All good

Good service.

Erg positief!

Kom nu aantal jaar en altijd positief. Snelle service, goede hulp. Vlot inplannen, altijd ruimte. Denken mee. Aardig personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Goed snel service voor een goede prijs

Mijn auto is altijd goed behandeld en ik krijg goed advies om wanneer duren dingen moeten gebeuren. Echt een fijne garage!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel, reparatie goed uitgevoerd

• Prijs/Kwaliteit

Topgarage en altijd super service

Ik kom hier al jaren. Altijd uitstekende service.

Goede snelle en vriendelijke service

Goede snelle en vriendelijke service

Dikke complimenten

Goede service en kostenoverzicht gericht

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, goede service en kwaliteit

• Prijs/Kwaliteit

Ik werd niet serieus genomen

Mijn ervaring is als volgt: er werd mij beloofd dat de garage zijn best zou doen voor mij. Vervolgens is alle communicatie van mijn kant gekomen en werd er gelachen aan de telefoon terwijl ik mijn problemen aan hen opnoemde. De mensen kwamen laks en onserieus over. Een keer en nooit meer.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Oktay of Patrick zoals je je hier noemt, Jammer te horen dat jij de ervaring bij ons als negatief heb beschouwd. Echter klopt jou verhaal hier niet helemaal. Jij kwam hier onverwachts zonder afspraak aan met problemen aan de auto (diagnose gesteld door de anwb) Wij hebben je verteld dat je hem achter mocht laten en dat we hem dan zo snel mogelijk nakijken (aangezien onze planning vol stond) Dan nemen we contact met je op. Dit hebben wij ook gedaan met het daadwerkelijke probleem van de auto en de kosten erbij voor de reparatie. Zelfs advies reparatiepunt mee gegeven. Omdat jij echt een auto nodig had hebben we zelfs vervangen vervoer voor geregeld. Dus denk dat we wel kunnen stellen dat wij ons werk zeer serieus nemen. Ik kan alleen niet mijn geplande afspraken en klanten aan de kant schuiven omdat jij de auto nodig heb, dat heeft namelijk iedereen. We vinden het jammer dat jij hier anders over denkt. Met vriendelijke groet, Eurocar 't Gooi

Snelle afspraak kunnen maken, leenfiets gehad en een vriendelijke manier met afhandeling van mijn auto, prijs viel mij reuze mee. In 1 woord super 👍

Betrouwbare garage.

Altijd snel geholpen. Vriendelijke medewerkers. Zeer deskundig. Breng mijn auto hier al jaren voor APK, onderhoud en reparatie.

Top garage !

Ik kom al een paar jaar bij deze garage . Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Goede service , deskundige monteurs en er wordt goed overlegd . Ik heb veel vertrouwen in hen en dat voelt heel fijn . Echt aan te bevelen ! Groetjes Els

snel, eerlijk en attent

Mijn apk een jaar geleden bij Eurocar heeft me een flink bedrag gekost, er werd echter ook erg veel gemaakt. Het is fijn dat je auto dan dit jaar ook wel direct door de apk komt. Mij krijg je niet meer weg bij Eurocar.

Perfecte service

• Prijs/Kwaliteit

Prettige verrassing en goede service

Was hier alleen voor banden wisselen, niet het meest ingewikkelde werk, maar wel goede en correcte service en fijne vibe.

top

All good.

Geweldige service

Geweldige service

Service vakmanschap en vriendelijkheid

Omdat ik bang was voor problemen met de remmen hebben ze mij zeer snel geholpen Nieuwe blokken en remschijven. Zeer tevreden.

Top ervaring al 7 jaar lang

Super lieve mensen al tijd prettig in de omgang en je krijgt een eerlijk advies

Betaalbaar en betrouwbaar

Goede winterbanden wissel

Punctueel autobedrijf. Op afgesproken tijdstip ook echt geholpen. Goede koffie en vriendelijk personeel. Vier banden waren in mum van tijd gewisseld en goed gebalanceerd. Banden hadden we zelf geregeld via autobandenmarkt.nl

Tevreden over het geheel

Prettig ontvangen, vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg over gang van zaken, vlot gebeld met bevindingen en advies over de apk en de gevonden punten. De vanaf prijs voor een grote beurt vind ik wel aan de lage kant, zonder extra’s moest ik ruim 100 euro meer betalen. Dit is achteraf wel uitgelegd.

super en snel

bij een probleem die ik had met de auto van mijn dochter kon ik direct de volgende ochtend terecht, en probleem is prima verholpen!

• Prijs/Kwaliteit

Doorsnee genomen een tevreden klant