gelukkig weggegaan

Ik ben altijd een beetje angstig als mijn keuring er aan zit te komen. Mijn autootje is van 2006 en heeft nu 95.000 km gereden. Wat een geluk dat hij na de jaarlijkse beurt weer tegen aan kan.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Loes! Zijn we superblij mee!

Goede service, denken mee, zeer correct. Jammer dat er geen verwarmde wachtruimte is.

Goede vakgarage.

Goede ervaring met onderhoud en reparatie. Altijd overleg en vriendelijk.

Topervaring

Ik bracht de auto langs en kon hem even later weer ophalen met nieuwe winterbanden. Omdat dit niet uit kwam hebben ze de auto kosteloos de nacht binnen gezet zodat ik hem de volgende morgen weer op kon halen.

Niet zo goed

Als ik 26 euro moet betalen voor een bougie vind ik dat heel veel geld. Dat geld ook voor een luchtfilter van 33 euro. Een beurt van 533 euro voor een Toyota Aigo vind ik veel geld. Dregema ervaar ik daarom als een zeer dure garage. Contact was overigens ok.

• Prijs/Kwaliteit

Geachte heer Huygen. De genoemde prijzen zijn met u vooraf afgestemd. Wij hanteren marktconforme tarieven. Overigens was het totaalbedrag wat u heeft betaald € 476.01. Wat ons verbaasd is dat u bij het afhalen van de auto aan de balie géén klachten of opmerkingen had, en dat u zelfs ons heeft bedankt... De hogere prijzen dan in een webshop zijn verklaarbaar: Het uitvoeren van onderhoud is voor garages het voornaamste verdienmodel, zoals de drankjes dat zijn voor de uitbater van een terras. De lage prijzen die u op internet tegenkomt zult u niet snel tegenkomen op de rekening van een andere garage die deze onderdelen monteert. De internetprijzen zijn met hoge kortingen, gericht op de branche en de handige doe-het-zelver. Aan de consument gaat de garage ongetwijfeld een bruto consumentenprijs doorberekenen. Uiteindelijk moeten wij daar onze marge uit halen. Tevens geld dat wij Bovag erkend zijn en u bij Ons Garantie op zowel de onderdelen als op de montage krijgt. Webshop gekochte delen die men onder garantie claimt, worden veelal onder het mom foutieve montage weg gezet. Tevens krijgt u vanzelfsprekend de verloren tijd hiervan dan niet vergoed. Onze monteurs worden continu geschoold om onze klanten veilig op weg te houden. Goed vakmanschap en veiligheid is in onze ogen veel waard. Duur is als iets niet aan de verwachting voldoet. Als laatste willen wij nog even kwijt dat u wellicht even binnen de familie moet communiceren wie / wat akkoord geeft. Derhalve het verzoek aan u om de beoordeling van Prijs/Kwaliteit nogmaals te herzien. B.v.d. Freddy Hooge

Snel, beleefd en informatief

Snelle afhandeling. Beleefd personeel. Het personeel denkt mee en geeft duidelijke informatie.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor de mooie Beoordeling André ! Wordt erg op prijs gesteld! Natuurlijk staan wij altijd open voor verbeteringen, dus schroom niet om tips te geven!

Zeer vakkundig en netjes trekhaak gemonteerd

Misschien een punt van verbetering. Wat duidelijk laten weten waar men kan melden. Scheelt 10 minuten buiten staan om uiteindelijk de garage zelf maar naar binnen zijn gelopen. Als de winkel gesloten is even een ruimte maken met balie en meldpunt. Verder ben ik zeer te spreken over de kennis en duidelijkheid van de monteur

• Prijs/Kwaliteit

Beste Herman Bedankt voor uw positieve kritiek. Naast het bordje op de toegangsdeur van de winkel ( GESLOTEN heeft u een afspraak in de werkplaats ? Dan mag u via de middelste garagedeur naar binnen treden. Hebben wij de mail van de afspraakbevestiging aangepast met een extra regel: Op maandag is de toegang via de winkel gesloten en kunt u zich melden in de werkplaats welke deze dag toegankelijk is via de middelste garagedeur. Nogmaals bedankt voor het meedenken, Extra tips worden op prijs gesteld!

Prima geholpen

Afspraken worden nagekomen, keurig te woord gestaan, uiteindelijk bedrag lager dan besproken.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt Jeroen voor de mooie beoordeling! Wordt erg op prijs gesteld!

Keurig en snel geholpen

Denken goed mee.

• Prijs/Kwaliteit

Beste R. We doen ons uiterlijke best en vinden het fijn te horen dat dat wordt gewaardeerd. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn horen wij dit ook graag. We staan open voor verbeteringen!

Geweldige service,

Zeer goed geholpen ook nadat het even mis ging omtrent materialen, Zeer netjes opgelost

• Prijs/Kwaliteit

Beste Gerrit. We proberen zoveel mogelijk te denken in oplossingen. Niet in problemen :-) Bedankt voor de waardering!

Snelle actie, behulpzaam en zeer vriendelijk

Top service, afspraak snel gepland, herinnering per mail en zeer behulpzaam!

Snelle handeling, vriendelijk,

• Prijs/Kwaliteit

Heel erg fijn, vakkundig en behulpzaam!

Heel erg fijn, vakkundig en behulpzaam!

• Prijs/Kwaliteit

Tot nu toe altijd goede ervaringen met dregema gehad. Fijne communicatie en snelle service

Super Service!

Vielen Dank für den super Service. Schnelle und kompetente Antworten per Email, sehr faires Angebot für einen Einbau Doppelbedienung und Anhängerkupplung. SchnellerTermin, gute Arbeit! Kann ich sehr empfehlen, ich werde Kunde bei euch bleiben. Martin aus Deutschland

• Prijs/Kwaliteit

Netjes te woord gestaan en vlot geholpen

Uitstekend, niets aan toe te voegen

Zeer goede prijs /kwaliteit

Goede prijs voor de kleine beurt van mijn auto en vastzetten van mijn frontspeakers

• Prijs/Kwaliteit

Zeer professioneel en afwerking tot in de puntjes.

Dubbele bediening laten inbouwen voor mijn lesauto, dit is zeer mooi weggewerkt en professioneel geïnstalleerd. Tijdens het wachten zelfs een leenfiets meegekregen om even naar het centrum te fietsen. Ik zou de volgende lesauto zeker weer bij Dregema laten ombouwen.

Mooi bedrijf

Goede service en vriendelijk en vakkundig personeel, tevreden over de reparaties.

Prima, lekker vlot

Goede en vlotte service

• Prijs/Kwaliteit

Blijven zoeken naar een oplossing

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Super Service

Schneller Termin, super Service

Kan k niet beo0rdelen.

WIJ ZIJN BLIJ EN DE AUTO IS WEER HELEMAAL NAGEKEKEN.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Fahrschule Ratekau

Super Service, tolle Arbeit und es sind dort alle herzlich. Bitte bleibt so. Ich werde, wie schon angekündigt, die nächsten Autos zum Umbau auf Doppelbedienung zu euch bringen.

Snel en goede uitleg

Nettjes geholpen goede uitleg gehad ik vond de prijs wel duur

Over AutoFirst Dregema

Dregema is een speciaalzaak op het gebied van autoaccessoires en onderscheidt zich doordat iedere vestiging beschikt over een eigen montagehal. In deze montagehal kan de klant zijn of haar zojuist gekochte artikelen direct laten inbouwen.