
Klantvriendelijk
Kon de auto op tijd brengen en is snel gemaakt, ze houden zich aan de geschatte kosten.
Na de Apk ook nog vlot de remschijven vervangen. Ik kreeg zo vervangend vervoer mee. Erg goede service en er vriendelijk personeel!
Goede terugkoppeling over Apk en de herstelwerkzaamheden en adequate indicatie te maken kosten, denken mee en goede service
Dankzij een super enthousiaste Gerjan altijd n heel erg leuk welkom. Hij weet nog precies wie jij bent, hij werkt daar met veel plezier en dat zie je overal aan. Ook het contact met degene die jouw auto doet en bij t afrekenen; het is allemaal prima. De koffiehoek is n slimme zet en koffie zit bij de prijzen in. Echt n bedrijf waar je heen moet gaan.
Bij een bandenwissel gaf de monteur aan dat mijn remschijven en blokken aan vervanging toe waren. Mijn auto zou bij mijn dealer volgende week een beurt krijgen en de APK. Toch maar eens nagevraagd wat de kosten waren bij mijn dealer en toen offerte aangevraagd bij DREGEMA. Die bleek behoorlijk lager te zijn. Afspraak gemaakt reparatie uitgevoerd en...... De eindafrekening was MINDER dan de 1ste kostenopgave. Waar maak je dat nog mee!!
De service was zoals altijd weer ongekend en sensationeel. Wat een vakmannen zijn dit toch!
Vervanging dynamo vlot geregeld. Vragen m.b.t. factuur adequaat opgelost.
Nieuwe autoradio laten plaatsen, bleek dat de aansluiting niet helemaal correct was, op zaterdagochtend gebeld, kon direct langskomen om het probleem op te lossen, klasse!
Door een professioneel team ben ik professioneel geholpen op een geweldig nette en meedenkende manier.
Onze oprechte dank voor deze geweldige beoordeling! Mocht u tips hebben waarin wij nog dingen kunnen verbeteren, horen wij dit natuurlijk graag!
Nieuwe geluidsinstallatie in laten bouwen. Doordat ze luisteren en meedenken heb ik een geweldig geluid in de auto. Perfect!
Bedankt om deze mooie woorden te horen Robert. Hier worden ook wij blij van :-)
Zoals boven omschreven
Bedankt voor de mooie Recensie Geert! Hier worden wij ook blij van :-)
Men denkt met je mee, zijn vriendelijk en behulpzaam. Ga zo door
Bedankt voor deze geweldige beoordeling Iris! Mocht je nog tips hebben voor verbeteringen staan wij hier open voor!
Zodra een volgende keer ook de vette vingers van de motorkap geveegd worden komt de 5de ster erbij....
Beste Arnoud Bedankt voor de genomen moeite voor het invullen van de beoordeling en de opbouwende kritiek! Wij zullen er extra aandacht aan schenken.
Ik ben altijd een beetje angstig als mijn keuring er aan zit te komen. Mijn autootje is van 2006 en heeft nu 95.000 km gereden. Wat een geluk dat hij na de jaarlijkse beurt weer tegen aan kan.
Bedankt voor deze mooie beoordeling Loes! Zijn we superblij mee!
Goede service, denken mee, zeer correct. Jammer dat er geen verwarmde wachtruimte is.
Goede ervaring met onderhoud en reparatie. Altijd overleg en vriendelijk.
Ik bracht de auto langs en kon hem even later weer ophalen met nieuwe winterbanden. Omdat dit niet uit kwam hebben ze de auto kosteloos de nacht binnen gezet zodat ik hem de volgende morgen weer op kon halen.
Als ik 26 euro moet betalen voor een bougie vind ik dat heel veel geld. Dat geld ook voor een luchtfilter van 33 euro. Een beurt van 533 euro voor een Toyota Aigo vind ik veel geld. Dregema ervaar ik daarom als een zeer dure garage. Contact was overigens ok.
Geachte heer Huygen. De genoemde prijzen zijn met u vooraf afgestemd. Wij hanteren marktconforme tarieven. Overigens was het totaalbedrag wat u heeft betaald € 476.01. Wat ons verbaasd is dat u bij het afhalen van de auto aan de balie géén klachten of opmerkingen had, en dat u zelfs ons heeft bedankt... De hogere prijzen dan in een webshop zijn verklaarbaar: Het uitvoeren van onderhoud is voor garages het voornaamste verdienmodel, zoals de drankjes dat zijn voor de uitbater van een terras. De lage prijzen die u op internet tegenkomt zult u niet snel tegenkomen op de rekening van een andere garage die deze onderdelen monteert. De internetprijzen zijn met hoge kortingen, gericht op de branche en de handige doe-het-zelver. Aan de consument gaat de garage ongetwijfeld een bruto consumentenprijs doorberekenen. Uiteindelijk moeten wij daar onze marge uit halen. Tevens geld dat wij Bovag erkend zijn en u bij Ons Garantie op zowel de onderdelen als op de montage krijgt. Webshop gekochte delen die men onder garantie claimt, worden veelal onder het mom foutieve montage weg gezet. Tevens krijgt u vanzelfsprekend de verloren tijd hiervan dan niet vergoed. Onze monteurs worden continu geschoold om onze klanten veilig op weg te houden. Goed vakmanschap en veiligheid is in onze ogen veel waard. Duur is als iets niet aan de verwachting voldoet. Als laatste willen wij nog even kwijt dat u wellicht even binnen de familie moet communiceren wie / wat akkoord geeft. Derhalve het verzoek aan u om de beoordeling van Prijs/Kwaliteit nogmaals te herzien. B.v.d. Freddy Hooge
Snelle afhandeling. Beleefd personeel. Het personeel denkt mee en geeft duidelijke informatie.
Bedankt voor de mooie Beoordeling André ! Wordt erg op prijs gesteld! Natuurlijk staan wij altijd open voor verbeteringen, dus schroom niet om tips te geven!
Misschien een punt van verbetering. Wat duidelijk laten weten waar men kan melden. Scheelt 10 minuten buiten staan om uiteindelijk de garage zelf maar naar binnen zijn gelopen. Als de winkel gesloten is even een ruimte maken met balie en meldpunt. Verder ben ik zeer te spreken over de kennis en duidelijkheid van de monteur
Beste Herman Bedankt voor uw positieve kritiek. Naast het bordje op de toegangsdeur van de winkel ( GESLOTEN heeft u een afspraak in de werkplaats ? Dan mag u via de middelste garagedeur naar binnen treden. Hebben wij de mail van de afspraakbevestiging aangepast met een extra regel: Op maandag is de toegang via de winkel gesloten en kunt u zich melden in de werkplaats welke deze dag toegankelijk is via de middelste garagedeur. Nogmaals bedankt voor het meedenken, Extra tips worden op prijs gesteld!
Afspraken worden nagekomen, keurig te woord gestaan, uiteindelijk bedrag lager dan besproken.
Bedankt Jeroen voor de mooie beoordeling! Wordt erg op prijs gesteld!
Denken goed mee.
Beste R. We doen ons uiterlijke best en vinden het fijn te horen dat dat wordt gewaardeerd. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn horen wij dit ook graag. We staan open voor verbeteringen!
Zeer goed geholpen ook nadat het even mis ging omtrent materialen, Zeer netjes opgelost
Beste Gerrit. We proberen zoveel mogelijk te denken in oplossingen. Niet in problemen :-) Bedankt voor de waardering!
Top service, afspraak snel gepland, herinnering per mail en zeer behulpzaam!
Nijbracht 110
7821CE Emmen
Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.