Uitstekende service en vriendelijk personeel

Omdat ik op vakantie ging werd er toch tijd vrijgemaakt voor de auto na te kijken

• Prijs/Kwaliteit

Zeer nette mensen daar en service die goed is

• Prijs/Kwaliteit

Perfecte apk keuringen, eerlijk zonder trucjes of onverwachte kosten.

Perfecte apk keuringen, geen onverwachtse kosten of reparaties.

• Prijs/Kwaliteit

Apk laten doen en is goed gedaan.

Apk laten doen en is voor zover ik weet goed gedaan. Er zijn 2 lampjes vervangen. Ze hebben de oude lampjes niet laten zien achteraf maar daar heb ik ook niet om gevraagd.

• Deskundigheid N.v.t.

Snelle en goede service

De service is goed en snel en zelfs betaalbaar, dat vind je bijna nergens meer

prettige verkoper

Topzaak!

Eerlijk advies met snelle duidelijke uitleg! Dat wil je!

Naar behoren uitgevoerd

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

iprima alleen maar positief

Helemaal super !!

Top geregeld!!

• Prijs/Kwaliteit

Mijn eerste indruk was heel goed en dat werd bevestigd met een face-to-face afspraak. Door een communicatiefout, was er geen leenauto beschikbaar voor mij waardoor ik terug moest rijden en later terugkomen. Dit ongemak werd gecompenseerd door een korting op het factuurbedrag. Snel en vakkundig. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, ben er tevreden mee. Aanbevolen! M vr groet, Eric

• Prijs/Kwaliteit

Prettig eerste keer geholpen, dan kom je terug!!

• Prijs/Kwaliteit

Netjes geholpen en werkt zoals het hoort!

Leuk gesprek gehad en goed geholpen met het uitzoeken welk cruise control systeem er op onze camper kon. Nette prijs afgesproken. Kon buiten hun openingstijden de camper brengen en halen door de sleutel af te geven en op te halen in de shop van hun tankstation. Er is telefonisch contact geweest hoe we het zouden doen met betalen omdat ik buiten hun openingstijden daar was. Ik kon de camper gewoon ophalen en de factuur werdt de dag erop gestuurd. Die dan ook meteen betaald. Fijn dat ze de klant daar nog gewoon durven te vertrouwen. En dat moet je dan ook meteen regelen als die factuur er dan komt vind ik. Kortom prettige ervaring met het inbouwen van onze cruise control!

Topbedrijf!

Heb onlangs een audio upgrade gehad voor mijn Opel Vivaro, eerst informatief gemaild, vrij kort daarna in gesprek gekomen met Bas, hij weet waarover hij praat, geeft een gedegen, eerlijk en transparant advies, heeft kennis van zaken en denkt goed mee met de klant, na de installatie nog 1 keer terug geweest om de speakers te fine tunen, klinkt nu als een zonnetje. Zeker een aanrader, deze speciaalzaak!

Geweldig!

Keurig en eerlijk advies. Het is de “can do” mentaliteit die me zeer aanspreekt bij Automat / Autofirst. Ze hebben ons de radio met dab antenne en microfoon Keurig gemonteerd en weggewerkt. Kan ze zeer aanbevelen.

Klantvriendelijk en netjes geholpen

Fijn geholpen, snellle en goeie service!

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf, afspraak is afspraak!

Keurig werk geleverd

• Prijs/Kwaliteit

jammer dat hij zich niet aan de afspraak had gehouden

dinsdag de fietsendrager voor op de trekhaak gebracht omdat ik net de nieuwe auto had opgehaald en vrijdag om 12 uur op vakantie zou gaan. ze zouden er vrijdag direkt om 9 uur mee beginnen en mij bellen als hij klaar was. om 12 uur nog geen telefoontje gehad dus er maar heen gegaan. ze moesten er nog aan beginnen, het wou niet echt lukken, bleek later dat het aan mijn auto lag. dit was dus pas om 2 uur. waardoor ik zonder fiets op vakantie ging.als het om 9 uur was gebeurd, dan had ik nog tijd om naar de dealer te gaan, helaas. nou was het achteraf geen fietsweer en moest ik eerder terug doordat ik in quarataine moest. ik had liever gehad dat ze dinsdag hadden gezegd dat ze er geen tijd voor hadden, dan had ik wat anders kunnen regelen. toen ik terug kwam om de fietsendrager op tehalen, deed hij nog steeds raar aan mjn auto, maar de kosten vielen gelukkig mee.

• Prijs/Kwaliteit

Persoonlijk betrokken met goeie service

Gekomen met de gedachte om even lampjes te komen, de boden direct aan om het kosteloos even te plaatsen. Tijdens het plaatsen van de lichten kwam er condens tegen bij de aansluitingen. Helaas moesten deze eigenlijk gewoon vervangen worden. Er werd openlijk besproken wat de materiaal kosten waren van de producten en de kosten van de service. Binnen een week was mijn auto weer helemaal geregeld, en kon ik de dag dat ik hem kwijt was gewoon een leen auto mee!

• Prijs/Kwaliteit

Deskundig advies en goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Denken met de klant mee!

Goeie surfers

Op tijd was de auto klaar

Goede service .

Trekhaak onder auto gemonteerd

• Prijs/Kwaliteit

Klant vriendelijk, transparant mbt de kosten. Zeer hulpvaardig.

Vriendelijk ontvangen. Zeer hulpvaardig en zeer deskundig