Snel, gericht en eerlijk.

Een snelle, gerichte en eerlijke service. Bij deze garage gingen ze wel meteen op zoek naar een onverklaarbaar geluid uit de auto. Geluid ook verklaart en een eerlijk advies gekregen.

• Prijs/Kwaliteit

Een pareltje: Geweldige goede en eerlijke service

Wat ben ik blij met deze garage. Een pareltje! Goede technische service, zoeken de goedkoopste oplossing en er is altijd koffie. Heel netjes en betrouwbaar. Vandaag was ik er voor spijker in de band, wordt gerepareerd, uitgelijnd,ik krijg koffie en 'Het is goed zo mevrouw'. Wat een cadeau! Dank

snelle en eerlijke service

paar keer geweest, telkens snel, goed en eerlijk geholpen tot de volgende keer! groet, oscar

Hele goede buurtgarage!

Ontzettend bedankt voor het repareren vlak voor ons vakantie! Een allround buurt garage met top monteurs die verstand van zaken hebben!

• Prijs/Kwaliteit

Onwijs toffe gasten en goede monteurs

Jongens uit de buurt die buiten sociaal, ook goed zijn met auto's. Deskundigheid en gedrevenheid maakt het fijn om je auto hier af te leveren.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer professioneel, klantgericht, top service!

Via een familielid ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik ben super tevreden over dit bedrijf. Alles wordt in overleg uitgevoerd en ze leveren goede service.

Klantgericht is perfect

Ik had een probleem met mijn auto. De toer van de auto ging niet hoger dan 3 duizend. Ze hebben de probleem gevonden en verholpen. Daarnaast hebben ze kleine beurt gegeven. De monteur was vriendelijke en gaf gratis advies. Bedankt en tot ziens.

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk advies, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ga zo door jongens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en zeer goede service bij deze garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!