De aangekochte auto bevalt zeer goed en ik heb een uitstekende service bij hen mogen ervaren

We waren snel uit de aankoop onderhandelingen waarbij het uitgangspunt gold dat we er allebei een goed gevoel bij hadden. Er waren nog wel enkele aandachtspuntjes op de auto aan te merken, maar die zijn allemaal keurig verholpen en zelf de mankementen die daarnaast kennelijk nog waren die mijzelf niet zijn opgevallen. Kortom ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen en Fred Karsbergen zelf is voor mij een persoon gebleken die alle gemaakte afspraken na een handdruk nakomt.

• Prijs/Kwaliteit

Topservice door bekwame vakmensen!

Al jaren laat ik mijn auto’s repareren bij Karsdorp Auto’s. Eerlijke tarieven en goede service!

Fantastische garage

Karsdorp Auto's draait nergens hun hand voor om. Ontzettend klantgericht. Ontzorgen altijd. Schakelen heel snel. Onderhoudsmonteuren zijn fantastisch aardige en vrolijke jongens! Je voelt je altijd welkom. Karsdorps auto's hielp ons bij het prive verkopen van onze auto, niks was te gek. Vervolgens heeft Karsdorp auto's met al onze wensen een prachtige andere auto verzorgt, alles tot in de puntjes geregeld. Top garage!

Prima ervaring opgedaan!

In verband met de verkoop van mijn bedrijfswagen ben ik via een kennis bij deze autogarage terechtgekomen. Na een vriendelijke ontvangst werd het mij heel snel duidelijk dat een gedegen vakkennis aanwezig is. En toen mij een uitstekend bod werd gedaan was de verkoop meteen beklonken. Bedrag binnen 2 minuten op mijn bankrekening en vrijwaringsbewijs kwam meteen uit de printer. Topklasse!

• Service N.v.t.

Top service!

Ik kom al een aantal jaartjes bij Karsdorp voor onderhoud/apk voor mijn auto. Zodra ik binnen stap word ik met een glimlach ontvangen. Ik word altijd super netjes en snel geholpen, prijs/kwaliteit is in goede verhouding, monteurs denken met je mee en mocht het langer duren of qua kosten hoger uitvallen dan verwacht word er altijd netjes met je gecommuniceerd en naar een oplossing gekeken. Top garage!

• Prijs/Kwaliteit

Oneerlijke bedrijf met vreemde werkwijze !!

fiat 500 aangeschaft voor 5000,- met een gebroken uitlaatklem en een gescheurde distributieriem die al over zijn levensduur heen was wat ons niet eerlijk is verteld , vervolgens willen ze ons nergens mee tegemoet komen !! Mensen let goed op als je hier een auto aanschaft want ze verkopen auto's met !!! ONDER LIGGENDE GEBREKEN !!! en als je toch heel graag die auto wilt zou ik jullie aanraden om een goede garantie erbij te kopen ! KORT OM HET IS ONBETROUWBAAR BEDRIJF WAAR JE GEEN EERLIJKE ZAKEN MEE KAN DOEN !!!!!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke zeer capabele mensen met service hoog in het vaandel.

Onlangs bij AutoFirst een BMW X3 3.5i uit 2011 met 135K op de klok aangeschaft. De auto was om door een ringetje te halen en we waren zeer in onze nopjes. Helaas had de auto binnen de garantie periode een lastig mankement en ben je als particulier natuurlijk bang voor een langdradige lastige situatie. Niets van dat, contact was kort en duidelijk, rijd even langs. Bij onderzoek door de monteurs bleek het een vaak voorkomend issue te zijn met dit type auto. Er is kosten noch moeite gespaard om het euvel te verhelpen en te zorgen dat we ons op ons gemak voelden, we zijn echt enorm blij! Het is jammer dat wij bijna anderhalf uur verderop wonen, anders had ik de auto graag bij AutoFirst in onderhoud gehad.

Mooie en ook zeer goede mercedes c180 gekocht

2 maanden geleden een mooie mercedes c180 facelift gekocht, ook vooral technisch een zeer goede auto voor een fatsoenlijke prijs, niets dan lof voor dit autobedrijf

goed geholpen

Altijd op tijd geholpen, prijs kwaliteit is dik in orde. Ook altijd gratis vervangend vervoer wordt geregeld, komen de afspraken na.

perfect, de beste

Aan te bevelen, profesional, vriendelijk en fast .

• Prijs/Kwaliteit

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed
  • Reden bezoek Andere reden