Onwijs toffe gasten en goede monteurs

Jongens uit de buurt die buiten sociaal, ook goed zijn met auto's. Deskundigheid en gedrevenheid maakt het fijn om je auto hier af te leveren.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer professioneel, klantgericht, top service!

Via een familielid ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik ben super tevreden over dit bedrijf. Alles wordt in overleg uitgevoerd en ze leveren goede service.

Klantgericht is perfect

Ik had een probleem met mijn auto. De toer van de auto ging niet hoger dan 3 duizend. Ze hebben de probleem gevonden en verholpen. Daarnaast hebben ze kleine beurt gegeven. De monteur was vriendelijke en gaf gratis advies. Bedankt en tot ziens.

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk advies, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ga zo door jongens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en zeer goede service bij deze garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!