goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lof voor familiezaak Tappel Assen.\r\nIk kom uit het zuiden van het land. Via Marktplaats een occasion gezien en contact gezocht met autobedrijf Tappel.\r\nVia Whatsapp op zijn vrije avond contact gehad met adviseur Arjan. Indicatieve inruilprijs besproken en besloten de reis te maken naar het verre noorden. Eenmaal aangekomen was de auto uit de showroom gehaald, gepoetst en al. Handelaarsplaten zaten er al op voor een test rit en wat ik echt top vindt is dat de auto voorzien werd van een nieuwe APK. Zonder de nieuwe APK kon ik de auto niet direct meenemen. Hierover is niets besproken van te voren maar was al wel rekening mee gehouden door verkopende partij.\r\nIk vindt dat service. Zaken waar ik als leek slechts 1x in de 5 a 6 jaar mee te maken heb en niet bij stil sta... toch geregeld wordt door de garage. Bedankt voor alles. Gr

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed leuke garage en goeie hulp

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na opstart probleem met de auto..zeer goed geholpen..goede service...en prima oplossing.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De in december aangeschafte auto moest afgelopen week voor de APK. De auto is netjes gerepareerd en APK goedgekeurd. En ook nog voor een zeer schappelijke prijs. Keurig opgelost. Waarvoor mijn dank.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was zeer goed. Zeer vriendelijk en een zeer goede info over de auto. Ik kom daar zeker weer als ik een nieuwere auto ga kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring, vanaf het bekijken van de auto\'s tot aan de aankoop en aflvering.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gekocht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, niet opdringerige verkoper die je van de juiste info voorziet

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief , klant vriendelijke en duidelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht en netjes geleverd met een top service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week hebben wij ons oude boodschappenautootje ingeruild voor een jongere Suzuki Alto. Wij hebben deze auto hier gekocht omdat Tappel een betrouwbare en gemoedelijke indruk op ons maakte. Vriendelijk personeel en auto’s in elke prijsklasse. Kortom een fijn adres voor de aanschaf van je volgende auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk personeel!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super autobedrijf met een fijne sfeer. Zeker aan te raden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben blij verrast met de extra service aan mijn auto. En dat een afspraak gemaakt te hebben. Hier is klant nog Koning.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk goeie service en als je moet wachten wordt er een bak koffie aangeboden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie occasions voor een nette prijs. Erg gastvrije ontvangst. Snelle en flexibele service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De firma Tappel is een goed bedrijf met fijn en deskundig personeel.\r\nAls je binnenkomt wordt je meestal vriendelijk begroet door verkoper Arjan die altijd een kopje thee of koffie voor jou gaat halen.\r\nIs er een probleem, dan zullen ze er alles aan doen om dit zo goed mogelijk op te lossen.\r\nIk kom er graag, en kom zeker weer terug.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via het internet een auto gezocht en bij Tappel gevonden. Super bedrijf, hele scherpe prijzen en heel prettig zaken kunnen doen. Afspraken zijn keurig nagekomen! Aanrader voor anderen! \r\n\r\nGa zo door autobedrijf Tappel!