Filters

10

Top!

Klant gericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Helemaal goed

Vriendelijk en duidelijk Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Super fijn

Ze zijn er altijd voor je ...ik ben zeer tevrede metdit bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Goede service en duidelijke antwoorden

Goed en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

We zijn weer prima geholpen

De beurt werd prima uitgevoerd en we zijn goed op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

geweldige service

zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Goed zoals altijd

Jaarlijkse beurt en controle van auto werd, zoals altijd, goed en snel uitgevoerd. Duidelijk geïnformeerd door Rob over wat er moest gebeuren en wat het ging kosten. Auto in ochtend gebracht en kon hem weer rond 15:00 weer ophalen. Rijdt weer als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Byzonder prettig bedrijf met vakkundig personeel

Een bedrijf met hart voor zijn klanten en hun auto's! Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Topbehandeling

Als vanouds fantastisch behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Prima service

Altijd volgens afspraak, goed advies en nooit verrassingen achteraf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Gewoon top

Ik kom er al sinds 2012 toen ze nog een Seat dealer waren eerst voor onderhoud en daarna kocht ik in 2014 mijn nieuwe Seat leon st bij ze. Altijd vriendelijk geholpen en er is niks veranderd daarom kom ik er nog steeds. Gewoon top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Gewoon goed

Altijd vriendelijk, adequaat en meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Goed

Vriendelijk personeel. Duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Mooi planning. Goed overleg

Vriendelijk personeel , betrokkenheid. Goed advies en super service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

snelle service bij acuut probleem en vriendelijke service

lekke band snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

Fijne garage

Al jaren breng ik hier mijn auto voor de APK of een beurt. Wordt altijd netjes gebeld als er iets is. Ik ben een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
10

Goede en vlotte dienstverlening

Ik had met spoed een nieuwe band, welke niet op voorraad was, nodig. De medewerkers hebben ervoor gezorgd dat nog dezelfde dag een nieuwe band beschikaar was. Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Weer fantastisch geholpen

Een vervelende storing door snel handelen weer opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Goed

Goede de zijn behoeft geen krans.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
10

Eerlijk en betrouwbaar

Netjes uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

zeer goed

Goede informatie over wat er staat te gebeuren, (eventueel) tussendoor belcontact over de extra werkzaamheden en de prijs. Ben goed tevreden. Als er tussendoor iets mankeert, geen probleem om geholpen te worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Gewoon vertrouwd

Prettig contact, duidelijke uitleg en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Super

Mijn vaste garage voor apk en reparatie. Eerlijk en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

positief

Onlangs ben ik bij Autobedrijf van Toorn geweest voor onderhoud aan mijn auto en ik ben ontzettend tevreden over de service. Het onderhoud is vakkundig uitgevoerd, geen onverwachte kosten achteraf en alles is vooraf netjes besproken. Wat ik vooral waardeer is de klantgerichtheid. Je merkt dat ze echt met je meedenken en raad deze garage aan iedereen aan die op zoek is naar betrouwbare en deskundige service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Top garage

Komt al jaren vriendelijk mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Dirk de Derdelaan 18

3132HJ Vlaardingen

104359474

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.