Enthousiast Team! Eerlijk advies.

Deze mensen durven NEE te verkopen. In de positieve zin :-) Ze blijven bij hun standpunt en leveren alleen de producten waar ze achter staan. Ik was eerst eerst eigenwijs door zelf een radio ( chinees ) online te kopen en te laten installeren. Na de 1e ios update van apple werkte de carplay al niet meer, en ook de FM ontvangst was belabberd. Na deze harde leer toch voor een kwaliteits product van Alpine Gekozen. Ontvangst Top! Beeldkwaliteit super! En veel sneller dan de dinky toy uit china. Na deze goede ervaring ook besloten om een audioupgrade in mijn Transporter te doen. Ik hoor nu echt het stemgebied veek beter, en ook de details van bepaalde klanken die ik voorheen niet hoorde. Al met al een goeie ervaring!

Goede en snelle service.

Volt geholpen via telefoon en afspraak de zelfde dag nog gerepareerd.

prima service en congreet

vriendelijke mensen en goede vakmannen

Accu geplaatst

Misverstand, verkeerde accu maar is door de garage opgelost

prettige ervaring

Automaat van mijn volvo laten spoelen, goede prijs! Auto schakelt weer als nieuw.

deskundig en welkom

meneer is deskundig. geeft rustige en duidelijke en deskundig antwoord op mijn vragen en geeft advies.

Snel en vlotte APK keuring

Mijn auto is snel en vlot gekeurd. Ging allemaal erg soepel. Betreffende de winkel, het assortiment is aan de dure kant.

Prima garage

Een afspraak maken gaat heel eenvoudig online. De uitvoering van de werkzaamheden, bandenwissel, is prima uitgevoerd. De prijs voor deze werkzaamheden was volgens mij heel redelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Zo moet het!

• Prijs/Kwaliteit

Prima, op de afgesproken tijd en vriendelijk geholpen.

deskundig, goed advies en vriendelijke medewerkers Top service.

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbare en snelle service!

Binnen een dag het probleem opgelost, ondanks het feit dat er onderdelen besteld moesten worden. Daarnaast vielen de kosten ook reuze mee!

Super service!

Keurig werk afgeleverd en een plezierig contact ervaren.

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen hier al vele (35?) jaren. Vriendelijk, klantgericht, zeer vakkundig. Mijn auto is daar in de beste handen..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en vakkundig geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen met een garantie klusje zelfs netjes de auto weer thuis gebracht

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al 7 jaar klant bij automat/dregema. Altijd netjes behandeld en goede service. Nu kwam ik met een uitlaat die los leek te hangen. Zelf aan gegeven dat ik niet te veel geld er tegen aan wil gooien aangezien hij snel weg gaat. Bellen ze mij dat de uit laat verroest is en het 250 euro gaat kosten. Uitlast online kost 90€ dus 150 euro aan manuren? Gezegd dat ik hem niet gerepareerd hoef te hebben. Uur later bellen ze op het ook voor 200€ kan. Ik voel mij belazerd en ga op zoek naar een andere garage.

Enigszins verbaasd hebben wij uw beoordeling ontvangen. Ik heb getracht telefonisch contact met u te leggen. Wij waarderen het dat u een beoordeling geeft echter kunnen wij deze niet geheel plaatsen. Uit uw reactie merken wij op dat u online een uitlaat heeft gezien tegen een aanzienlijk lagere prijs. Dit is uiteraard heel goed mogelijk. A zal de kwaliteit echter ook aanzienlijk lager zijn. B is de vraag of de pasvorm juist is ook maar de vraag. Als Bovag erkend garage dienen wij garantie te geven op al onze materialen en werkzaamheden. U zult begrijpen dat wij dan uitsluitend A kwaliteit delen gebruiken welke wij betrekken bij betrouwbare leveranciers. Deze zullen derhalve in kostprijs hoger liggen. Ons tweede voorstel welke goedkoper uitkwam is ontstaan nadat 1 van onze leveranciers met het bericht kwam toch te kunnen leveren wat in 1e instantie niet het geval was. Deze uitlaat viel iets goedkoper uit. Deze hebben we bewust bij het eerste telefoontje niet aangeboden aangezien deze niet leverbaar zou zijn. De opmerking qua manuren vind ik derhalve ook volledig misplaatst. Ik begrijp dat men zijn ongenoegen soms wil uiten, terecht of onterecht, en dat dit ook in een opwelling kan gebeuren. Ik en overige ondernemers stellen het op prijs om feedback te krijgen, alleen zouden we het waarderen dat we eerst een kans om een misverstand uit de wereld te helpen zouden krijgen. Toen u de auto kwam halen hebben we nog een leuk gesprek gehad met dat u waarschijnlijk een nieuwe auto ging kopen. Ik ben niet boos maar zeker benieuwd naar uw reactie. Graag hoor ik uw standpunt in deze.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, proberen altijd je direct te helpen

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon een top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vraaag via website onmiddellijk en duidelijk beantwoord

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na wat onduidelijkheid alles keurig netjes opgelost.

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.