Prima garage met goede onderlinge communicatie

Heb vlak voor kerst een x-trail gekocht. Heeft even geduurd voor ik hem kon aankopen, maar ze waren erg geduldig met ons. De auto werd gewoon voor ons gereserveerd. Ook weten ze van elkaar welke afspraken gemaakt worden, zodat het niet uit maakt met wie je te maken hebt.Het zijn sociale mensen die makkelijk zijn om mee te communiceren. Ze kwamen op mij over als open een eerlijk. We rijden nu een paar dagen in de auto en zijn er erg content mee. Wel voor 6 maanden Bovag- garantie afgesloten, voor het geval, want de garantie is net verlopen. En we mogen altijd terug komen voor als we vragen hebben.

zeer tevreden klant

naar aanleiding van een paar mensen wil ik reageren. wij hebben 23 maart 2020, een opel astra gekocht bouwjaar 2010. tot vandaag aan de dag geen problemen gehad. als je een tweedehands auto koopt en je krijgt pech, dan kan dat bij elke garage gebeuren. daarom geef niet garage tappel de schuld, wat sommige mensen doen. wij hebben goede ervaring bij tappel. er werken goede vaklieden, die je niet bedonderen en zijn eerlijk en oprecht en draaien nergens omheen. ook de monteur's die er werken staan direct voor je klaar, en als je belt kun je er direct terecht. 23 december 2021 henk en susan groningen.

Ontzettend goed

Na een lange zoektocht naar een Golf GTI, uiteindelijk bij Tappel Assen terecht gekomen. Verkoper Ramon heeft mij hierbij heel erg goed geholpen en vertrouwd overtuigd om de Golf aan te schaffen, met zijn vriendelijkheid en eerlijkheid. Dit vind ik erg belangrijk bij het aanschaffen van een auto! Mede omdat hij zelf een Golf 7 GTI heeft gehad, kon hij mij er veel over vertellen, wat mij een nog beter gevoel gaf. Daarom een dikke 10 voor dit bedrijf, natuurlijk ook de mensen die de auto van A tot Z hebben gecontroleerd en rijklaar hebben gemaakt, waardoor ik nu een hele goeie auto heb.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, lage prijzen en heel veel echte auto-kennis

Wij hebben een VW Up! gekocht bij Tappel. De auto bleek niet helemaal te zijn wat we er van verwacht hadden, we hadden de auto min of meer 'ongezien' gekocht namelijk. De auto had wat plekjes en meer dan gezegd was. Dan heb je best even hoofdpijn maar geen enkel probleem; de auto werd teruggenomen en inmiddels hebben we een andere aangeschaft. Een tweede auto moest heel snel voor de APK; kon eigenlijk niet maar ze hebben het wel gedaan. Tappel is niet het standaard bedrijf; het lijkt soms wat chaotisch maar dat komt eigenlijk vooral omdat ze eigenlijk alles kunnen. Diverse problemen die bij anderen niet opgelost konden worden lossen zij op! Hun prijzen zijn sowieso altijd scherp, vergelijk maar op Marktplaats bijvoorbeeld. Ik kan ze van harte aanbevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Super garage met echt geweldige service!!

In contact gekomen met verkoper Ramon, kwamen in de eerste instantie voor oriëntatie naar een andere auto, na 1 auto grondig te hebben bekeken en een leuk gesprek gehad met bovengenoemde verkoper weer huiswaarts gegaan, in de avond via marktplaats weer even contact gekregen omtrent betreffende auto en afgesproken dat we de volgende dag weer zouden langskomen om toch maar even proefrit te maken, na deze rit waren we helemaal om en hebben zaken op papier gezet en alles afgehandeld en de auto gekocht! Dit bedrijf denkt tenminste ook met de klant mee en dat is echt heel fijn! Ik ben zeer tevreden en kan iedereen Tappel in Assen aanraden om een auto te kopen. Ramon bedankt voor de geweldige service en we gaan absoluut terug komen!!

• Prijs/Kwaliteit

Te gek voor woorden, onvoorstelbaar dat ze klandizie behouden.

