Vriendelijk en super service

We hebben hier onze nieuwe auto gekocht en onze oude ingeruild. Deal was er snel en realistisch. Auto is keurig afgeleverd. We zijn erg tevreden.

Super goed

Ik ken AutoFirst Wiltjer & offenga al jaren en ik ben erg blij met u kennis.

Zeer professioneel en klantgericht

Zeer professioneel en klantgericht

• Prijs/Kwaliteit

Hulpvaardig, kundig, correct, deskundig en heel vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Reparatie prima uitgevoerd. Heeft echter wel wat lang geduurd door drukte en ziekte.

Reparatie prima. Helaas erg druk bij het bedrijf en ook nog zieke monteur. Heeft daardoor wat lang geduurd. Kon wel tijdelijk een vervangende auto krijgen. Bij thuiskomst bleek de kofferbak echter een beetje een rommeltje had wel iets netter gekund. Boutje gevonden bij de ruitenwissers bij ophalen auto. Geeft toch een beetje raar gevoel of er iets vergeten is.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd tevreden! Top service.

Ik word altijd super goed geholpen en de service is altijd goed.

Aanbeveling

Een zeer fijne garage met fantastische mensen en service

• Prijs/Kwaliteit

Je wordt er leuk geholpen, en ze hebben er verstand van.

Mn auto had roestvorming op de drempel, keurig behandeld, ben er blij mee.

Zeer prettig

Uitstekende service en, en goede commu icatie

Vakkundig, vriendelijk en eerlijk

Vakkundige mensen die ook eerlijk met hun vak bezig zijn. Gemakkelijk online een afspraak in kunnen plannen. Vriendelijk geholpen, overleg over de kosten en de auto was op tijd weer klaar.

positief : professioneel en vlot

vlot geholpen, professionele organisatie : enige "minpuntje", de langere wachttijd om een afspraak te maken ; blijkbaar is de garsge steeds populairder aan het worden, een goed teken eigenlijk.

• Prijs/Kwaliteit

Probleem werd meteen gezocht en verholpen

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

uitstekende service

Ben al enige jaren klant bij Wiltjer & Offenga en zeer tevreden over de service en betrouwbaarheid van dit bedrijf ,de monteurs verstaan hun vak en denken ook vaak mee als er problemen zijn omtrent de auto kan dit bedrijf dan ook zeer aanbevelen.

• Prijs/Kwaliteit

snelle service en prettig contact

goede prestaties, prima en vlotte service en plezierig in het contact

Super service

Mijn ruitenwissers moesten vervangen worden. Zonder afspraak liep ik even binnen en ze konden direct vervangen worden. De banden nog even op spanning gebracht want dat lukte me zelf niet. Ik moest alleen de ruitenwissers betalen. Dat is pas service!

Vriendelijk, vakmanschap en snel

Auto voor APK .en een beurt. Prima gedaan en snel klaar. Vriendelijk personeel. Even een berichtje als de auto klaar is. Ben helemaal tevreden. Vr. Gr. Marjan Overdijk

• Prijs/Kwaliteit

Prima bodywork gedaan aan mijn auto.

Administratief en inhoudelijk uitstekend werk geleverd! Alleen maar plussen! Het enige minpuntje was dat ik lang moest wachten voordat met de reparatie kon worden begonnen.

Geweldig!

Als het enigszins mogelijk is wordt je direct geholpen. Vriendelijk personeel en vakbekwaam. Een aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service, vooraf overleg over kosten, meedenkend

SLECHT

SLECHT

snel en deskundig

snel geholpen en een deskundig advies.

Klantvriendelijk, goede monteurs.

Ondanks de grote drukte, kon mijn auto toch voor de apk en kleine beurt. Alles voor een schappelijke prijs. Houd mijn auto in de toekomst bij Wiltjer en Offinga autofirst.

Goed en vakkundig advies

Goede service en vakmanschap

Als altijd : top

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Een garage die ik vertrouw.

Over AutoFirst Wiltjer & Offenga

AutoFirst Wiltjer & Offenga neemt de zorgen rondom autoschade uit handen en doet deze snel vergeten. Uw auto is bij ons in goede handen en we kunnen u de zekerheid geven dat er gewerkt wordt met gekwalificeerde medewerkers en volgens de laatste reparatiemethodes. Naast schadeherstel kunt u bij ons terecht voor APK keuringen en onderhoud van uw auto.