Prima en snel

Uitstekend vakmanschap voor Bumper Restauratie en Spuitwerk

Onlangs bracht ik mijn auto naar Wiltjer & Offenga voor een broodnodige restauratie van de achterbumper, die door de tand des tijds flink was aangetast. Vanaf het moment dat ik de garage binnenstapte, werd ik hartelijk begroet door het vriendelijke personeel, wat meteen een positieve eerste indruk achterliet. Het proces van bumper restauratie bij Wiltjer & Offenga was ronduit indrukwekkend. Ze namen de tijd om de staat van de bumper te beoordelen en bespraken grondig alle opties voor restauratie en spuitwerk. Het was duidelijk dat ze over uitgebreide expertise en ervaring beschikten, wat geruststellend was als klant. Wat me vooral opviel, was de aandacht voor detail die ze aan de dag legden tijdens het restauratieproces. Elke kras, deukje en onvolkomenheid werd zorgvuldig aangepakt, en het eindresultaat was werkelijk verbluffend. Mijn achterbumper zag er weer als nieuw uit, alsof hij zojuist van de fabriek was gerold. Wat het hele ervaring nog beter maakte, was de transparante communicatie gedurende het hele proces. Het personeel bij Wiltjer & Offenga hield me voortdurend op de hoogte van de voortgang en eventuele extra kosten die zouden kunnen ontstaan, zodat ik nooit voor verrassingen kwam te staan. Tot slot wil ik nog vermelden dat de klantenservice bij Wiltjer & Offenga ongeëvenaard was. Het personeel was niet alleen professioneel en deskundig, maar ook uiterst vriendelijk en meegaand. Ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat ik volledig tevreden was met het eindresultaat, en dat was ik zeker. Al met al kan ik Auto bedrijf Wiltjer & Offenga ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige bumper restauratie en spuitwerk. Hun toewijding aan vakmanschap, aandacht voor detail en uitstekende klantenservice maken hen echt een topkeuze in de branche.

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren een zeer tevreden klant.

Oplossings- en servicegericht.

Goede service.

Mijn ervaring bij deze garage is zeer goed.Erg belangrijk vindt ik betrouwbaarheid en eerlijkheid.Ook word er meegedacht aan eventuele komende reparaties. Vriendelijke technici.Een aanrader dit bedrijf!

Snel en vakkundig geholpen

Twee koplampen laten wisselen. In no-time klaar...

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen

Snel en goed

Snel en goed.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en hele goede behandeling

• Prijs/Kwaliteit

Goed, snel en vakkundig. Ik ben super goed geholpen!

Fijn dat er zo goed meegedacht werd met mijn zoektocht naar een andere auto, heel blij met deze garage. Ik zeg top!

Goed en snel geholpen

ze zijn altijd eerlijk over de kosten

Goeie service.

Probleem snel opgelost.

Prima bedrijf!!

Laast weer dimlicht kapot! Kom maar langs seun, snel geplaatst en ik kon weer verder!! Wat een service....

Topservice!

Razendsnelle reparatie van de uitlaat! Dankjewel!!

Ze zijn heel vriendelijk

Ze zijn heel vakkundig. Hebben hart voor de auto en voor de klant.

goede dienstverlening

geweldig geholpen!!

Prettige samenwerking !!

zeer positief ervaring altijd

Ben zeer tevreden over Wiltjer & Offenga betrouwbare monteurs en je word altijd deskundig geholpen plus dat ze goede service bieden en geven ik kan ze zeker aanbevelen.

Prima!

Kleine miscommunicatie betreffende de afspraak. Maar prima opgelost. Auto weer in orde.

• Prijs/Kwaliteit

Ben heel tevreden met de jongens ‼️

Jullie staan altijd voor mij klaar en kan altijd snel terecht.

Geweldige service

Too bedrijf, kon de auto afgeven voor de APK keuring en de leenauto stond netjes klaar. Paar uur later een telefoontje met de aangetroffen gebreken en ook meteen het bedrag wat dit zou kosten. Nog geen paar uur later al een SMS ontvangen dat de auto klaar was. Opgehaald en betaald wat er telefonisch was aangegeven, ook hier geen verrassingen. In een woord geweldig en daarom rijden we hiee jaarlijks vanuit Noord Holland voor naar Harlingen.

Snel en behulpzaam

Snel geholpen en meegedacht, vakmensen

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en een leuk ontvangst aan de balie

Snel en vakkundig. Er wordt goed geluisterd naar wat je merkt aan de auto en daarna onderzocht wat een bepaald geluid van de auto kan betekenen.

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren goed. Beetje jammer dat het zo druk word en een keuring lang van tevoren moet plannen

• Prijs/Kwaliteit

Altijd vriendelijk, service gericht met een groot oplossend vermogen

Zoals altijd, klantvriendelijk ,goed geregeld, goed advies, oplossing gericht. Dus kortom goede garage

Snel en correct geholpen

Prima bedrijf

Over AutoFirst Wiltjer & Offenga

AutoFirst Wiltjer & Offenga neemt de zorgen rondom autoschade uit handen en doet deze snel vergeten. Uw auto is bij ons in goede handen en we kunnen u de zekerheid geven dat er gewerkt wordt met gekwalificeerde medewerkers en volgens de laatste reparatiemethodes. Naast schadeherstel kunt u bij ons terecht voor APK keuringen en onderhoud van uw auto.