Geweldige service!

Vriendelijk, duidelijk, geen verassingen.

Snelle service ondanks drukte

Ik belde in de ochtend vanwege een (nogal grote) schroef in mijn band. Kon gelijk komen. Helaas wel een nieuwe band, maar hij wist goed uit te leggen waarom dit nodig was. Het was erg druk in de zaak, maar dit werd toch even tussendoor gedaan terwijl ik er bij was. Topservice!

Niet geweest

Ik ben niet bij de garage geweest ik krijg herhaaldelijk verkeerde mails ook na veelvuldig melden!!

• Prijs/Kwaliteit

Beste mevrouw Gerlof, bedankt voor u reactie. Wij streven naar perfectie en om natuurlijk alle gegevens juist in ons systeem te hebben. Wij nemen u beoordeling dan ook uiterst serieus en gaan met deze persoons gegevens ook zeer secuur om. Echter is het bij u fout gegaan en blijft het mensen werk. Wij hebben dan ook na de eerste voor ons bekende melding dit direct gewijzigd en aangepast. Gelukkig heeft u nog welvertrouwen in ons bedrijf ons inziens wat blijkt uit de aangevraagde offerte voor u trekhaak bij al onze vestigingen Eurocar Occasions, Eurocar 't Gooi, Eurocar Hilversum en Trekhaak Centrum vlak na deze beoordeling. Hopelijk is deze offerte na u tevredenheid en krijgen we de kans van u om ons bedrijf weer van een andere kant te laten zien die u van ons gewend bent dan deze negatieve ervaring hier voor. Hiervoor nogmaals onze wel gemeende excuus met vriendelijke groet, Team Eurocar

Fijne garage. Heel tevreden mee.

Denken mee, zijn flexibel en goede prijs-kwaliteitverhouding

Everything was good!

Everything was good!

Professioneel en vriendelijk

Mijn auto voor de grote beurt gebracht. Snel, professioneel en vriendelijk bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

goede en nette uitleg van de reparatie

Gemotiveerde mensen die goed uitleg geven

Heel goed mensen

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijke afspraak, goede ontvangst, koffie, banden netjes verwisseld.

Duidelijke afspraak, goede ontvangst. Auto werd meteen van de straat binnengehaald want ter plekke geldt vergunningparkeren. Banden zijn keurig gewisseld. Prima prijs. Bij ophalen auto werd nog een bak koffie aangeboden.

Eerlijke en goede service

Sinds 2 jaar een klant bij Eurocar 't Gooi. Personeel is zeer vriendelijk en eerlijk. Ze bellen je van te voren wat de eventuele gebreken zijn en wat het kostenplaatje is, zodat je achteraf niet voor een verassing komt te staan. Ik blijf hier komen!

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen en vriendelijk personeel

Door mijn eigen fout verliep de afspraak wat later dan gepland maar alles is netjes opgelost

Top service!

Goede ervaring, makkelijk snel datum plannen. Snel geholpen bij aankomst. Gebeld dat de auto klaar was en eventuele uitvoering werd besproken. Ontzettend tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke reparaties, je word altijd op de hoogte van eventuele kosten.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals de laatste tijd al het geval, dik tevreden

Goede service en tijdig geïnformeerd worden over bijzonderheden

Goede snelle service,vriendelijk personeel

Altijd netjes! Toppers zijn het

Fijne en goede ervaring

Vriendelijke benadering.

Vriendelijke benadering, snel en correct. Geen nonsense. Heb de indruk gekregen dat het personeel erg terzake kundig is. Ook afspraakbevestging per email en de vermelding/omschrijving van het probleem van de auto op de factuur laat goede indruk achter. Zeer tevreden klant.

correcte en eerlijke garage

Je word netjes op de hoogte gehouden van de kosten en krijgt keurige uitleg.

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen, super goed!

Airco bijgevuld, koelt weer als nieuw

• Prijs/Kwaliteit

Alles werd duidelijk van te voren uitgelegd. Ik werd gebeld met wat er moest gebeuren.

Zie boven

• Prijs/Kwaliteit

Goede zorg voor de auto.

Altijd het juiste advies. Niet meer niet minder. Prima garage!

Snel en vriendelijk geholpen

Ik ben snel en vriendelijk geholpen. Prijs / kwaliteit dik in orde. Een aanrader.

Awesome service

Very good service, acceptable prices.

Snelheid

Klantvriendelijk, meedenkend, correct en goede service

alles naar tevredenheid!

Vriendelijke en deskundige benadering. Goede services. Het beloofde leenfietsje stond klaar en het afgesproken bedrag was conform faktuur.