Ik had een ingewikkelde kwestie rondom mijn MMI in een Audi. Daar werd in eerste instantie zelfverzekerd resoluut en positief op gereageerd, maar uiteindelijk ben ik twee keer voor niks heen geweest en hebben ze mij niet kunnen helpen
No cure No pay. Vol verbazing lezen wij uw beoordeling. Geachte, graag had ik van u vernomen wat uw beweegreden hiervoor is. In mijn ogen heb ik mijn uiterste best gedaan om uw wensen te onderzoeken op mogelijkheden. Ik heb vrij veel tijd gespendeerd om te onderzoeken of uw wensen ook toe te passen zijn op het MMI systeem van uw auto. Bij uw eerste bezoek heb ik ook kenbaar gemaakt dat uw interesse in een Alpine multimediasysteem wel eens een uitdaging zou kunnen worden. Om dit uit te sluiten heb ik de gegevens van het MMI systeem en dat van de auto geïnventariseerd en met de fabrikant naar een oplossing gezocht. Helaas gaat het gewenste Alpine systeem niet werken in uw Audi. Uw wens voor de Bleutooth audio streaming heb ik hierna verder onderzocht. Afhankelijk van hard en software wat er in het MMI systeem zit, is dit soms om te programmeren / Activeren. Vele aanwijzingen wezen er op dat dit in uw geval ook zo was. Hierop heb ik u voorgesteld dat wij graag de uitdaging aangaan om dit te proberen, maar ook te kennen gegeven dat niet 100% met zekerheid te zeggen valt of het wel ging werken. Hierop heb ik u aangeboden onder no cure no pay te werken en dat wij het zien als een uitdaging en leermoment. Uiteindelijk heeft u dus ook niets hoeven betalen. Wellicht was uw verwachting dat wij alle kennis direct paraat hebben, echter worden de mogelijkheden om iets te integreren steeds specialistischer en moeilijker. Onze ervaring is ruim, echter vergt het ten allen tijde veel uitzoekwerk of iets daadwerkelijk te realiseren is. Graag hoor ik een reactie waarin wij ons nog meer kunnen verbeteren.
Raammechanisme kapot van de Skoda Superb Combi II. Na het maken van een afspraak dezelfde week nog verholpen. Goede prijskwaliteit verhouding, vakkundig en snel verholpen. Zeer vriendelijke service.
binnen 24 uur kon ik terecht voor mijn benodigde SCM certificaat. Lekker koffie en zo klaar. TOP had nog een paar andere vragen, dezelfde dag teruggebeld met het antwoord.
Deze mensen durven NEE te verkopen. In de positieve zin :-) Ze blijven bij hun standpunt en leveren alleen de producten waar ze achter staan. Ik was eerst eerst eigenwijs door zelf een radio ( chinees ) online te kopen en te laten installeren. Na de 1e ios update van apple werkte de carplay al niet meer, en ook de FM ontvangst was belabberd. Na deze harde leer toch voor een kwaliteits product van Alpine Gekozen. Ontvangst Top! Beeldkwaliteit super! En veel sneller dan de dinky toy uit china. Na deze goede ervaring ook besloten om een audioupgrade in mijn Transporter te doen. Ik hoor nu echt het stemgebied veek beter, en ook de details van bepaalde klanken die ik voorheen niet hoorde. Al met al een goeie ervaring!
Volt geholpen via telefoon en afspraak de zelfde dag nog gerepareerd.
vriendelijke mensen en goede vakmannen
Misverstand, verkeerde accu maar is door de garage opgelost
Originele beoordeling
Mijn vriend heeft vorige week zaterdag contact met jullie gehad dat er een accu geplaatst moest worden op onze BMW. De vraag van jullie werd gesteld of er een start stop accu op moest? Ons antwoord was nee. Afgelopen dinsdag ben ik met de auto naar jullie toegegaan om de accu te laten plaatsen. De rekening was 239,00 euro. Toen ik dit aan mijn vriend vertelde schrok hij. Hij is door de weeks niet thuis dus kon vandaag pas de rekening bekijken. Het blijkt dat jullie toch een start / stop accu hebben geplaatst? Een gewone accu was toch een stuk goedkoper geweest lijkt mij. We hebben nu een uitje, telefonisch contact is op dit moment niet haalbaar. Mijn vraag is hoe we het accu verhaal kunnen oplossen. Vriendelijke groet, Trijn Drenthen Tel 0626252111
Automaat van mijn volvo laten spoelen, goede prijs! Auto schakelt weer als nieuw.
meneer is deskundig. geeft rustige en duidelijke en deskundig antwoord op mijn vragen en geeft advies.
Mijn auto is snel en vlot gekeurd. Ging allemaal erg soepel. Betreffende de winkel, het assortiment is aan de dure kant.
Een afspraak maken gaat heel eenvoudig online. De uitvoering van de werkzaamheden, bandenwissel, is prima uitgevoerd. De prijs voor deze werkzaamheden was volgens mij heel redelijk.
Altijd vriendelijk en behulpzaam. Zo moet het!
deskundig, goed advies en vriendelijke medewerkers Top service.
Binnen een dag het probleem opgelost, ondanks het feit dat er onderdelen besteld moesten worden. Daarnaast vielen de kosten ook reuze mee!
Keurig werk afgeleverd en een plezierig contact ervaren.
Enigszins verbaasd hebben wij uw beoordeling ontvangen. Ik heb getracht telefonisch contact met u te leggen. Wij waarderen het dat u een beoordeling geeft echter kunnen wij deze niet geheel plaatsen. Uit uw reactie merken wij op dat u online een uitlaat heeft gezien tegen een aanzienlijk lagere prijs. Dit is uiteraard heel goed mogelijk. A zal de kwaliteit echter ook aanzienlijk lager zijn. B is de vraag of de pasvorm juist is ook maar de vraag. Als Bovag erkend garage dienen wij garantie te geven op al onze materialen en werkzaamheden. U zult begrijpen dat wij dan uitsluitend A kwaliteit delen gebruiken welke wij betrekken bij betrouwbare leveranciers. Deze zullen derhalve in kostprijs hoger liggen. Ons tweede voorstel welke goedkoper uitkwam is ontstaan nadat 1 van onze leveranciers met het bericht kwam toch te kunnen leveren wat in 1e instantie niet het geval was. Deze uitlaat viel iets goedkoper uit. Deze hebben we bewust bij het eerste telefoontje niet aangeboden aangezien deze niet leverbaar zou zijn. De opmerking qua manuren vind ik derhalve ook volledig misplaatst. Ik begrijp dat men zijn ongenoegen soms wil uiten, terecht of onterecht, en dat dit ook in een opwelling kan gebeuren. Ik en overige ondernemers stellen het op prijs om feedback te krijgen, alleen zouden we het waarderen dat we eerst een kans om een misverstand uit de wereld te helpen zouden krijgen. Toen u de auto kwam halen hebben we nog een leuk gesprek gehad met dat u waarschijnlijk een nieuwe auto ging kopen. Ik ben niet boos maar zeker benieuwd naar uw reactie. Graag hoor ik uw standpunt in deze.
Nijbracht 110
7821CE Emmen
Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.