Zeer klantvriendelijk

We kwamen met de camper stil te staan met een lege brandstoftank. Autobedrijf Freke was voor ons dichtstbijzijnde autobedrijf. Eigenaar heeft ons geweldig geholpen, grote jerrycan met diesel mee gekregen en een trechter zodat we weer verder konden. Daarna alle spullen weer terug gebracht, alles ging in goed vertrouwen. Geweldige service, behulpzame mensen, ze bestaan nog. Nogmaals bedankt, ik hoopr dat de friet goed gesmaakt heeft :-)

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service, altijd vriendelijk en tijd voor een praatje

De problemen aan mijn auto zijn altijd snel verholpen. Het personeel is altijd vriendelijk en helpt je graag.

SUPER!

hele fijne en goede service!

Zeer goede service

Altijd bereid te helpen

Super service

Ben super tevreden over de service die wordt verleend door Karel en zijn mannen. Zeer klantvriendelijk en klantgericht!

Is goed 👍🏻

Aangenaam

• Prijs/Kwaliteit

Een garage met ervaren monteurs die niet voor een probleem weglopen maar oplossen

Snel goed en deskundig

• Prijs/Kwaliteit

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf met vakkundige mensen en superservice!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf en goeie monteurs,service staat hier altijd voorop👍

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super fijn bedrijf altijd de klant op 1
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door de goede service en de deskundigheid van de monteurs kom ik al meer dan 30 jaar bij deze garage, bovendien word je er persoonlijk goed behandeld, ook als je er een gebruikte auto koopt. Dit is dan ook al jaren mijn APK keuringsstation.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang klant bij dit bedrijf, tot volle tevredenheid!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Familiebedrijf met direct contact met de eigenaar en de monteurs. Prima prijs/kwaliteit verhouding en in overleg zeer veel mogelijk.