Klantvriendelijk

De oplossing is nabij, want je krijgt Sijtze erbij!

Al klant sinds '99. Betrouwbaar garagebedrijf

No nonsense garagebedrijf. Zeer betrouwbaar. In 1999 klant geworden. M'n eerste auto bij Frans Haring gekocht, een witte Nissan Sunny. Tegenwoordig is het een zeer moderne garage en ik heb nog niks ontdekt wat ze níet kunnen fixen. Ze zijn ruimdenkend en er komt altijd een oplossing. Ik krijg altijd de indruk dat ik serieus word genomen en er heerst een prima werksfeer. Kortom, bij Sijtze kun je je auto rustig in onderhoud geven. Ook een betrouwbare auto aanschaffen is uiteraard mogelijk. Tip: neem een bekertje warme chocolademelk, smaakt prima!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en betrouwbaar!

prima service

klantvriendelijk, goede service en nette prijzen, zoals het hoort!

• Prijs/Kwaliteit

Goede en vriendelijke mensen. Tijdens het wachten kun je een bakje koffie , chocomelk of iets anders tedrinken krijgen in de wachtruimte.

Adembenemend

Fijne garage altijd netjes en professioneel en deskundig. Prijs kwaliteit perfect! Afspraken altijd netjes. Vriendelijke werknemers en eigenaar.

• Prijs/Kwaliteit

100% goede en betrouwbare garage.

Sinds 1993 ben ik klant bij garage Haring. Tot nu toe 100% tevreden. Deze garage is goed en betrouwbaar, heeft professionele en vriendelijke eigenaar en werknemers.