Geweldige service

Laat altijd mijn auto daar repareren goede prijs en klantvriendelijk en snelle service

• Prijs/Kwaliteit

Positieve ervaring tegen een scherpe prijs.

Reeds diverse keren mijn auto weggebracht en telkens volgens afspraak hersteld en op tijd weer klaar. Ik kom hier zeker nog terug.

Goeie service.

Staat altijd voor je klaar. Denkt mee. Snel en goed. Neemt de tijd voor je. Koffie staat altijd klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en goeie service voor betaalbare prijs

Altijd goed geholpen. Snelle service en vriendelijke prijzen.

Aanrader

Ik heb mijn auto laten keuren en de distributieriem met waterpomp laten vervangen. Toen bleek de multiriem versleten, dus die is gelijk meegenomen. Alles netjes en voor een normale prijs gemaakt. Een echte monteur.

• Prijs/Kwaliteit

Vakman die betaalbare kwaliteit biedt!

No-nonsense bedrijf wat staat voor service, kwaliteit en betaalbaarheid! Al vele jaren klant naar volle tevredenheid!

Klant vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede service vriendelijk en goede prijs

Word bij Remie Repair altijd goed geholpen is altijd vriendelijk en Ben zeer tevreden over de service en de waakhond Elvis is ook super lief

Vakkundig en eerlijk

Erg klantvriendelijk, zeer eerlijk en goede service. Kortom top bedrijf.

Betrouwbare garage

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Remie Repair. Hein komt zijn afspraken na, denkt mee, heeft verstand van zaken, is vriendelijk en heeft een ontzettende leuke garagehond :-)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf GROTE BEURT VOOR ONZE PEUGEOT 2008 LATEN UITVOEREN. SNEL ACCURAAT goeie prijs en een heerlijke geur in de interieurfilter als extraatje in een woord top\r\n!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk!! Netjes vooraf gebeld over evt. Extra onkosten. Geen verrassingen achteraf. \r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met dit bedrijf. Mijn auto is daar al jaren in onderhoud. Bij gebreken wordt er altijd eerst gebeld en eventuele onkosten besproken, dus de rekening valt nooit hoger uit dan besproken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige advies en goede service.