Eerlijk, goede service, goede auto’s

Een prachtige Seat gekocht. Goede, menselijke (geen gladde praatjes) service. Een dashboard klepje bleek niet geheel goed te sluiten, meteen een nieuwe er op gezet door van Toorn. Helderheid over vorige eigenaar. Tevreden koper

• Prijs/Kwaliteit

Grote beurt Citroen C1 loopt weer als een zonnetje. Weer gebracht en gehaald. Grote klasse !

Gelijk gebruik gemaakt van de oude aanbieding voor wat betreft de verlichting. (White vision 40 % extra lichtopbrengst) is perfect zeker in de regenachtige donkere dagen. Had ik in oktober gelijk moeten doen.

Echt Top auto's

Heel goed service niet normal 2 keer auto gekocht ,, ze zijn vriendelijk netjes en belangrijkste hun auto's zijn in vergelijking goedkoopste uit gaspedaal, Too bedrijf

Topbedrijf!

2 nieuwe auto's gekocht en werden zeer deskundig en uitgebreid geholpen door Sjaco. Voorheen meerdere keren geweest voor onderhoud aan een Seat Ibiza en altijd perfect geholpen door Sjaco en zijn team. Ik blijf hier terug komen voor service en voor nieuwe auto's in de toekomst. Zeker een aanrader voor iedereen!

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf met goede service

Recent hier een nieuw wagen gekocht. Eerlijke prijs voor de auto die ik in wilde ruilen. Maar vooral hele vriendelijke service. Leuk geholpen. Ook naderhand na klein probleempje kon ik meteen langskomen en is het verholpen. Zou hier zo weer een auto kopen

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aangename beleving. Goede afspraken met nette afhandeling. Vriendelijke medewerkers. Kortom zou zeker in de toekomst weer voor van Toorn kiezen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, top garage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heeft mooie auto\'s staan en de service is heel goed !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service. Door omstandigheden kon ik niet lopen. Sjako en zijn vader hebben mij thuis opgehaald en weer afgezet nadat de werkzaamheden waren gedaan. In de winter, eigenlijk na sluit, gratis koplamp verwisseld. Geen fooi willen aannemen. Ook niet voor een taartje of zo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Op woensdag gebeld dat ertijdens het rijden een vreemd geluid te horen is, en de volgende dag wordt het verholpen! Eerst een testrit gemaakt met de monteur en daarna helemaal nagekeken op de brug. Vervolgens krijg je te horen dat het service is! Helemaal super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn keurig, vriendelijk en prettig geholpen bij de aanschaf van onze Seat Ateca. Alle tijd werd genomen en we zijn goed geïnformeerd. We komen daarom ook zeker terug voor het onderhoud aan deze auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne hulp bij aankoop van een mooie auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenaar Sjaco heeft mij een nette Golf verkocht die in uitstekende staat verkeerde. \r\nAchteraf bleek dat de airco nog bijgevuld moest worden, wat absoluut geen probleem was! Heb direct een afspraak kunnen maken.\r\n\r\nConclusie top garage met vriendelijk en eerlijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service krijg je bij dit bedrijf. Reeds mijn vierde auto bij van Toorn gekocht. Hier is de klant echt koning. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent auto gekocht hier prima bedrijf geen opdringerige verkopers auto snel afgeleverd nette service