• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf garage/werkplaats met nog liefde voor het vak en geeft een vertrouwd gevoel\r\nkom er jaren ,nooit problemen....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt altijd meteen geholpen door een van de eigenaars en als de tijd het toelaat wordt er meteen gekeken wat er loos is aan je auto.\r\nJe krijgt meteen te horen wat de prijs ongeveer is, en uitleg gegeven waarop de prijs is gebaseerd, materiaal, werkloon etc.\r\nIk heb in de jaren dat ik klant ben nog nooit meegemaakt dat ik lang moest wachten na een afspraak, en meestal kan je wachten tot het werk klaar is.\r\nEn wat ik het meest waardeer is: ze zijn zo lekker \"gewoon\"

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig om te merken dat ze nog echt aandacht voor je hebben en ook nog weten waar ze het over hebben. Alles klinkt als een klok (goede reparatie, alles op afspraak gereed en ook nog een gratis vervangende auto) en de prijzen zijn ook nog eens laag te noemen. Ofwel: ik ben zeer tevreden over Autofirst Stiens.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf dat professioneel werkt en vooraf deskundig advies en prijsopgave geeft