Gewoon goed!

Auto al jaren in onderhoud bij Hans (en daarvoor bij Rien). Enorm tevreden met de service. Als er wat is kan je altijd terecht.

Gewoon goed.

Ben al lang klant en zelf ook technisch. Ik vertrouw mijn auto hun toe. En daar ben ik kritisch mee. Zeker een aanrader.

Uitstekend!

Uitstekende service en zeer bekwaam. Naar mijn mening de beste en meest betrouwbare garage die ik ooit heb meegemaakt. Een dikke 10 en raad iedereen aan hier met je auto naar toe te gaan.

• Prijs/Kwaliteit

Elke keer ontzettend fijn geholpen. Eerlijk en betrouwbaar advies. Eerlijke prijzen klantvriendelijk. 1000% tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Top service en altijd behulpzaam

Al jaren klant bij Hans. Denkt me is eerlijk en praat je niets aan. Geeft advies en heb er al jaren onze auto's in onderhoud. Monteurs altijd attent.

• Prijs/Kwaliteit

Al 25 jaar een uitstekend adres....

Al onze auto's van de afgelopen 25 jaar in onderhoud geweest bij eerst Rien Meijer en nu Hans van Daalen. Altijd netjes geholpen, soms bij spoed zelf de onderdelen ophalen. Meteen eronder gezet en weer rijden... Je krijgt keurig een telefoontje bij extra werkzaamheden. Aanrader dus.

• Prijs/Kwaliteit

Goud eerlijk, top service en vakmanschap

Onze auto’s (ook nieuwe met fabrieksgarantie) al vele jaren bij Hans en zijn team in onderhoud. Geweldige service tegen een eerlijke prijs!

gewoon top

ken Hans al jaren, een harder werker en vakman,komt zijn afspraken na en heeft veel kennis in huis, gezellig en prima team

Uitstekende service!!

Hans zorgt ervoor dat mijn auto uit ‘98 het nog steeds volhoudt. Hij is eerlijk over wat voor mij de goedkoopste oplossingen zijn en levert super service. Ik hoef me geen zorgen meer te maken als ik onderweg ben sinds Hans het onderhoud doet!!

100% GOED

Afspraak voor de jaarlijkse keuring gemaakt. 'S morgens gebracht, dezelfde middag opgehaald. Alles keurig volgens afspraak. Goede service en klantvriendelijk. Ik schrijf anders nergens een review op het internet maar hier is nu de tweede voor deze garage. ik durf "Autofirst Hans van Daalen" gerust aan anderen aan te bevelen

• Prijs/Kwaliteit

Een Kia rio bij Hans van dalen gekocht .in de garantie tijd probleem met de aircopomp dat is netjes opgelost .gister ging een motor lampje branden .auto bij ons in de buurt laten ophalen en uitlezen storing opgelost Hans gebeld .die wilde netjes een deel mee betalen Zeer netjes dus goede na service Gr uit Wijchen

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig kundig en vriendelijk bedrijf

Vorige week voor 1e keer geweest met lampje motorstoring een ad blue waarschuwing. Zeer kundig geholpen. Vandaag voor kleine beurt geweest. Idem. Mensen weten waar ze het over hebben.

• Prijs/Kwaliteit

Ik kom er al jaren, uitstekend bedrijf

Ik ben altijd goed geholpen, men denkt met je mee en altijd een betaalbare oplossing en een snelle en goede service

betrouwbaar garagebedrijf

enkele auto's gekocht en in onderhoud, ook heeft Hans een uitstekende service.

Super betrouwbaar

Heb hier een auto gekocht. Super geholpen

Geweldige service

Top bedrijf, klantvriendelijk en geweldige service.

• Prijs/Kwaliteit

Klantgericht, betrouwbaar en zeer deskundig!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service, er is altijd tijd!

Top garage.....

Betrouwbaar , vakkundig, zeer vriendelijk. Een garagebedrijf op eenzame hoogte !! Ben al jaren klant bij Hans....Eerst in Bennekom en nu in Ede !! Alleen maar lovend !

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en fijn bedrijf. Ze doen alles voor je.

Word erg vriendelijk geholpen en denken met je mee.

Topbedrijf

Al jaren laten wij onze auto’s servicen door Hans van Daalen. Wij zijn 100% tevreden klanten. Wat er ook is, hij staat altijd voor ons klaar. Wat wij bijzonder belangrijk vinden is betrouwbaarheid, kennis van zaken en klantvriendelijkheid. Bij Hans van Daalen vinden we alledrie. Kortom een ijzersterk bedrijf.

Top garage

Wij komen al jaren bij Hans en zijn zeer tevreden over zijn deskundigheid van alle automerken en zijn goede service. Je kunt hier terecht voor je APK of voor een nieuwe auto en natuurlijk staat de koffie klaar.

Klant staat centraal

Probeert zoveel mogelijk kosten te besparen

• Prijs/Kwaliteit

Word goed geholpen en klant vriendelijk eerlijk en betrouwbare