Super service!

Wederom goed geholpen!

Zeer tevreden!

Alles gaat in overleg en weinig wachttijd!

• Prijs/Kwaliteit

Behulpzaam personeel. Goeie tips.

Wilde informatie over trekhaak. Werd geduldig te woord gestaan. Hierdoor kon ik de juiste beslissing nemen.

• Prijs/Kwaliteit

Ik kon snel terecht en werd prima geholpen.

Na een paar keer een storingsmelding gehad te hebben betreffende de bandenspanning en er steeds lucht bijgevuld werd, heeft Joh. Meure garage dit probleem prima verholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Tot nu toe zeer tevreden.

Netjes te woord gestaan. Eerst telefonisch prijsopgave gehad voor onderhoudswerkzaamheden begonnen. Werkzaamheden zijn, goed uitgevoerd, voor zover ik dat beoordelen kan. Redelijke prijzen.

• Prijs/Kwaliteit

Heb een goed gevoel bij deze garage

Personeel is vriendelijk en behulpzaam en probeert mee te denken. Grotere handelingen worden pas na akkoord uitgevoerd zodat jezelf de regie over je uitgaven houdt.

Toppie

Klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Toen ik op de afspraak voor een kleine beurt kwam opdagen, bleek achteraf dat ik ca 12.000 kilometer te vroeg een beurt had ingepland, waarvoor excuses gemaakt werd. Maar ze gingen er wel heel praktisch mee om, zodat je toch het gevoel had dat je niet voor niets gekomen was. Ik ben blij dat mijn auto hier in onderhoud loopt.

Monteren trekhaak

Mijn ervaring met het bedrijf is uitstekend.Komen afspraken na ,deskundig gemonteerd en uitleg gehad hoe alles werkt. Bovendien werd de auto ook nog gewassen. Alles bij elkaar zeer prettig.

Eerlijk bedrijf

Op zoek naar een grotere MPV, kwamen we uit bij Johan Meure, die een Citroën Spacetourer had staan. Grote ruime wagen, van eerste eigenaar. Goed advies ter afweging meegekregen van Sjors, totaal geen druk, maar gewoon eerlijk en straight. Na thuis overdenken besloten we positief. Goede inruil voor onze auto gekregen, bij dealerbedrijven kun je dat vergeten. De auto had een klein storinkje bij aflevering, maar dat verhielpen ze meteen, met daarbij de belofte als het blijft terugkomen er meteen een nieuw onderdeel voor besteld wordt. Auto’s zitten tegenwoordig vol met sensors...Al met al tot nu toe een goede ervaring. En die bus rijdt fantastisch.

Keurige bediening

• Prijs/Kwaliteit

Zeer netjes en fijn geholpen

In de ochtend mijn auto afgeleverd voor apk en onderhoud. In de middag weer opgehaald en nog eens schoongemaakt ook! Zeer tevreden

Eerlijk, klantvriendelijk bedrijf

Goede, eerlijke service!

Super netjes gedaan

• Prijs/Kwaliteit

Een uiterst vlotte en zorgvuldige bediening en servicebeurt

Vrijwel direct na aankomst bij de werkplaats werd mijn Renault Master naar binnen gereden en werden de afgesproken werkz.heden uitgevoerd, Tijdens het wachten (ong 35 min) op het terrein rondgekeken en mijn ogen de kost gegeven bij al het moois en :duurs: dat er was tentoongesteld, waardoor de wacht-tijd zo voorbij was

• Prijs/Kwaliteit

Wat een service, niet duur en ze denken met je mee.

Verschrikkelijk

Anderhalf jaar geleden een auto gekocht voor 6500 euro. Alleen maar problemen gehad!!! Vreselijke auto. In de garantieperiode meer bij de garage gestaan dan hier, maar ze hebben het probleem nooit opgelost. Tijdelijk met een reset opgelost, terwijl ze wisten dat dit geen lange termijn oplossing was. Nu is auto niet meer waard dan 1000 euro aangezien ik zelf wel eerlijk ben over de technische staat. Ik voel me behoorlijk opgelicht.

Vriendelijke goede service

Je wordt goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel en goede service. Ze denken met je mee!

100% klant vriendelijk

eerste keer onderhoud, afspraak maken en informatie goed. Maar dat wisten we al, hebben 2 keer een auto gekocht bij johan Meure Bob Kuiper

• Prijs/Kwaliteit

Super klantvriendelijk en aantrekkelijke prijs

Ik ben erg vriendelijk en beleefd te woord gestaan en geholpen ,en er was professioneel personeel aanwezig

Goede en snelle service

Bedrijf bied goede service en zeer nette correcte afhandeling van een storing na plaatsen van een trekhaak. Werd goed en snel opgelost.

Topservice

Staan altijd voor je klaar

• Prijs/Kwaliteit

Ik kom zelf uit Bergen ik kan ook hier naar een garage maar je word echt top behandeld bij Garage Johan Meure dus dan rijd ik liever een stukje verder👍