Snelle service

Gewoon zonder afspraak meteen het raammechanisme van de rechtervoorportier van de Saab 9-3 sport sedan 2003 vervangen door een tweedehands voor een prima prijs. Vakmanschap en service, top!

Stelletje toppers

Besten mijn Saab is weer in topconditie gebracht door jullie. Wat andere Saab specialisten niet konden fixen, werd bij binnenkomst in jullie werkplaats direct het euvel gevonden. Jullie hebben er een klant bij. Groet en dank. Douwe Pen Soest.

Michel is een Saab addict met passie en liefde voor de Saab en zoekt alles tot in detail uit. Snel, kundig prima prijs en fijne zaak

fantastisch

Drie 5 sterren ervaringen 1)Ik woon in Spanje en heb twee Saab 93 cabrios 2000 en 2002 met af en toe een probleem.Kon steeds met eigenaar Michel overleggen per email wat er aan scheelde.Tijdens een recent vakantieweekendje in Malaga kwam hij zelf bij ons langs ( 45 km noordelijker) en reparareerde de cabriokap die het nu weer prima doet. 2) Ik nam twee maanden geleden een 900 cabrio van vrienden mee naar het bedrijf in Vianen. Maakte afspraak om een kleine reparatie te doen en een andere Sid 2 te installeren.Prima opgevangen door monteur Michael. Efficient, snel en zeer ervaren. Hele bedrijf ziet er zeer professioneel uit en dat zijn ze dan ook. 3) Een Franse vriend van mij ging er met zijn 2008 Vector Cabrio heen en werd prima en snel geholpen. Zijn kap zat vast en dat was zo gerepareerd. Bij anderen kreeg hij allerlei dure en rare adviezen. Kan het bedrijf derhalve van ganse harte aanbevelen aan alle Saab enthousiasten. Gaarne bereid referentie te geven, bel me maar 034 629384992 of stuur email [email protected] Peter Krudde Spanje

Mijn Saab 93 sportsedan heeft sinds de aankoop in 2015 een probleem met sturen. Meerdere garages in Nederland en België hebben een diagnose gesteld die allemaal hetzelfde was. Uitlijning niet goed. Maar als er meerdere keren uitgelijnd is en het is nog niet goed dan is er iets anders aan de hand. Bij Michel van de Veer in Vianen pakten ze dat net even anders aan. “Oh. Subframe!” Na wat sleutelwerk bleek dat toch niet zo te zijn. Dan maar dieper graven en wat bleek. De veren voor waren verschillend van elkaar. Nieuwe veerpoten en voila. Een auto die rechtdoor gaat zoals het hoort. Ben er na 5,5 jaar zo blij mee als een kind. Topgarage en super personeel.

Fantastische service!

Zeer goede service, correct, snel, eerlijk. Ik ben nog nooit zó snel, goedkoop en vriendelijk verder geholpen. Mijn Saab is mooi hersteld. De rit heen en terug van Antwerpen naar Utrecht is me heel veel waard!

Topgarage. Deskundig en gepassioneerde vakmensen

In plaats van een hernieuwd (duur) zakelijk leasecontract ben ik een tijdje opzoek geweest naar een geschikte youngtimer, liefst een cabrio. Het merk Saab (auto’s en vliegtuigen) stond/staat mede bekend om zijn degelijkheid en betrouwbaarheid. Dat zoek ik ook bij een dealer/garage. Per toeval kwam ik eind vorig jaar uit bij AutoFirst Van der Veer. Vanaf het begin heb ik een klik en een heel goed gevoel bij Michel en zijn teamleden. Na de aankoop van een mooie Saab 9.3 cabrio uit 2005 werden enkele storingen en technische mankementen, zonder extra kosten, direct en vakkundig verholpen. De hoge klant waardering maakt het bedrijf echt waar! Dank jullie wel voor de nieuwe CD lader (echt een verrassing) en het dagelijkse vakantiegevoel als ik van mijn kantoor naar huis rij.

• Prijs/Kwaliteit

Kwaliteit en kunde, wat mijn Saab verdient

Michel en zijn team zijn buitengewoon kundig. Problemen die andere garages niet aankunnen weten zij wel te fixen. Ik breng mijn auto hier in het volste vertrouwen. En niet onbelangrijk met een auto van een merk dat niet meer wordt gemaakt: Michel weet geregeld een lastig verkrijgbaar onderdeel te vinden, óf een alternatieve oplossing.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en schappelijke prijzen.

Heb mijn Volvo sinds vorig jaar mei in onderhoud bij van der Veer. Zijn Saab specialist, maar ook andere merken zijn van harte welkom. Mijn vrouw heeft haar Fiat 500 nu ook bij van der Veer in onderhoud. We zijn zeer tevreden over deze garage en personeel is kundig en vriendelijk. Hoop hier te kunnen blijven voor onderhoud! Een dikke pluim.