Heb voor mijn zoon zijn 1e auto gekocht een alfa Romeo, vanwege Corona mochten we geen test rit maken( was al vreemd) maar mijn zoon vond de auto mooi, dus maar gekocht. Hij met z,n vrienden naar Mc Donalds raampje naar beneden, komt echter niet meer omhoog , niet fijn. Naar Tappel gegaan, ja kan gebeuren, kosten vallen niet onder de garantie. 2 maand later rijdend in Assen breekt linker voorwiel eraf, stel je voor als dit op de snelweg was gebeurd. Mijn zoon is zich rot geschrokken en had geen vertrouwen meer in deze auto. Tappel geeft aan dat wij aan de wielen gezeten hebben en zij onschuldig zijn, wij hebben niet aan de wielen gezeten en kan ik maar 1 conclusie trekken, hier heeft Tappel ergens niet goed de bouten vast gedraaid, anders breken deze zo maar niet af. Dus weer krijgen we geen medewerking van autobedrijf Tappel, ja voor 500€ wilden ze de auto wel repareren. Wij wilden de auto graag inleveren en ons aanschafbedrag retour maar dat kon natuurlijk niet. Besloten Met Tappel niets meer te gaan doen. Weer een week later kon mijn zoon niet meer schakelen, heel de drukgroep was versleten, kosten om te repareren 1200€ Deze kosten wegen niet op tegen de waarde die de auto heeft en wat misschien nog meer aan mankeert. Auto is nu naar sloop gebracht. Tappel bedankt voor deze geweldige aankoop en coulance richting ons bij aankoop van mijn zoons eerste auto.

• Prijs/Kwaliteit

goed en leuk bedrijf met veel keuze

we hebben hier een hele nette polo gekocht die rijdt zoals het hoort we zijn heel netjes geholpen en de auto was zoals beschreven ze verkopen nette auto.s voor rieele prijzen een echte aanrader volgens ons

Mooie Volkswagen golf gekocht

Super mooie golf gekocht goede en snelle service en gezellig personeel Mark en Gerdien a

Uitstekend geholpen met aanschaf Fiat 500

Wij zijn bij Autofirst Tappel heel goed geholpen in de aanschaf van onze Fiat 500. Kundige en vriendelijke service, met geduld en ruimte voor ons. Een eerlijke prijs voor een mooie auto. Wij raden Tappel van harte aan!

Toffe service

Mijn Alfa gaf storing aan. (Heel veel lampjes begonnen te branden) Direct naar de garage (Tappel). Werd direct geholpen. Auto op de brug. een uur en 4 bakken koffie later was de auto klaar. De prijs viel mij mee. (€ 236,85) Blij mee

Prima afhandeling defect

BMW 530 gekocht waarvan de Brandstofmeter defect bleek te zijn. Als eerste een hele klus om te bepalen waar de storing zat. Bleek de meter in het dashboard te zijn. Een enorme kostenpost (€1400,-) voor de garage, maar desondanks perfect afgehandeld! TOP!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

NIET HUN KOOPOVEREENKOMST NAGEKOMEN

Komen hun koopovereenkomst NIET na en de garantie is ook een lachertje! Bij de advertentie stond dat de auto werd geleverd met TWEE sleutels, pas na de koop is mij verteld dat de auto maar EEN sleutel had. Dit had grote gevolgen voor mijn verzekering aangezien je auto dan niet is verzekerd tegen autodiefstal. Als oplossing werd bij geboden om nog 100 euro bij te betalen om een nieuwe sleutel te laten maken. Wat werkelijk waar belachelijk is aangezien ik de auto niet voor twee dubbeltjes had gekocht en je als bedrijf juridisch gezien gewoon aan de koopovereenkomst EN de advertentie voorwaarden moet voldoen. Koop hier alsjeblieft geen auto. Genoeg andere autobedrijven die wel hun koopovereenkomst en nakomen en je niet pas NA de koop dit soort informatie pas geeft.

Goed en snel geholpen!

Meer dan zeer tevree! Naast een snelle proffesionele afhandeling ook erg leuke humorvolle mensen mensen! Ze zijn me zelfs op het station op komen halen! Top! Enne nog een dikke week Arjan, Succes met je eigen bedrijf!

