Goede, betrouwbare garage met vriendelijk personeel.

Ik heb mijn auto hier sinds dit jaar in onderhoud en ben heel tevreden over de goede service. De medewerkers nemen de tijd voor je en lossen problemen adequaat op. Ben naar deze garage overgestapt omdat de hoofdmonteur van mijn vorige vaste adres in Amsterdam hier ging werken. Hij is iemand met liefde voor het vak, en altijd zo goed, betrouwbaar en vakkundig met mijn auto omgegaan dat ik hem ben gevolgd naar Automotive.

De beste garage van Amsterdam

Hele goede ervaring met deze garage. Ze doen hun werk goed en geven goed advies.

• Prijs/Kwaliteit

Een super bedrijf met hele aardige mensen.

Voor het eerst bij Automotive geweest en meteen een goed gevoel. Ook de afspraak op internet en de info via mails heel duidelijk. Nieuwe distributie riem laten plaatsen en airco vol onderhoud. Ben heel blij met deze garage. Een naar voorval met mijn vorige garage : Omdat mijn garage op zaterdag was gesloten bij een ander een accu laten plaatsen. Een half jaar later voor onderhoud naar mijn garage en na doormeten accu advies nieuwe accu. Niet laten doe en nog vier jaar met de bestaande accu gereden. In februari 2023 kom ik weer terug bij Automotive voor APK en een grote beurt.. Hartelijk dank voor de goede zorgen. Met vriendelijke groet. Robert Pot.

geweldig

Vandaag bij AutoFirst geweest voor olieverversen en remolie BMW. Wat een topadres!. Naast de hartelijke ontvangst straalt de passie en de vakkundigheid de hele Jan van Riebeeckstraat door! Kortom: een adres om altijd terug te komen! Klasse Fiti!

• Prijs/Kwaliteit

Snel, gericht en eerlijk.

Een snelle, gerichte en eerlijke service. Bij deze garage gingen ze wel meteen op zoek naar een onverklaarbaar geluid uit de auto. Geluid ook verklaart en een eerlijk advies gekregen.

• Prijs/Kwaliteit

Een pareltje: Geweldige goede en eerlijke service

Wat ben ik blij met deze garage. Een pareltje! Goede technische service, zoeken de goedkoopste oplossing en er is altijd koffie. Heel netjes en betrouwbaar. Vandaag was ik er voor spijker in de band, wordt gerepareerd, uitgelijnd,ik krijg koffie en 'Het is goed zo mevrouw'. Wat een cadeau! Dank

snelle en eerlijke service

paar keer geweest, telkens snel, goed en eerlijk geholpen tot de volgende keer! groet, oscar

Hele goede buurtgarage!

Ontzettend bedankt voor het repareren vlak voor ons vakantie! Een allround buurt garage met top monteurs die verstand van zaken hebben!

• Prijs/Kwaliteit

Onwijs toffe gasten en goede monteurs

Jongens uit de buurt die buiten sociaal, ook goed zijn met auto's. Deskundigheid en gedrevenheid maakt het fijn om je auto hier af te leveren.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer professioneel, klantgericht, top service!

Via een familielid ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik ben super tevreden over dit bedrijf. Alles wordt in overleg uitgevoerd en ze leveren goede service.

Klantgericht is perfect

Ik had een probleem met mijn auto. De toer van de auto ging niet hoger dan 3 duizend. Ze hebben de probleem gevonden en verholpen. Daarnaast hebben ze kleine beurt gegeven. De monteur was vriendelijke en gaf gratis advies. Bedankt en tot ziens.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk advies, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ga zo door jongens!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en zeer goede service bij deze garage.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!