• Prijs/Kwaliteit

Ook mijn Audi wordt hier top onderhouden! Team autofirst heeft altijd even tijd als der wat is. Weet zeker dat ik jaren plezier van me auto ga hebben door het onderhoud bij autofirst! Mich ga zo door👌🏻

Vakkundig en servicegericht

Ik kom al sinds 2013 bij van der Veer (toen ze nog in Utrecht zaten) en heb altijd mijn Saabs bij hen in onderhoud gehad. Vandaag de dag rij ik nog steeds naar Vianen om het onderhoud te laten plegen. Er word goed meegedacht en altijd gewerkt naar een passende oplossing. Hier stroomt duidelijk Saab bloed door de aderen.

Ontzettend goed geholpen

Sta je bij auto first met een saab die je 6 maanden geleden bij iemand anders gekocht hebt. Blijkt hij totaal verrot en levensgevaarlijk om mee te rijden. En dan heb je ineens niets meer terwijl je afhankelijk bent van een auto. Michel regelde binnen een paar dagen een veilige prachtige wagen voor me. Ben hem eeuwig dankbaar.

• Prijs/Kwaliteit

Klasse, vakmensen met heel veel liefde voor de Saab!

Mijn SAAB 93 Aero cabrio in onderhoud gegeven voor diverse reparaties. Erg goed geholpen, zeer deskundig advies en goede prijs. Deskundig personeel, heel vriendelijk. Ik blijf hier zeker komen. Overigens koffie smaakt ook goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb goede ervaringen met autofirst van der Veer... prettige sfeer en je word goed geholpen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en deskundige mensen.\r\nAl meerdere keren enorm goed geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had mijn SAAB 93 Aero Coupe weggebracht voor diverse elektronische en motorische aanpassingen, reparaties en upgrades. Ik ben erg goed geholpen en kreeg deskundig advies voor een schappelijke prijs. Vriendelijk en deskundig personeel met hart voor SAAB. Ik kom hier in de toekomst zeker terug voor onderhoud.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden, garage met kennis en meedenken voor de klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Saab ‘verdiende’ die speciale dakrails vond ik altijd. Zei dit ooit ook aan Michel vd Veer. Door schaarste had ik het al beetje ‘opgegeven’ Hij dus niet! Afgelopen week voor beurt. Verrassing... \r\nDat is dus \'de Klant centraal!’ Word ik heel Blij van. M\'n Saab + rails + Topconditie. Merci Michel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer kundig op het gebied van Saab!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een schitterend bedrijf, zoveel kennis met een hoge klantvriendelijkheid. Ook zijn ze eerlijk en zullen ze altijd de alternatieven bekijken van (dure) reparaties. Echte vakmannen, zulke garages kom je (helaas) niet vaak meer tegen. Ga zo door!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne mensen en top service! Bedankt.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmiddag onvoorzien heen geweest vanwege lekke voor-/winterband. Goed overleg, snelle levering en montage - en met een gerust hart weer op weg. \r\nKortom: prima dienstverlening!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook deze (grote) onderhoudsbeurt werd jl. vrijdag weer onberispelijk uitgevoerd: uiterst vakkundig, met alle service en heel vriendelijk. Ook het (tweejaarlijks) poetsen en polijsten is van hoog niveau, en billijk geprijsd.\r\nHet is m.i. moeilijk (lees: onmogelijk) voorstelbaar elders ‘n gelijkwaardig professioneel kaliber te vinden. Ik kom dan ook, jaar-in-jaar-uit, vol vertrouwen bij deze Saab-specialist voor alle voorkomende werkzaamheden: beurten, bandenwissels, reparaties, APK e.d.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik onlangs mijn 14 jaar oude Saab cabrio voor de APK en een jaarbeurt bij Saab specialist Van der Veer (vh Saab Utrecht) had gebracht bleek dat de veerpoten moesten worden vervangen. Helaas bleek al snel na deze werkzaamheden dat er een onverklaarbaar aanlopen hoorbaar was bij het rechter voorwiel en tevens een vervelende vibratie. Ongelukkigerwijs was het oplossen van deze klachten niet zo maar even gebeurd. Ondanks alle aandacht en kennis bleek het probleem niet zo makkelijk op te lossen. Dankzij het doorzettingsvermogen van Michel heeft hij mijn vertrouwen in zijn kunnen meer dan waargemaakt. Het euvel (wat het dan ook geweest mag zijn) is uiteindelijk volledig opgelost. Ik kan weer blij zijn met mijn strakke Saab en mijn zorg over de kosten afhandeling van e.e.a. bleek door Michel volledig weggenomen. Service en klanttevredenheid betekende voor Michel dat het mij slechts een bescheiden bijdrage kostte. Jarenlange trouw aan mijn Saab specialist betaalde zich uit en belangrijk is dat ik bevestigd ben in mijn gevoel dat ik altijd had, nl. bij Saab specialist Van der Veer doen ze echt moeite voor je als je eens met een autoprobleem zit. Chapeau Michel.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ik Saab ben gaan rijden in 2011 heb ik het onderhoud door Autoservice van der Veer (voormalig Saab Utrecht) laten uitvoeren. M.b.t. Saab zijn ze een echte specialist, en bovendien is de service helemaal top!