Beste garagist in wijde omtrek

Als student kwam ik op de Haagweg in Breda te wonen en met mijn eerste autootje was Thijsman op steenworp afstand een keuze uit gemakzucht. Inmiddels 10 jaar later kan ik niet anders concluderen dat het mijn beste garagisten ervaring tot nu toe is. Ik woon al lang niet meer in Breda maar rij nog liever vanuit Lelystad (waar ik nu woon) naar Thijs Mann dan dat ik mijn auto weer naar een andere garagist breng die voor mij dichter bij huis is. Ik heb het geprobeerd bij een officiele dealer, bij een lokale 'vakgarage' in Lelystad en elders waar ik sindsdien heb gewoond maar ik kreeg mijn auto altijd tegen hoge kosten en met nieuwe of onopgeloste gebreken terug. Hier word ik echter goed geholpen, tegen fatsoenlijke tarieven en als er wat is kijken ze graag nog een keer wat er aan de hand zonder moeilijk gedoe. Een leenautootje is geen probleem en aan vakmanschap geen gebrek. Deze garage verzorgt uw auto zoals je dat tegenwoordig zelden nog ziet. No nonsense, geeft eerlijk advies en goeie service! Aanrader voor iedereen !

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na telefonische afspraak kon ik binnen een week terecht voor het onderhoud. De auto had ook nog 2 nieuwe banden nodig, daarvoor is eerst netjes gebelt, einde van de dag was de auto klaar. Top service