgesproken tijd geholpen en konden binnen no time onze weg vervolgen.

Ik ben tevreden

• Prijs/Kwaliteit

prima voor elkaar, top servie

Prima analyse, fijn terugkoppeling. Kortom goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en één hart voor de klanten

Goede service en een hart voor de klanten, maar een belletje met mijn probleem en wordt geholpen op de manier O ik dat had voor gesteld top sevice

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, altijd snel geholpen. Denkt met je mee.

APK GOED GEKEURD.

Altijd een aardig contact, en hulpvaardig. Prettig om bij deze garage te zijn. (Ik kan de deskundigheid niet beoordelen, omdat ik er zelf de ballen verstand van heb, maar ik denk dat de deskundigheid goed is. Verder vind ik de kosten al gauw hoog, maar dat komt omdat ik een laag maandelijks inkomen heb.)

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en goede vakkennis, een enkele keer is de diagnose niet direct goed.

Prettig

Zeer prettig

• Prijs/Kwaliteit

Rechtstreeks contact valt op ipv in een wachtruimte gezet te worden

Persoonlijk contact !

Uitstekende service

Al jaren vaste klant , dat zegt al genoeg,

Goed en prettig!

Laten zo als het nu gaat.

• Prijs/Kwaliteit

De derde auto aangeschaft binnen ons gezin bij van der Linden

- zeer correct - klantvriendelijk - niet opdringerig - geduldig/ nemen alle tijd/ daar gaat rust van uit - veel keuze - zoeken alle informatie voor je op die je wilt - auto werd ook vandaag weer perfect afgeleverd, zowel van buiten als van binnen door een professional gepoetst ( het kan niet anders dan dat die z’n werk met passie doet - toegankelijk/laagdrempelig - hebben veel keuze - de cappuccino’s doen de rest Kortom als we op zoek gaan maar een auto is het eerste adres waar we kijken: van der Linden auto’s in Hoogeveen. Vandaag weer geslaagd