Klantvriendelijk en vakkundig
Vooraf de eindconclusie: Thijsmann krijgt van mij steevast 5 van 5 sterren. Deze garage kan mij rekenen tot de vaste clientele.
Begin 2022 kocht ik een 'probleemauto' bij een (achteraf) lousche verkoper.
Toen de eerste (forse) problemen zich kort daarna aandienden heb ik me vol vertrouwen gericht op een gerenommeerd landelijke garage (alwaar ik decennia lang vaste klant was, maar waarvan ik de naam hier voorts niet zal noemen.)
Na wat reparaties, de bijgaande facturen en vele euro's later resteerden mijnerzijds enkel ergernissen: het bleken onderdeel-gerichte reparaties en voor ieder verder symptoon-gebonden akkefietje werden steeds weer nieuwe prijzige offerte uitgebracht.
Enige klantvriendelijkheid was ondertussen ook ver te zoeken. Sterker nog, er werden zelfs foutieve diagnoses gesteld die me uiteindelijk nog verder in de problemen zouden brengen. Lang verhaal kort: ten einde raad besloot ik het over een andere boeg te gooien en bracht de auto naar garage Thijsmann, en dit bleek een schot in de roos te zijn.
Ik ervaarde klantvriendelijk en oplossingsgericht meedenken (iets wat ik inmiddels niet meer gewend was bij een garage.)
Ik gaf akkoord en Thijsmann heeft vervolgens welgeteld 6 manuren besteed aan mijn probleemauto en toen ik nadien voor de eerste maal in die auto stapte herkende ik deze tijdens het rijden niet meer terug.
Alle manco's waren door deze vakkundige garage daadwerkelijk opgelost.
Sinds aankoop van die auto rijd ik nu (na al die tijd) weer zorgeloos van A naar B, en dat is enkel-en-alleen dankzij Thijsmann.
Dus ja, ik ben vanaf dat moment een vaste klant ...