Opgelicht

5 maanden geleden hier een mooie en goede peugot 307 gekocht dacht ik Is ook verkocht als goede auto kon er nog jaren in rijden aldus de verkoper die op dat moment uiteraard erg vriendelijk was Na 3 maanden de koppelingsplaten kapot opgehaald door de ANWB die meteen constateerde dat ze dit hebben geweten en ik de auto meteen moest gaan inruilen . Ik ben als stront behandeld ze wilden me in eerste instantie niet te woord staan en ik kon maar beter een automaat kopen grrrr Schouderophalend werd er gezegd dat ze dit niet wisten en tja was ook geen jonge auto meer kosten 500 euro . Laten maken ik kon op mijn kop gaan staan ze namen de auto niet terug ik ben hier erg verdrietig over zoals ze met je om gaan . Nog steeds ondervind ik problemen met de auto maar daar ga ik nooit meer heen het zijn een stelletje oplichters Dus mensen koop daar geen auto heb er ook enorme spijt van

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Voor een mooie belevenis

Hallo beste lezers, Van de week zaken gedaan met auto bedrijf Tappel. Hele fijne binnen komst vriendelijke uitstraling. Ik had intressen in een volkswagen van 6 jaar oud met 80000km op de teller. Uiteraard heb ik mij zelf eerst goed ingelezen voor dat ik ben gaan kijken. Arjan die mij hielp kwam eerlijk en rustig over. Nam de tijd voor je en ik had niet het idee dat er iets moest. Was open over de auto mocht overal in kijken moter horen lopen onder de kap kijken enzovoorts. Er werd mij nog een mooi pakket voor de auto aangeboden waar ik gebruik van gemaakt heb. In dit pakket bevind zich 6 maanden bovag garantie 12 maanden pech hulp en een grote beurt. Omdat het om een dsg automaat gaat controleerd hij deze ook nog op het olie pijl helemaal top! Voor het onderhoud wat je van deze wagen kan verwachten was hij ook heel transparant. Want zoals jullie weten beste lezers auto rijden kost geld. Wil je geen onderhoud dan gaan we wel opzoek naar een nieuwe wagen. Hoe het verder zal lopen na deze revieuw zijn we allemaal benieuwd naar. Mocht u dan niks meer horen dan kan u er vanuit gaan dat het helemaal naar wens verlopen. De overschrijving op naar regelen ze ook voor je wat natuurlijk fijn is. Deze kan je op je gemak een paar bakjes koffie drinken en even een peukje buiten paffen. Daarnaast heb ik de rivieuw van het bedrijf goed gelezen. Dan geef ik een bedrijf altijd een eerlijke kans en gebruik mijn boeren verstand goed. Naar wat ik aan negatieve reacties gelezen heb vind ik dit onterecht voor hoe het voor mij verlopen is en dan. Dan zeg ik altijd op mijn beurt dan gaan we schrijven om de hard werkende ondernemer ook een goed hart onder de riem te steken. Dik verdiend dacht ik zo! Mijn oude auto wou hij voor een goede prijs overnemen maar dat was niet nodig omdat ik deze binnen de familie hou. De prijs was netjes dat is toch fijn om te weten. Hoop dat jullie beste lezers er wat aan hebben. Vriendelijke groeten De schrijver

• Prijs/Kwaliteit

koop je met plezier een auto

Heb hier een tweedehands auto gekocht, verkoper Wim laat je eerst rustig rondkijken, niet opdringerig, staat je dan netjes te woord, is vriendelijk en heeft verstand van zaken. Volgende dag auto opgehaald, papieren zijn netjes in orde en je krijgt een leuk presentje mee. Auto is zelfs nog gewassen, wat eigenlijk voor eigen rekening was. Topgarage.

