snelle service en prettig contact

goede prestaties, prima en vlotte service en plezierig in het contact

Super service

Mijn ruitenwissers moesten vervangen worden. Zonder afspraak liep ik even binnen en ze konden direct vervangen worden. De banden nog even op spanning gebracht want dat lukte me zelf niet. Ik moest alleen de ruitenwissers betalen. Dat is pas service!

Vriendelijk, vakmanschap en snel

Auto voor APK .en een beurt. Prima gedaan en snel klaar. Vriendelijk personeel. Even een berichtje als de auto klaar is. Ben helemaal tevreden. Vr. Gr. Marjan Overdijk

• Prijs/Kwaliteit

Prima bodywork gedaan aan mijn auto.

Administratief en inhoudelijk uitstekend werk geleverd! Alleen maar plussen! Het enige minpuntje was dat ik lang moest wachten voordat met de reparatie kon worden begonnen.

Geweldig!

Als het enigszins mogelijk is wordt je direct geholpen. Vriendelijk personeel en vakbekwaam. Een aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service, vooraf overleg over kosten, meedenkend

SLECHT

SLECHT

snel en deskundig

snel geholpen en een deskundig advies.

Klantvriendelijk, goede monteurs.

Ondanks de grote drukte, kon mijn auto toch voor de apk en kleine beurt. Alles voor een schappelijke prijs. Houd mijn auto in de toekomst bij Wiltjer en Offinga autofirst.

Goed en vakkundig advies

Goede service en vakmanschap

Als altijd : top

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Een garage die ik vertrouw.

• Prijs/Kwaliteit

Wordt altijd super goed geholpen. Duidelijk en altijd eerlijk. Kom hier graag.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijkheid en een goed luisterend oor naar de klant.

Het bedrijf straalt vertrouwen uit in kennis van zaken. Geeft ook goede voorlichting in de verwachte reparatie kosten. Denkt mee en overlegt eerst, aan onverwachte problemen in de reparatie.

Goede Service

Snel behulpzaam

• Prijs/Kwaliteit

ben dik tevreden vriendelijke mensen

snelle service en vakkundige monteurs, en niet duur.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende, vriendelijke en snelle hulp!

Uitstekende, vriendelijke en snelle hulp!

• Prijs/Kwaliteit

Alles volgens afgesproken, snel klaar.

Ontzettend goed geholpen!

Fijne ervaring opgedaan! Geen winstbejag maar goede en betrouwbare manier van werken!

Prima.

De tijd nemen om iets te bespreken. Of uit te leggen, goed af stemmen op de klant. Met aandacht en zorg.

Super goed!

L.S: Ik ben zeer tevreden over dit garage bedrijf.De service en uitgevoerd onderhoud ben ik zeer tevreden over. Ook voor urgente reparaties zijn ze zeer behulpzaam en pakken door. Je kan altijd een beroep doen bij dit bedrijf.

Perfecte service

Pech met de auto bellen 10 minuten later auto opgehaald dag erna klaar hoppa bam toppers

Uitmuntende service

Klantvriendelijk Efficiënt Prijs kwaliteit verhouding prima Betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar

Zoals altijd een super service en kwaliteit qua onderhoud. Duidelijk en doelgericht

zeer net bedrijf

hele goede service tegen redelijke tarieven. Deskundig.

Perfecte service

Ondanks het feit dat men te maken had met ziekte en de agenda vol zat werd er toch nog een afspraak gemaakt om mijn banden te wisselen. In de garage vriendelijk te woord gestaan en na 2 uurtjes al een telefoontje dat de auto weer klaar was. Grote klasse

Over AutoFirst Wiltjer & Offenga

AutoFirst Wiltjer & Offenga neemt de zorgen rondom autoschade uit handen en doet deze snel vergeten. Uw auto is bij ons in goede handen en we kunnen u de zekerheid geven dat er gewerkt wordt met gekwalificeerde medewerkers en volgens de laatste reparatiemethodes. Naast schadeherstel kunt u bij ons terecht voor APK keuringen en onderhoud van uw auto.