Gewoon goed

Ik kom al een aantal.jaren bij MEURE, in het begin periode was er alleen het eerste gedeelte van de garage en nu is hij minmaal 2x zo groot. MEURE gaat letterlijk met zijn tijd mee goed om te zie is dat er jonge vrouwen als monteur rond lopen. Service en kwaliteit zijn het zelfde gebleven als in het begin en wat ik zelf klant erg kan waarderen is de manier men je te woord staat. Top mensen

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd weer zeer prettig geholpen

Fijn dat er met je meegedacht wordt, altijd zeer vriendelijk en zelfs nu we verhuisd zijn en 115 km verderop wonen, blijven we graag klant bij Johan Meure.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, goed en snel.

Top service!

• Prijs/Kwaliteit

Mooie auto's en goed contact

Mooie auto 's met weinig kilometers. Ziet er bij aflevering top uit. Goede uitleg.

Apk-keuring netjes afgehandeld

Mijn Apk-keuring heb ik augustus ingepland en de garage heeft het mogelijk gemaakt om mijn afspraak vroeg in de ochtend in te plannen. Ging heel soepel en ik was blij dat ik er vroeg bij was. De planning liep al vol bij de garage!

Prima service, vriendelijk medewerkers

Kwam voor onderhoud met de auto van mijn dochter. Het maakt niet uit met welke klasse auto je aankomt, je wordt netjes professioneel geholpen. Vooraf duidelijke afspraken gemaakt over wat er nodig is daarna nog een belletje erna of de zaken die ook moeten gedaan mogen worden. Op eigen initiatief garantiewerkzaamheden uitgevoerd. Klasse!!

• Prijs/Kwaliteit

Alles volgens afspraak geleverd ik ben zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Heel fijn geholpen met een spoed reparatie, waarbij zelfs nog verder werd gekeken dan het probleem zelf.

Nette service

Vriendelijk

Vriendelijke ontvangst ten afhandeling. Er werd gebeld over de te maken kosten, na akkoord werd dit uitgevoerd. Ik was wel verbaasd dat je bij ophalen auto direct moest betalen. Ik ben gewend dat een factuur wordt gestuurd. Wellicht van te voren communiceren, want werd nu een beetje overvallen hierdoor.

Goed en netjes

• Prijs/Kwaliteit

Goed en meteen geholpen met oranje lampje.

Heel fijn dat er gelijk tijd is als je onverwacht een oranje brandend lampje heb

• Prijs/Kwaliteit

Nadat ik tegen sluitingstijd met een defecte accu aan kwam werd deze vervangen. Mijn dank is groot.

• Prijs/Kwaliteit

Het beste en eerlijkste auto bedrijf wat ik ken

Al meer dan 25jaar klant en nog altijd zeer tevreden. Meure doet wat hij zegt,je gaat elke dag met een lach in je auto rijden. Elke aflevering is weer een fantastische belevenis. Ook de verkopers zijn stuk voor stuk deskundig en geven je bij het eerste gesprek direct een vertrouwd gevoel. Vandaag onze nieuwe auto gehaald en opnieuw een blij gezicht . Johan Meure en Jeroen bedankt, tot de volgende aankoop .

• Prijs/Kwaliteit

Deskundige hulp, dachten met me mee

Deskundige hulp, zeer betrouwbaar. Goede communicatie.

Personeel helpt je echt!

Bedankt voor het meedenken en helpen toen ik mijn afspraak vergeten was!

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig bedrijf met goede service !

Goede service en een prettig bedrijf om te komen

Goed ervaring

Vriendelijk en behulpzaam

• Prijs/Kwaliteit

Super klantvriendelijk, meedenkend met de klant

Mijn ervaring is dat er altijd naar een oplossing wordt gezocht. Voor elke vraag een positieve oplossing . Klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Het zijn alle maal toppers en alles goed geregeld

Heel tevreden

• Prijs/Kwaliteit

De fijnste en beste garage, die ik ooit gehad heb

Beste advies, beste service, bijzonder klant- en vrouwvriendelijk.

Geen flauwekulletjes

Goed en deskundig

uitstekend

als ik iets vraag wordt het uitgezocht of uitgevoerd of geregeld services nr1

• Prijs/Kwaliteit

Goede en vriendelijke service. Onderhoud aan mijn is volgens afspraak en deskundig uitgevoerd.

Dit was de eerste keer dat mijn auto naar AutoFirst ging voor groot onderhoud en het herstellen van een aantal klein defecten. De medewerker (Samantha) was vriendelijk, nam te tijd voor mijn vragen en hield mij goed op de hoogte over de kosten voor het herstel van de gebreken aan mijn auto. Alle werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd en mijn auto rijdt weer als nieuw. Bedankt voor de goede service!