Zeer tevreden bij onderhoudsbeurt en APK.

Netje van te voren gebeld wat gedaan moet worden en wat de kosten daarvan zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en nog extra moeite gedaan ook

Duidelijk aangegeven wat de kosten zijn, uitstekende service waarbij ze ook nog moeite hebben gedaan om de pincode van de radio te achterhalen

Prima!

Duidelijke communicatie, professioneel, vriendelijkheid.

Goed bedrijf......service top...

Goede service...duidelijk over de kosten....

• Prijs/Kwaliteit

Top geholpen en ze denken met je mee

Ging voor APK van mijn auto en was beetje bang voor de kosten:) Hiervoor ging ik altijd bij de dealer ook prima maar kost elk jaar meer. Auto is al 10 jaar oud dus dacht ik ga dit proberen en heel tevreden over de service. Oké je word weliswaar niet ontvangen in een luxe showroom maar de vriendelijkheid is echt en niet gespeeld.

Een top bedrijf

Ik Ben heel netjes behandeld door marvin alles optijd Ikging voor een nieuw slot in de deur omdat ze mijn auto opengebroken hebben nieuw slot erin en het werkt weer perfect Ikzou dit bedrijf iedereen aanbevelen

duidelijk, netjes, eerlijk.

Afspraak maken ging prettig. Werd me nog aangeboden om mijn koplamp alvast te komen vervangen. Werd netjes gebeld over extra kosten. Prima

Staan gelijk klaar

Ondanks een volle agenda laten ze je niet staan.

• Prijs/Kwaliteit

Alleen jammer dat diegene achter de balie niet weet wat er aan je auto gedaan is

Altijd goed , nu ook weer ! Top garage

Multiriem en airco pomp in 1 keer kapot van mijn bedrijfsbus . Smorgens neer gezet , eind van de dag weer klaar ! Goed , snel en betaalbaar . Mocht zelfs een leen bus meenemen! Fijne mensen , gewoon een top garage ! Echte aanrader !

prima bevallen

Voor het eerst hier geweest voor een grote beurt, vriendelijk ontvangen en al mijn vragen netjes en geduldig beantwoord. Ook een gespecificeerde rekening gehad je kan dan ook goed zien wat er gedaan is en dat waardeer ik zeer, dus februari 2023 een keuring en ga ik daar terug helemaal top.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en flexibel!

Prima service en flexibel!

goed besproken en afgedaan

Auto gebracht voor aandachtspunten, deze zijn nu in orde. De nota was zoals besproken

Betrouwbaar

Goede service. Communicatie is erg goed je wordt gebeld bij gevonden gebreken. En je wordt geïnformeerd wat de kosten zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Waar andere garages bang voor waren was bij De Lange geen probleem.

Mijn Mercedes GL van 2008 had een kapotte stuurbekrachtigingspomp, zelfs de Mercedes dealer durfde het niet aan. Bij de Lange geen probleem en een ander probleem de lucht vering waar ik al bij veel garages ben geweest werd direct ondekt. Ik ben zeer tevreden met de expertise en snelle service.

Helemaal top!

Prima service!

Voor het eerste hier geweest, vriendelijk personeel en ook meedenkend in oplossingen. Een prettige eerste ervaring!

Snel en deskundig

Snel en deskundig

(Zo als altijd) uitstekend

Ik kom hier al jaren, en het onderhoud wordt altijd goed uitgevoerd. Ook word er vaak een heads up gegeven van onderhoud wat er aan zit te komen. Zo heb ik zelf een vollediger beeld van de onderhoud status, en algehele staat van het voertuig. Dit bied zekerheid. Klantvriendelijk zijn ze zeker ook, je kan vrijwel altijd vlot terecht. En voor standaard onderhoud heb ik hem altijd dezelfde dag weer op mogen halen. Handig als je er van afhankelijk bent.

• Prijs/Kwaliteit

Goed, snel en prima prijs!

Klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Altijd betrouwbare en goede service

Altijd betrouwbare en goede service voor een eerlijke prijs, met persoonlijke aandacht.

Goede service en reparatie

Ik heb een oudere auto (10+) met niet veel kilometers erop. Het fijne van AutoFirst de Lange is dat ze alleen repareren wat nodig is.

Deskundig en vriendelijk

Deskundigheid en service ..leenfiets meegekregen. Prima garage , correcte mensen.

Fijne betrouwbare garage

Al jaren mijn garage en ben er zeer tevreden. Goed advies en redelijke prijzen.