Fijn geholpen

Eerste keer bij deze garage en ik moet zeggen ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Goede service, vakkundig en snel geholpen.

Gewoon top

Kom al meer dan 25 jaar bij garage van Toorn en nog steeds prima. Heel goede service altijd en bekwaam personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Meedenkend, klantgericht, vriendelijk, snel en transparant

Kleine buurtgarage zonder grote importeur boven zich. Reageren snel en denken ook met je mee.

Goed en snel geholpen.

Vlak voor sluitingstijd bij garage met diverse foutmeldingen op display. Omdat er geen leenauto was me weggebracht naar vrienden en toen auto klaar was bij metro opgehaald. Fijn dat er in overleg een oplossing kon worden gevonden.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en volgens afspraak.

Deskundig en vriendelijk. Duidelijk afspraken vooraf.

ZEER VAKKUNDIG PERONEEL

WORDT PRETTIG GEHOLPEN

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

Heel erg vriendelijk vanaf het eerste contact en buiten het prima uitgevoerde werk ook helemaal aan de afspraken gehouden qua kosten et cetera. Wat ons betreft nieuwe standaard garage.

• Prijs/Kwaliteit

Fantastische en vakkundig service.

Geweldige garage waar je je welkom voelt. Zeer deskundige service, altijd hartelijk en vriendelijk.

Vriendelijk, meedenkent en behulpzaam

Voor reparatie mijn auto tot 2x toe langsgebracht en alle keren uitstekend geholpen, ondanks een overvolle planning!

Vriendelijk personeel

De service is goed.

Uitstekend Autobedrijf

Autobedrijf van Toorn is garage waar al jaren mijn Seat in onderhoud is. Een bedrijf dat een duidelijke uitleg geeft bij reparaties en onderhoud. Je weet precies wat er moet gaan gebeuren en daarbij afspraken maakt zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Mijn ervaring met het vakbekwame personeel is zeer positief te noemen. Iedereen Is even vriendelijk en je wordt als klant nog gewaardeerd. Samengevat een autobedrijf die ik van harte kan aanbevelen.

TOP Garage

Ik kom al best wat jaartjes bij deze zeer fijne garage..Je staat daar als klant echt op nummer 1. Goede uitleg over het onderhoud. Goede en kundige Monteurs. Heel klantvriendelijk allemaal! En bij nood, kun je er altijd terecht!

• Prijs/Kwaliteit

Fijne en betrouwbare zaak.

Je wordt als klant altijd goed en deskundig geholpen. Bij een reparatie gaat alles netjes in overleg voordat er actie wordt ondernomen. Hierdoor zijn er na afloop geen verrassingen met betalen

Prima service!

1e x bij deze garage. Goed bevallen!

Kundig personeel.

Perfecte service

Al jarenlang klant en zeer tevreden. Nu een nieuwe Skoda Kamiq via van Toorn gekocht en alles weer perfect geregeld. Goed op de hoogte gehouden over levertijd en prima advies over verzekering.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, keurig nette werkplaats, juiste deskundigheid

Tevreden gevoel

super

goed ontvangen denk met de klant mee

Goede en snelle service

Afspraak znel gemaakt en kon ook heel snel terecht. Duidelijke en vriendelijke communicatie. Goede service!

• Prijs/Kwaliteit

Goede uitleg, geduldig en vriendelijk personeel

• Prijs/Kwaliteit

Zeer prettig en kundig geholpen.

Zeer prettig en kundig geholpen

Prima Garagebedrijf

Alles volgens afspraak en nette service.

Fijne zaak

Doen wat ze beloven