Prima garage zonder gedoe

Vorig jaar hier een occasion gekocht in de lagere prijsklasse en toen vriendelijk geholpen. Kon geen proefrit maken maar had in plaats daarvan de mogelijkheid tot terugbrengen van de auto als deze niet zou bevallen. Nog twee keer terug geweest voor kleine mankementjes; de eerste keer direct na aankoop en een halfjaar later voor iets anders. Vriendelijk geholpen en beide keren is het probleem kosteloos voor me opgelost (waarvan alleen de eerste keer onder de aankoopgarantie viel). Steeds geholpen met een prettige 'lossen-we-wel-op' instelling. Enige ondervonden nadeel tot nu toe is dat je soms wat lang moet wachten als er weinig (showroom)personeel beschikbaar is, maar de service maakt dat voor mij wel goed.

• Deskundigheid N.v.t.

Slechte service!

Occasion cabrio gekocht begin van het jaar2020. Voor de aankoop werkte het dak niet altijd maar dat zou komen omdat wij niet goed het protocol zouden volgen. Blijkt na de koop dat de cabrio soms wel en niet werkt terwijl we dezelfde handelingen uitvoerden. Dus een afspraak gemaakt voor reparatie en een leen auto geregeld. Ze hebben net voor de 2e keer gebeld dat ze geen leen auto hebben (een dag voor de afspraak) en daardoor weer de afspraak niet na gekomen wordt. En als dit nou alles was...

• Prijs/Kwaliteit

Gezellig bedrijf met vakkundig personeel.

Ik kwam langs voor een auto die helaas al verkocht was, dus hebben we samen gekeken naar een auto die uiteindelijk nog beter aan mijn eisen voldeed. Ik zou dit bedrijf dan ook zeker aanraden aan mijn vrienden. Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

Autofirst Tappe Is zeker de beste garage die er is.

Je word goed geholpen en ze geven goed advies Het zijn hele vriiendelijke mensen die daar werken.Ze staan altijd voor je klaar.Het kan gewoon niet beter.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk en zeer coulant.

Ongeveer een twee maanden geleden heb ik bij Henk Tappel een Peugeot 106 (automaat) gekocht. Geen nieuwe, maar een leuke tweedehands. Na een week of twee begaf de automaat en daar stond ik dan. Terug in de garage is het met de jonge verkoper (Arjan, maar ook Willem) in alle redelijkheid fantastisch opgelost en heb vanaf dat moment een andere wagen bij hen gekocht. Deze coulante houding heb ik niet vaak meegemaakt en raad ook aan hier zeker eens te gaan kijken. Mijn volgende auto? Ik ga eerst naar Tappel … Goed en eerlijk adres, waar je zonder toeters en bellen keurig wordt geholpen (niet alleen de verkopers, maar ook de mensen achter de balie en monteurs)!!. Een aanrader!!!

No nonsens

Prettig bedrijf

• Service N.v.t.

Zeer tevreden met Giulietta na zoekopdracht door garage Tappel

Wij zijn al jaren tevreden vaste klant bij garage Tappel. Omdat onze Alfa Romeo 159 sportwagon aan vervanging toe was hebben we na overleg met deskundige Erwin De Roos een zoekopdracht geplaatst en deze is door Arjan Schuttrups op geweldige manier verwerkt. Wij zijn nu trotse eigenaar van een Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM sportivo 105 speciali. Het is een zeer groot plezier om in deze sportieve auto te rijden. Hij rijdt fantastisch, heeft een prachtige wegligging , schakelt heerlijk en is gewoon een top car. Dankzij de goede zorgen van garage Tappel en zijn team zijn wij heel tevreden met onze nieuwe auto.

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf met zeer vriendelijk personeel!

Bij binnenkomst werd mij direct een kop koffie aangeboden. Ondanks de drukte die er op dat moment was zorgde de verkopers er voor dat ik snel geholpen werd. Na mijn nieuwe auto te hebben uitgezocht bleek dat voor apk 2 bandjes moesten worden vervangen, dit werd gratis voor mij gedaan! Kortom, ik zou hier zo weer een auto kopen en in mijn kennissenkring ook als tip geven om hier te kijken voor een auto.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige service verlening, zeer bekwaam

Prettige dienstverlening, direct geholpen, vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat mensen je zo snel helpen als je er zelf even geen verstand van hebt. Zeker een aanrader als je een autobedrijf zoekt!