Duidelijk, vriendelijk en kundig geholpen

Kreeg de over gebleven olie mee, duidelijk uitleg wat gedaan is.

Top Service

Kennis van zaken en altijd een goede oplossing. En eerlijk over de staat van de auto en een full service voor een eerlijke prijs!

Prima.

Auto voorzien van een beurt, via kennissen doorverwezen naar Handels. Prima eerste indruk, betrouwbaar en goede service.

Gewoon super service

Veel kennis en ervaring altijd eerlijk en oplossing gericht

Vriendelijk en goed

Auto gekocht bij Bjorn Handels en nog steeds erg tevreden ermee!

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijk, betrouwbaar en deskundig!

Al jaren klant bij Bjorn, zowel voor onderhoud als aankoop van auto’s. Zeer deskundig en betrouwbaar. Hanteert eerlijke prijzen en stelt de klant voorop!

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, behulpzaam en bekwaam!

Meedenken met de klant, duidelijke uitleg van werkzaamheden en klantvriendelijk.

Goeie en eerlijke service

Eerlijk advies en een super service

hart voor zn zaak.

Meteen als je binnen komt, zie,en merk je,dit is n garage met passie voor auto’s , en klanten. Onze eerste kennismaking per telefoon was perfect. Het ging hier om n tweedehands auto die bij hen te koop stond. Omdat ik 165 km moest rijden, kreeg ik n uitgebreid verhaal te horen over de staat van de auto. Niet alleen de plus,maar ook de eventuele minpunten. De volgende dag naar daar gereden, gastvrij ontvangen, neemt alle tijd, en doet geen arrogante verkooptechniek. Na n uitgebreide testrit , op n correcte manier de verkoop afgehandeld. Björn ,en personeel, doen hun werk met passie,en dat straalt de garage uit.

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze garage heeft er een klant bij!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ontvangst professioneel afwikkeling vd apk keuring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede en eerlijke informatie, technisch zeer bekwaam en betrouwbaar. Ik rijd daar altijd met een goed gevoel weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je binnen komt netjes vriendelijk en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en klantgericht personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een eerlijke en vriendelijke service bij Björn, al jaren Klank bij deze vakbekwame en betrouwbare garage. Topqualiteit wordt altijd afgeleverd en breng mijn auto daarom ook vol vertrouwen hier naar toe.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd klantvriendelijk, en een erg goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto\'s sinds jaar en dag bij Bjorn in onderhoud.\r\nIk vertrouw gewoon op zijn advies, en ik ben nog NOOIT verrast door onverwachte zaken.\r\nBjorn is altijd open en eerlijk en dat is een persoonlijke eigenschap.vakman op en top\r\n\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Bjorn een nette BMW 320i gekocht. Ik ben erg tevreden met de auto en bij de 3 bezoeken erg vriendelijk geholpen, Bjorn is de gemaakte afspraken nagekomen ondanks onderbezetting door ziekte. Ik weet inmiddels wat ik aan de auto heb en welke onderhoudszaken eraan komen, het blijkt een prima aankoop te zijn.