Topservice

Deze week mijn auto een Nissan note opgehaald, wat een goede uitleg gekregen over hoe alles werkt,alles keurig geregeld en vriendelijke medewerkers

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service, oprecht meedenken, vlotte communicatie

Robin Reubsaet van Autobedrijf Reubsaet heeft ons super geholpen bij de aanschaf van onze jong gebruikte occasion. Toen wij begonnen aan onze zoektocht naar een BMW 530d was Robin zeer behulpzaam in het vinden van de juiste uitvoering en het juiste model. Hij heeft oprecht met ons meegedacht. Niets is hem teveel. Tijdens het hele traject plezierig contact; van het bepalen van de inruilprijs, aankoop, afhandeling tot de levering. Onze BMW 530d is vandaag afgeleverd in top conditie en showroom nieuw! Bedankt Robin!! Wij zijn meer dan tevreden.

Prima service en occasions

Inmiddels de tweede occasion gekocht met Bovag garantie.Storingen of gebreken kunnen natuurlijk altijd voorkomen en meestal kom je er pas achter als je de auto gaat gebruiken , dan is het fijn als de garage dit netjes verhelpt en oplost.Mijn ervaring met Autofirst Reubsaet is dan ook zeer goed, de kleine euveltjes die er waren werden moeiteloos opgelost.Kortom een no nonsens garage waar de klant centraal staat en geholpen wordt.Verder is er volop keuze uit prima occasions.

Betrouwbaar, Kwaliteit en Open Communicatie

Sinds 2001 komt ondergetekende hier al, mijn vader kocht hier zijn eerste nieuwe auto begin jaren '90, Daihatsu met eerste airco erin. Na overlijden vader in 2001 samen met moeder de auto van mijn vader met veel gevoel van leverancier voor onze situatie ingeruild. Sinds 2007 zelf steeds 2e hands auto gekocht (tevens nieuwe Daihatsu Materia), met veel tevredenheid. Er wordt met klanten meegedacht. Het is een soort thuis voor me geworden na jaren nu in midden-Nederland te wonen, als Limburger 'in ballingschap ' ( :-) )

Geweldig klantvriendelijk bedrijf.

Inmiddels al de nodige jaren klant bij Reubsaet. En dat bevalt prima. Zeer klantvriendelijk en bekwaam. Meedenkend en perfecte service. Niet alleen geweldig om een auto bij te kopen, maar ook super om deze daar in onderhoud te houden. Eén van de beste autobedrijven in de regio. Hopelijk nog heel veel jaren te gaan.

Groenseykerstraat 17

6161SC Geleen