Betrouwbare Garage

Sinds een paar jaar kom ik via een kennis bij deze garage. Het viel me de eerste keer al op dat je op een fijne manier wordt geholpen. Ik wordt altijd blij wanneer ik m'n auto kom ophalen na een onderhoudsbeurt of reparatie. Altijd eerlijke en redelijke bedragen op de factuur. Nee ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben met hun! Ik stuur dan ook meerdere kennissen naar hun toe. Hier durf ik wel zeker kennissen naar toe te sturen, wat ik normaal nooit doe. Top hoor! Gerald

• Prijs/Kwaliteit

Vakkennis, denkt mee met de klant, en perfecte service. Topbedrijf

Nooit meer wat gehoord

Ik wilde twee van mijn auto's inruilen op een Mercedes SL 65 AMG. Ze zouden me terugbellen, echter nooit meer wat gehoord.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Duidelijke, eerlijke en snelle service.

Al zeker 5 jaar keurig geholpen. Er wordt duidelijk en eerlijk gecommuniceerd, en als het mogelijk is, opties geboden.

Top bedrijf

Super snelle goede service. Fijne medewerkers. Ik ga altijd blij de deur uit.

Goede ervaring

Zeer vriendelijk den deskundig geholpen

Topgarage!

Heel klantvriendelijk en betrouwbaar. Dennis doet al het mogelijke voor zijn klanten. Ook wordt er nooit teveel gerekend en kan je voor kleine dingen vaak meteen terecht. Geweldig, komen hier al jaren en zullen dat zeker blijven doen!

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar en vriendelijk (erg belangrijk)

Heb m'n Hyundai i10 voor het eerst bij ze gebracht voor onderhoud en dat beviel zo verschrikkelijk goed dat we onze 2e auto ook voor een onderhoudsbeurt gaan brengen. Prijs afgesproken en ze kwamen daar net ietsje boven, werd niet berekend..dat is klasse!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijk en warm gevoel

Auto Point is een echt familie bedrijf. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen door moeder. Koffie staat altijd klaar terwijl je wacht. Dennis staat direct voor je klaar als er een probleem is, wat wil je nog meer. Reparaties en onderhoud gebeuren ook zeer netjes met voor mij de juiste prijsstelling. ik ga met een gerust hart weer op weg en voel me dan ook zeer vertrouwd bij deze garage.

TOP

Goede service en vriendelijke personeel

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, eerlijk, vertrouwd, behulpzaam. Altijd bereid om je te helpen.

Ik kom hier al jaren. Kan niet anders zeggen dat ik liever niet heb dat er een andere garage aan mijn auto komt. Hier weet ik waar ik aan toe ben. Topgarage en monteurs.

Goed en betrouwbaar

Autopoint Hoorn is een betrouwbare garage met een vriendelijke service en goed onderhoud/reparaties, waar ik nog nooit het gevoel heb gehad dat ik teveel betaal.

slecht

nadat ik de auto bij had gekocht had ze zogenaamd geen tijd voor me. veel reparatie gedaan aan de aangeschafte auto.

• Prijs/Kwaliteit

Fijn geholpen, kundig personeel, en top service.

fantasties

heel vriendelijk en je word snel geholpen als word netjes en goed gemaakt en niet duur

• Prijs/Kwaliteit

Fijn personeel goeie service en deskundigheid !

• Prijs/Kwaliteit

Goeie service en professionele bedrijf

We zijn al een paar keer geweest voor diverse onderhoud aan onze auto. Het fijne was dat we gelijk terecht konden en de auto ook snel klaar was. We hadden ( wat voor toch belangrijk is) totaal niet het gevoel dat er meer dingen gedaan werden dan nodig was. Prijzen zijn ook heel betaalbaar waardoor we sneller terug zijn gekomen voor een grote onderhoud vsn onze auto. Super bedrijf en ben meer dan tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als er één bedrijf het woord service niet alleen schrijven kan , maar ook werkelijk laat zien dan is dat Autopoint in Zwaag. We hebben 4 auto\'s in ons gezin en zijn zeer blij met de hoge kwaliteit en service van Dennis en zijn team. En een afspraak is een afspraak, het is een betrouwbare garage! Dan durven al onze gezinsleden ook hun auto wel aan zijn service en kundigheid toe te vertrouwen!! \r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze hebben nooit tijd, een onderdeel is bij AutoPoint veel duurder dan bij de dealer en je word zeer onbeschoft behandeld door eigenaar en zijn moeder.

zeer slecht, onaanvaardbaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijk personeel!