Vandaag geweest vanwege een lekke band. Gelijk besteld en 2 voorbanden er ondergezet. Was zo gepiept. Tevens scherpe prijs. Deze garage is zeker een aanrader, uitstekende service. Hierbij nog bedankt.

Topbedrijf, eerlijk en vertrouwd,

Ik kom er al, dik 18 jaar, en altijd, naar volle tevredenheid. Een no-nonsense benadering, de mannen zijn zeer behulpzaam, ook bij onvoorziene probleempjes Zeer vriendelijke, kundige crew Ik blijf komen.!

• Prijs/Kwaliteit

Een bedrijf die alle auto's goed en vakkundig onderhoud en repareert.

• Prijs/Kwaliteit

Alles en altijd perfect voor elkaar

Ik kom al jaren bij AutoFirst Stiens en ben meer dan tevreden: Altijd alles helemaal TOP!! Goede kwaliteit, prima service, werkzaamheden worden altijd goed en volgens afspraak uitgevoerd en alles voor een uitstekende (en transparante) prijs inclusief een gratis leenauto. Wat mij betreft een echte aanrader!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf garage/werkplaats met nog liefde voor het vak en geeft een vertrouwd gevoel\r\nkom er jaren ,nooit problemen....

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt altijd meteen geholpen door een van de eigenaars en als de tijd het toelaat wordt er meteen gekeken wat er loos is aan je auto.\r\nJe krijgt meteen te horen wat de prijs ongeveer is, en uitleg gegeven waarop de prijs is gebaseerd, materiaal, werkloon etc.\r\nIk heb in de jaren dat ik klant ben nog nooit meegemaakt dat ik lang moest wachten na een afspraak, en meestal kan je wachten tot het werk klaar is.\r\nEn wat ik het meest waardeer is: ze zijn zo lekker \"gewoon\"

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig om te merken dat ze nog echt aandacht voor je hebben en ook nog weten waar ze het over hebben. Alles klinkt als een klok (goede reparatie, alles op afspraak gereed en ook nog een gratis vervangende auto) en de prijzen zijn ook nog eens laag te noemen. Ofwel: ik ben zeer tevreden over Autofirst Stiens.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf dat professioneel werkt en vooraf deskundig advies en prijsopgave geeft