goed besproken en afgedaan

Auto gebracht voor aandachtspunten, deze zijn nu in orde. De nota was zoals besproken

Betrouwbaar

Goede service. Communicatie is erg goed je wordt gebeld bij gevonden gebreken. En je wordt geïnformeerd wat de kosten zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Waar andere garages bang voor waren was bij De Lange geen probleem.

Mijn Mercedes GL van 2008 had een kapotte stuurbekrachtigingspomp, zelfs de Mercedes dealer durfde het niet aan. Bij de Lange geen probleem en een ander probleem de lucht vering waar ik al bij veel garages ben geweest werd direct ondekt. Ik ben zeer tevreden met de expertise en snelle service.

Helemaal top!

Prima service!

Voor het eerste hier geweest, vriendelijk personeel en ook meedenkend in oplossingen. Een prettige eerste ervaring!

Snel en deskundig

Snel en deskundig

(Zo als altijd) uitstekend

Ik kom hier al jaren, en het onderhoud wordt altijd goed uitgevoerd. Ook word er vaak een heads up gegeven van onderhoud wat er aan zit te komen. Zo heb ik zelf een vollediger beeld van de onderhoud status, en algehele staat van het voertuig. Dit bied zekerheid. Klantvriendelijk zijn ze zeker ook, je kan vrijwel altijd vlot terecht. En voor standaard onderhoud heb ik hem altijd dezelfde dag weer op mogen halen. Handig als je er van afhankelijk bent.

• Prijs/Kwaliteit

Goed, snel en prima prijs!

Klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Altijd betrouwbare en goede service

Altijd betrouwbare en goede service voor een eerlijke prijs, met persoonlijke aandacht.

Goede service en reparatie

Ik heb een oudere auto (10+) met niet veel kilometers erop. Het fijne van AutoFirst de Lange is dat ze alleen repareren wat nodig is.

Deskundig en vriendelijk

Deskundigheid en service ..leenfiets meegekregen. Prima garage , correcte mensen.

Fijne betrouwbare garage

Al jaren mijn garage en ben er zeer tevreden. Goed advies en redelijke prijzen.

Voldoende

Voldoende

• Prijs/Kwaliteit

Goeie garage en fijne monteurs

Tijdens zomer/winter bandenwisseling werd er ook naar de remblokken gekeken ...zonder betaling. Olie werd ook gecontroleerd...zonder betaling. Kortom extra service zonder te betalen. Beregoeie service en best goedkoop.

GOED..

Een positieve ervaring bij auto first de lange in Poortugaal...

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laat al jaren mijn auto bij Peter en zijn team onderhouden. Zeer betrouwbaar en eerlijk en deskundig advies. Een goede communicatie als er iets overwachts geconstateerd is en als service is er altijd een leenauto beschikbaar. Ik ben zeer tevreden en weet dat als ik mijn auto weer ophaal dat ik dan weer veilig op de weg rijd. Topgarage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf servicegericht en ehlpt met oplossingen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service, top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk, goede service en kwaliteit. Houden zich aan de afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel servicegericht. Ik zet de auto bij Peter thuis neer en hij zet \'m weer bij mij thuis af. Dit doet hij omdat we vlakbij elkaar wonen.\r\nZe repareren wat nodig is en geen onnodige extra\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers zijn altijd vriendelijk, werken hard en leveren snel. Een heel prettig bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en degelijke service voor een goede prijs