Klantvriendelijk en vakkundig

Vooraf de eindconclusie: Thijsmann krijgt van mij steevast 5 van 5 sterren. Deze garage kan mij rekenen tot de vaste clientele. Begin 2022 kocht ik een 'probleemauto' bij een (achteraf) lousche verkoper. Toen de eerste (forse) problemen zich kort daarna aandienden heb ik me vol vertrouwen gericht op een gerenommeerd landelijke garage (alwaar ik decennia lang vaste klant was, maar waarvan ik de naam hier voorts niet zal noemen.) Na wat reparaties, de bijgaande facturen en vele euro's later resteerden mijnerzijds enkel ergernissen: het bleken onderdeel-gerichte reparaties en voor ieder verder symptoon-gebonden akkefietje werden steeds weer nieuwe prijzige offerte uitgebracht. Enige klantvriendelijkheid was ondertussen ook ver te zoeken. Sterker nog, er werden zelfs foutieve diagnoses gesteld die me uiteindelijk nog verder in de problemen zouden brengen. Lang verhaal kort: ten einde raad besloot ik het over een andere boeg te gooien en bracht de auto naar garage Thijsmann, en dit bleek een schot in de roos te zijn. Ik ervaarde klantvriendelijk en oplossingsgericht meedenken (iets wat ik inmiddels niet meer gewend was bij een garage.) Ik gaf akkoord en Thijsmann heeft vervolgens welgeteld 6 manuren besteed aan mijn probleemauto en toen ik nadien voor de eerste maal in die auto stapte herkende ik deze tijdens het rijden niet meer terug. Alle manco's waren door deze vakkundige garage daadwerkelijk opgelost. Sinds aankoop van die auto rijd ik nu (na al die tijd) weer zorgeloos van A naar B, en dat is enkel-en-alleen dankzij Thijsmann. Dus ja, ik ben vanaf dat moment een vaste klant ...

Altijd goed geholpen

Al jaren buiten gewoon goed geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Krijgt de aandacht die je auto verdiend… en de berijder wordt er ook blij van!

• Prijs/Kwaliteit

Kwaliteit voor een goede prijs

Kwam er voor het eerst en kreeg de service of ik er al jaren klant was. Vriendelijk en deskundig. Heb daar ook een andere auto aangeschaft welke het perfect doet. Komen de afspraken na.

• Prijs/Kwaliteit

Beste garagist in wijde omtrek

Als student kwam ik op de Haagweg in Breda te wonen en met mijn eerste autootje was Thijsman op steenworp afstand een keuze uit gemakzucht. Inmiddels 10 jaar later kan ik niet anders concluderen dat het mijn beste garagisten ervaring tot nu toe is. Ik woon al lang niet meer in Breda maar rij nog liever vanuit Lelystad (waar ik nu woon) naar Thijs Mann dan dat ik mijn auto weer naar een andere garagist breng die voor mij dichter bij huis is. Ik heb het geprobeerd bij een officiele dealer, bij een lokale 'vakgarage' in Lelystad en elders waar ik sindsdien heb gewoond maar ik kreeg mijn auto altijd tegen hoge kosten en met nieuwe of onopgeloste gebreken terug. Hier word ik echter goed geholpen, tegen fatsoenlijke tarieven en als er wat is kijken ze graag nog een keer wat er aan de hand zonder moeilijk gedoe. Een leenautootje is geen probleem en aan vakmanschap geen gebrek. Deze garage verzorgt uw auto zoals je dat tegenwoordig zelden nog ziet. No nonsense, geeft eerlijk advies en goeie service! Aanrader voor iedereen !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na telefonische afspraak kon ik binnen een week terecht voor het onderhoud. De auto had ook nog 2 nieuwe banden nodig, daarvoor is eerst netjes gebelt, einde van de dag was de auto klaar. Top service