• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk goeie service en als je moet wachten wordt er een bak koffie aangeboden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie occasions voor een nette prijs. Erg gastvrije ontvangst. Snelle en flexibele service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De firma Tappel is een goed bedrijf met fijn en deskundig personeel.\r\nAls je binnenkomt wordt je meestal vriendelijk begroet door verkoper Arjan die altijd een kopje thee of koffie voor jou gaat halen.\r\nIs er een probleem, dan zullen ze er alles aan doen om dit zo goed mogelijk op te lossen.\r\nIk kom er graag, en kom zeker weer terug.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via het internet een auto gezocht en bij Tappel gevonden. Super bedrijf, hele scherpe prijzen en heel prettig zaken kunnen doen. Afspraken zijn keurig nagekomen! Aanrader voor anderen! \r\n\r\nGa zo door autobedrijf Tappel!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de goede zorgen van mijn nieuwe occasion.\r\nGroeten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoper Arjan heeft mij zeer goed geholpen met het kiezen van mijn nieuwe auto. Ik had geen idee wat voor auto ik wou. Toen heeft Arjan goed naar mijn wensen en heeft de perfecte auto voor mij uitgekozen, ik rijd nu al een half jaar met veel plezier in deze auto! \r\n\r\nDit bedrijf is een echte aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren kom ik hier voor reparatie