Snel en betrouwbaar

APK laten doen en even olie verversen. Sneller klaar dan verwacht, fijn contact. Al jaren dik tevreden. Zeker een aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Kleinschalig bedrijf met zeer bekwame medewerkers.

Zeer betrouwbaar bedrijf met kennis van zaken en service verlenend.

• Prijs/Kwaliteit

Weer perfect geholpen zoals altijd!!

Ik werd weer snel geholpen en zeer netjes behandeld. Ik zou deze garage zeker aanraden! Prijstechnisch ook zeer aantrekkelijk.

Uistekend

Ik kwam onverwacht met een kapotte band. Ik werd meteen geholpen. Er werd vast gesteld dat er een scheur in mijn band zat, meteen een nieuwe besteld en gemonteerd. De andere banden ook op schade gecontroleerd. Ik was binnen een uur weer op weg. En dat is prettig als je pech hebt. Bedankt voor de service!

• Prijs/Kwaliteit

Goede communicatie en service. Erg klantvriendelijk

Ik kon snel een afspraak maken. Onderdelen waren op tijd. Ik was tevreden over de uitleg qua prijs en over het uiteindelijke resultaat.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

zeer goed

De monteurs zijn deskundig en behulpzaam.

Super geholpen

Probleem helder uitgelegd en conform de prijsopgaaf de reparatie uitgevoerd.

Goed geholpen

Persoonlijk geholpen met aandacht voor je vragen en praktische oplossingen

Topgarage

De ANWB zei dat mijn auto naar de sloop kon, maar hij is toch nog gemaakt door autobedrijf Taris voor een redelijk bedrag. Topmonteurs.

• Prijs/Kwaliteit

Garage die snel, flexibel en met veel kennis opereert, en altijd behulpzaam is

Al enkele jaren klant van Dirk, op aanraden van kennis. Erg prettige omgang, veel kennis aanwezig en zeer behulpzaam. Een goed team met allen veel ervaring. Service is goed, communiceren goed bij bevindingen en zullen nooit zonder overleg benodigde reparaties uitvoeren. Ook de werkplaats is vernieuwd, groot en schoon en wordt goed bijgehouden, wat m.i. veel zegt over de kwaliteit en nauwkeurigheid van deze garage.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke snelle, professionele betrokken service

Een uitgebreide onderhoudsklus op verzoek. Waarbij schijfremmen, lekkage in de achterbak, storing licht, piepende vering en aanhanger stekker vernieuwd en gerepareerd zijn. Dirk neemt proactief contact op en denkt met je mee. Hij heeft hier het beste met de klant in en levert puik werk!

Een zeer deskundig team

Ik heb zeer goede ervaring met het bedrijf Autofirst- Taris, Als ik problemen heb met mijn wagen kan ik dan ook zeer snel bij hen te recht en als de werkzaamheden wat langer mocht duren wordtdan een plaatsvervangend voertuig verzorgt Ik ben dan ook zeer tevreden met de kennis die dit team heeft Proficiat J.Sorber

Goed advies en snelleservice

Hier denken ze met je mee, klasse

Service ten top!

Mijn caravanbanden vervangen en als gratis bonus m'n caravan wc gerepareerd!

• Prijs/Kwaliteit

Alles weer TOP gecontroleerd!

Dirk doet al jaren het onderhoud aan mijn auto tot volle tevredenheid.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd snel contact en makkelijk afspreken

Goede communicatie over wat moet gebeuren of kan...

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, kundige mensen en klantgericht.

Persoonlijke aandacht voor de klant waar je blij van wordt.

Weer uitstekend geholpen.

Blij met de persoonlijke en professionele service van Dirk Taris. Eén telefoontje is genoeg, direct contact en een afspraak voor diezelfde dag. Euvel binnen een kwartier verholpen. En weer verliet een tevreden klant het pand. Dank Dirk en medewerkers.

Hele goede service!

Hele goede service

Super service

Altijd helder, transparant in de communicatie. En goed onderhoud voor de auto voor een normale prijs.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Werkt netjes volgens afspraak.

Netjes geholpen. Deze garage werd aangeraden door een bekende en ik zou autobedrijf Taris ook zeker aanraden.

• Prijs/Kwaliteit

Als altijd een prima garage met prettige mensen.

Als altijd een prima garage en ze hanteren nu een uitstekend protocol om de veiligheid van klant en personeel te waarborgen.

Keurig van a tot z

Alles naar verwachting en tevredenheid

goed en volgens afspraak

Was iets te laat voor mijn afspraak, was geen probleem. Werkzaamheden goed gedaan, kon er op wachten.