Top bedrijf.

APK laten doen en auto laten nakijken. Alles netjes en vlot volgens afspraak. En zeker niet te duur.

Goede snelle service

Goede snelle service

Altijd goede service

Kom al zolang ik me kan herinneren bij Ruud en Wilma en kan me geen prettigere garage wensen, altijd eerlijk advies en uitstekende service.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goed geholpen door deze garage

Ik koop mijn winterbanden altijd bij Care4 cars hij geeft een goed advies En zoek voor je een goede band voor Een goede prijs ben er al zoon 10 jaar Klant Rob de Bruijn

Top, vriendelijk, goed

Super leuke garage. Levert goed werk en geeft goed advies.

Winterbanden

Al veel keer winterbanden gekocht Altijd goede voorlichting gehad en een Goede prijs betaald io kon ook mijn Banden inruilen een prima bedijf Een aan beveling De bruijn

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke mensen en een perfecte service. Een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf - Vriendelijk\r\n- Deskundig\r\n- Zeker aan te raden als vaste garage

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en goed geholpen, prijs was uitstekend. Wachtfaciliteiten prima voor mekaar met goede stoelen en een heerlijke bak koffie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto gebracht voor een reparatie aan de homokineet, was binnen een middag klaar. Prima service en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik beveel Care 4 Care zeker bij iedereen aan. Top bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gebracht voor een grote beurt.\r\nAlles volgens afspraak gegaan.\r\nPrima service voor een goede prijs

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en goede service tegen een eerlijke prijs.