Zeer klant vriendelijk 88

super service !

Altijd goud eerlijk met alles ! duidelijke communicatie en goede en eerlijke service. Je weet altijd waar je aan toe bent en alles word overlegt.Nooit het gevoel gehad dat je belazerd word en zijn gewoon echt top mensen.

• Prijs/Kwaliteit

Je word altijd goed geholpen

Goed en vriendelijk geholpen

Top service!

Altijd vriendelijk en snel geholpen!

××

Trouwe klant

Ik kom al dik 20 jaar bij deze garage (toen deze nog aan de Asterweg in Amsterdam zat). Nog nooit lieten zij mij zitten/staan. Heel blij met de service, kennis en kwaliteit.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Vriendelijk, kundig en schappelijke geprijsd!

Zie hierboven

Als nieuw

Mijn Volvo uit 1998 is sinds 8 jr. in onderhoud bij deze bazen. En ik kan er nog wel 10 aar in rijden. Gewoon vakwerk.

alle afspraken nagekomen

distributieriem vervangen. , waterpomp vervangen tegen vooraf bekende prijs, blij mee.

Flexibele en snelle service

Apk met volledig reparatie advies

Volgens afspraak

Apk uitgevoerd en alles volgens afspraak gegaan. Dus geen minpunten te geven. Ga zo door.

Goedgoed

Heel goed!!!!

Heel goed en prima advies

Goede ervaring klant vriendelijk

Word met je mee gedacht om problemen op te lossen ,ondanks de drukte toch geholpen top!

• Prijs/Kwaliteit

Snel, efficiënt, prijs technisch in orde!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende garage met vriendelijke service

Auto weggebracht voor de jaarlijkse service, en alles is weer geweldig verlopen. Fijn bedrijf met eerlijk en vakkundig personeel.

Gezellig

Gezellige mensen met kennis van techniek en gevoel voor andere.. Leuke garage , netjes , niet duur..! Aanrader…

• Prijs/Kwaliteit

waar een klant nog als kant behandeld word

Goede service, korte lijnen, prettig en deskundig personeel

Top service en vakmanschap

Snelle en deskundige grote beurt en apk. Plus slimme oplossing voor een onderdeel dat eigenlijk voor veel geld vernieuwd zou moeten worden. Bespaart mij veel geld. En een leenauto mee. Top service.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd super netjes en snel geholpen

altijd netjes geholpen en vriendelijk. Je kan altijd bij ze terecht ook al hebben ze het druk. Bellen netjes als er veel kosten aan de auto komen om te overleggen. En denken met je mee. Heel fijn.

Zeer gedegen vakwerk

Mijn Ford Focus is weer piekfijn van voor tot achter nagekeken en onderhouden voor een bijzonder milde prijs. Ook werden de winterbanden weer gemonteerd en een APK gedaan. Je kunt op de deskundigheid van het team van Bakker & Opmeer vertrouwen mobiel te blijven. Inclusief het je even gratis naar huis brengen als blijkt dat de leenauto al op pad is en de leenfiets in de stromende regen niet echt een fijne optie is.

• Prijs/Kwaliteit

Denken mee, zoeken naar oplossingen en alles wordt van tevoren besproken en berekend

Altijd welkom!

Zelfs op de dag zelf staan de mannen van Bakker en Opmeer voor je klaar. Ik ben nog nooit teleurgesteld. Fijne en eerlijke mensen.

• Prijs/Kwaliteit

Kon snel terecht en zeer goed geholpen .

• Deskundigheid N.v.t.