Aanrader!!

Wij hebben een VW Touran gekocht bij Mark en Pascale. Na een tijdje waren er wat problemen met de auto maar alles werd meteen keurig onder garantie opgelost. Eerlijk, klantvriendelijk en komen afspraken netjes na. Goede service en garantie! Wij moeten en best ver voor rijden maar hebben het er graag voor over.

Superservice!

Kom inmiddels standaard voor de APK en reparaties bij ALR. Een vriendelijke, persoonlijke benadering en net dat beetje extra service, maakt een noodzakelijk bezoek aan de garage net iets minder vervelend. Ook fijn om te kunnen werken terwijl je wacht. En mocht het toch iets langer gaan duren dan verwacht, de leenfiets fietst fantastisch!

professionals

Zeer professional bedrijf die weet wat de klant verwacht, prijs kwaliteit verhouding is perfect. Professionele mensen en zeer vriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service met een vertrouwd gevoel.

Top service met bekwaamd personeel. Daarbij een vertrouwd gevoel voor de reparaties uitgevoerd aan mijn auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Nette ontvangst, vlotte afhandeling (APK keuring), nette prijs

Nette ontvangst, vlotte afhandeling (APK keuring), nette prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Wederom een goede ervaring.

Sinds de garantie weg is gevallen van de KIA ga ik niet meer naar de dealer maar naar ALR. Prijs-kwaliteitverhouding is vele malen beter dan bij een dealer. Toch altijd het gevoel bij de merkdealer dat ze je op kosten willen jagen. Hier absoluut niet. Goede garage waar deskundig personeel rondloopt en waar ik tot nu toe altijd goed geholpen ben.

topservice

Goede communicatie, heel vriendelijk en niet duur. Ik kom zeker terug!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer prettig in de communicatie en uitstekende service!

Al weer enige tijd klant bij deze garage. Bellen altijd even vooraf voor goedkeuring van de reparaties en kosten. Ook bij acute problemen met de auto dezelfde dag nog geholpen. Ooit door een vriend aanbevolen en zeker geen spijt van!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Kwaliteit, vriendelijkheid en zeer goede prijzen

Kwaliteit, vriendelijkheid en zeer goede prijzen Zeer ervaren car specialist, eerlijk vriendelijken de prijzen zijn zeer vriendelijk.

Topservice

Keurig gehaald en gebracht naar het werk in de buurt. Reparatie onderdelen binnen 24 u in huis! Echt topservice

• Prijs/Kwaliteit

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk en behulpzaam en denkt met de klant mee!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Wij hebben er een auto gekocht en zijn prima en netjes geholpen. Op de site stond dat er een bepaalde optie op de auto zat die er later toch niet op bleek te zitten en dit hebben ze helemaal in orde gemaakt. Alle documentatie bij de auto, rekeningen enz. Echt top en eerlijke verkoop.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben in het bezit van A4 Cabrio 2004 1.8T. Doe (bijna) al het onderhoud zelf. Had last van een olielucht; even vanuit Vleuten langsgereden en ondanks dat ik daar voor het eerst kwam; bijna gelijk geholpen. Een van heren onder de auto gekeken en mij gerustgesteld. Dus NIET ff op de brug en een paar honderd euro\'s uit je zak kloppen. Nee helemaal gratis. Hulde . Zal in voorkomende gevallen zeker terugkomen en voor jullie reclame maken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf AutorFirst heeft mij klantvriendelijk geholpen. Reparaties zijn in hoge kwaliteit afgeleverd en mijn auto rijdt geweldig!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima autobedrijf dat een zorgvuldige en zeer betrouwbare indruk achterlaat! De zeer positieve beoordelingen lijken me ook zeer terecht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste ervaring met AutoFirst Leidsche Rijn is dat de team (mevrouw Pascal en haar man) is zeer vakkundig, vriendelijk en oprecht. Mijn auto is gerepareerd en APK goedgekeurd naar beste behoren! Alles is in hoge kwaliteit afgeleverd. Ik ben bijzonder dankbaar hiervoor! Ze hebben een blij en terugkomende klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alle garages kunnen een voorbeeld nemen aan jullie. Ontzettend goede en vooral betrouwbare dienstverlening

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed en vriendelijk word je er geholpen \r\nHeel persoonlijk \r\nEn vooral natuurlijk de goede service en kwaliteit van werken is echt top

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant bij dit fijne bedrijf, Marc, Pascal en collega\'s staan altijd voor je klaar om je snel en vakkundig weer op weg te helpen !!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundig\r\nflexibel\r\ndenken goed mee\r\nsympathiek\r\nalle afspraken nagekomen\r\ncommunicatie kan uitgebreider\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam en zeer deskundig.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne garage, altijd goede service , en ontzetten klantvriendelijk \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nIk wil even zeggen, dat ze super service verlenen! Wij zij er blij mee.\r\nEn ze worden bedankt voor het uitzuigen van onze Audi! Het viel me gelijk op! \r\nEn de mogelijkheid als het nodig is, om de auto voor de deur op te halen en terug te brengen, vind ik ook Super geregeld. \r\nTop!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bijzonder goede ervaringen! Niet alleen beschikt AutoFirst Leidsche Rijn over uitstekende allround vakmensen, zij bieden een persoonlijke en zeer servicegerichte dienstverlening. Veiligheid staat voorop, ze zijn flexibel en denken altijd mee wat de beste oplossing is tegen een zeer scherpe prijs. Marc en Pascal zijn een voorbeeld voor de branche!

Fermiweg 105

3542 CC Utrecht