Superfijne garage

Kom er al ruim 10 jaar.. Altijd goed geholpen, gezellig en altijd een vers bakje koffie

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd prima geholpen

Ik voel me altijd welkom bij AutoFirst ACS Liessel. En het probleem wordt altijd opgelost. Twee recente voorbeelden: (1) Tijdens het koude winterweer vertoonde mijn Mercedes CLS 55 AMG storingsmeldingen. Ik kon meteen bij ACS terecht. Diagnose: dynamo hemelen, accu op z'n retour maar wellicht nog te redden. OEM Mercedes dynamo kost een godsvermogen. Maar Jan Beverloo regelde een vergelijkbare Bosch voor een goede prijs en hield me mobiel dankzij een leenauto. Twee dagen later was de CLS weer elektrisch gezond en ik blij met prima prijs/kwaliteit! (2) Winterband liep langzaam leeg. Zelfs ACS, altijd open voor een uitdaging, kon er werkelijk niets aan vinden. Totdat de band besloot om plotseling snel plat te gaan onderweg naar een afspraak. Gelukkig kon ik keren bij een tankstation, bijpompen en naar de garage. Karkasbreuk. Jan sloeg einde werkdag aan het regelen; in de loop van de volgende ochtend lagen er twee nieuwe banden op.

• Prijs/Kwaliteit

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende uitleg, goed geholpen en heerlijke koffie