• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf deskundig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch fijn en super klantvriendelijk bedrijf! Hier wordt je als klant ook echt als goede klant gewaardeerd. Staan altijd voor je klaar, oprechte belangstelling op persoonlijk vlak. En heel aardig en deskundig personeel! Wij hebben al veel nieuwe auto\'s bij hun gekocht, waar we super trots op zijn! Kortom een 100% aanrader!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede ervaringen met dit bedrijf. \r\nEn voor de prijs van de apk hoef ik niet naar een bandenspecialist. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht en altijd goede service! Weer een prachtige auto gekocht met een transparante (inruil)prijs en fabrieksgarantie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie seat gekocht . Top bedrijf, Vertrouwen in de zaak, En super geholpen door Sjaco Van Toorn. Top service! een aanrader voor iedreen die op zoek is naar een Seat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig en aangenaam geholpen, merkte dat de communicatie in het bedrijf top is!Elk personeelslid daar is er op uit om de klant te behagen. Chapeau!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst vriendelijke en deskundige medewerker.\r\nKeurig bod m.b.t. inruilwaarde huidige auto.\r\nAfspraken zijn keurig nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige samenwerking.\r\nGoede prijs voor mijn auto gekregen en bij aflevering zag de auto er tiptop uit.\r\nNa een grondige uitleg over de nieuwigheden van de auto tevreden naar huis terug gekeerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werd (als oude klant) weer hartelijk ontvangen en voorzien van koffie, goed geadviseerd over de aanschaf van een andere auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf. De communicatie was uitstekend en ik kreeg zelfs uitleg over kapotte onderdelen en hoe het hoort te werken.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel netjes afgeleverd keurig gewassen en gepoetst tot in alle naadjes en kieren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op Marktplaats een Seat zien staan bij het autobedrijf Van Toorn. Gebeld voor een afspraak en we konden meteen terecht. Toen we aankwamen konden we gelijk een proefrit maken. \r\nNa de proefrit goede afspraken kunnen maken over de aanschaf en inruil prijs. \r\nFijn en snel geholpen en wat ons betreft een goede ervaring. \r\nShowroom zag er netjes uit en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren zeer tevreden en nu voor het eerst met onze fiat. \r\nDe werkplaatschef had zich goed voorbereid om ons goed te informeren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk. Behulpzaam. Adviserend. Niet opdringerig.\r\nFijne sfeer.\r\nGoede koffie😁

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en snel geholpen na een probleempje met mijn auto.