• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als er één bedrijf het woord service niet alleen schrijven kan , maar ook werkelijk laat zien dan is dat Autopoint in Zwaag. We hebben 4 auto\'s in ons gezin en zijn zeer blij met de hoge kwaliteit en service van Dennis en zijn team. En een afspraak is een afspraak, het is een betrouwbare garage! Dan durven al onze gezinsleden ook hun auto wel aan zijn service en kundigheid toe te vertrouwen!! \r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze hebben nooit tijd, een onderdeel is bij AutoPoint veel duurder dan bij de dealer en je word zeer onbeschoft behandeld door eigenaar en zijn moeder.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijk personeel!