goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niets dan goede ervaringen. Het belangrijkste voor een garage is vertrouwen. Als leek ben je afhankelijk van een eerlijk advies en dat krijg je. Als een reparatie uitgevoerd moet worden, moet je ook gewoon betalen en is het alleen nog prettig als de prijs goed is. Als een reparatie niet echt nodig is, is het ook prettig als je eerlijk verteld wordt dat de reparatie nog wel even uitgesteld kan worden.\r\nZo werkt Autobedrijf Leidsche Rijn. Ik ben ongeveer een half jaar klant en heb uit pure tevredenheid zelf al 2 auto\'s in onderhoud en heb inmiddels al 2 bekendendoorgestuurd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd perfect geholpen
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto werd snel en goed gemaakt. Mijn auto rijd nu weer top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bmw z4 3.0 reed niet lekker meer. Ze hebben de motor gespoeld, nw bougies, schijven voor vervangen. Na twee weken reed de auto weer als nieuw. Motor heeft er weer zin in. De investering meer dan waard. Auto rijdt bovendien zuiniger. Heel blij met auto first. Doen niet meer dan noodzakelijk en zijn eerlijk met advies. Heerlijk een garage met kennis

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige en hulpvaardige service! Ook het zoveelste mankement wordt door Marc, Pascal en Frans met opvallend veel geduld en volharding benaderd, en toch betaalbaar gerepareerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naast vakundigheid ook een persoonlijke gezellige benadering van de klanten. Schappelijke prijs en snelle afhandeling.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 15 jaar sleutelt Marc aan mijn auto en daarom is het zo mooi om te zien dat steeds meer klanten zijn vakmanschap zijn gaan waarderen. En het verbaast me niets de hoge waarderingscijfers! Terecht! Nog steeds klantvriendelijk, eerlijk en bekwaam. Complimenten aan het hele team van Autobedrijf Leidsche Rijn en Marc in het bijzonder.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede prijs voor distributieriem vervangen Opel Astra SW en paar kleine klussen zoals remschijven achter. Beter dan offerte OPEL merkdealer en Kwik Fit. Tot nu toe tevreden over de reparatie. Vriendelijke zaak. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een garage waar ze met je meedenken en voor een betaalbaar tarief echt de expert zijn voor je auto! Ik raad het iedereen aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afvoerslang van de airco was stuk,aan de passagiers kant wat de hele vloer nat

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, kundig en vriendelijk personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een defecte airco, ik mocht snel komen om te kijken wat het probleem was. Er zal een lek in en er moest een onderdee worden l vervangen worden. Omdat ik o.a met vakantie ging hebben ze alles in het werk gestelt om het de volgende dag te repareren hetgeen gelukt is. Pascal en je mannen prodiciat geweldige zoals jullie mee denken met jullie klanten.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 10 jaar klant ben ik nog steeds dik tevreden over de dienstverlening en deskundigheid. Het is een eerlijk bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alléén maar goede ervaringen met dit bedrijf! Klantvriendelijk, goede service, en....de auto loopt na een bezoek aan het bedrijf weer top! Wat wil je nog meer!!!

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top Service ! Top Price ! Fast & Furious. Altijd bereid om te helpen.\r\n6 jaar en klant, en nooit een probleem gehad. Koop je auto met Marc & Pascal ****

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar van deze garage denkt met je mee en voert alleen reparaties uit waar je toestemming voor hebt gegeven. Heel fijn. Ik ben voorlopig vaste klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke ervaringen moet ik zeggen, doen wat nodig is, denken met je mee en vervangen wat echt nodig is. Veiligheid en klantvriendelijkheid staan voorop. Ik verlaat de garage met een goede auto en een lekker gevoel wat voor mij belangrijk is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto wordt hier onderhouden. Alle beurten, tussentijds kleine zaken als olie bijvullen of lampje vervangen en de APK.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist snel en netjes geholpen tegen een goede prijs

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk! Autobedrijf Leidsche Rijn neemt de tijd en denkt met je mee opzoek naar de beste oplossing. Aanrader!