NIET HUN KOOPOVEREENKOMST NAGEKOMEN

Komen hun koopovereenkomst NIET na en de garantie is ook een lachertje! Bij de advertentie stond dat de auto werd geleverd met TWEE sleutels, pas na de koop is mij verteld dat de auto maar EEN sleutel had. Dit had grote gevolgen voor mijn verzekering aangezien je auto dan niet is verzekerd tegen autodiefstal. Als oplossing werd bij geboden om nog 100 euro bij te betalen om een nieuwe sleutel te laten maken. Wat werkelijk waar belachelijk is aangezien ik de auto niet voor twee dubbeltjes had gekocht en je als bedrijf juridisch gezien gewoon aan de koopovereenkomst EN de advertentie voorwaarden moet voldoen. Koop hier alsjeblieft geen auto. Genoeg andere autobedrijven die wel hun koopovereenkomst en nakomen en je niet pas NA de koop dit soort informatie pas geeft.

Goed en snel geholpen!

Meer dan zeer tevree! Naast een snelle proffesionele afhandeling ook erg leuke humorvolle mensen mensen! Ze zijn me zelfs op het station op komen halen! Top! Enne nog een dikke week Arjan, Succes met je eigen bedrijf!

Opgelicht

5 maanden geleden hier een mooie en goede peugot 307 gekocht dacht ik Is ook verkocht als goede auto kon er nog jaren in rijden aldus de verkoper die op dat moment uiteraard erg vriendelijk was Na 3 maanden de koppelingsplaten kapot opgehaald door de ANWB die meteen constateerde dat ze dit hebben geweten en ik de auto meteen moest gaan inruilen . Ik ben als stront behandeld ze wilden me in eerste instantie niet te woord staan en ik kon maar beter een automaat kopen grrrr Schouderophalend werd er gezegd dat ze dit niet wisten en tja was ook geen jonge auto meer kosten 500 euro . Laten maken ik kon op mijn kop gaan staan ze namen de auto niet terug ik ben hier erg verdrietig over zoals ze met je om gaan . Nog steeds ondervind ik problemen met de auto maar daar ga ik nooit meer heen het zijn een stelletje oplichters Dus mensen koop daar geen auto heb er ook enorme spijt van

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Voor een mooie belevenis

Hallo beste lezers, Van de week zaken gedaan met auto bedrijf Tappel. Hele fijne binnen komst vriendelijke uitstraling. Ik had intressen in een volkswagen van 6 jaar oud met 80000km op de teller. Uiteraard heb ik mij zelf eerst goed ingelezen voor dat ik ben gaan kijken. Arjan die mij hielp kwam eerlijk en rustig over. Nam de tijd voor je en ik had niet het idee dat er iets moest. Was open over de auto mocht overal in kijken moter horen lopen onder de kap kijken enzovoorts. Er werd mij nog een mooi pakket voor de auto aangeboden waar ik gebruik van gemaakt heb. In dit pakket bevind zich 6 maanden bovag garantie 12 maanden pech hulp en een grote beurt. Omdat het om een dsg automaat gaat controleerd hij deze ook nog op het olie pijl helemaal top! Voor het onderhoud wat je van deze wagen kan verwachten was hij ook heel transparant. Want zoals jullie weten beste lezers auto rijden kost geld. Wil je geen onderhoud dan gaan we wel opzoek naar een nieuwe wagen. Hoe het verder zal lopen na deze revieuw zijn we allemaal benieuwd naar. Mocht u dan niks meer horen dan kan u er vanuit gaan dat het helemaal naar wens verlopen. De overschrijving op naar regelen ze ook voor je wat natuurlijk fijn is. Deze kan je op je gemak een paar bakjes koffie drinken en even een peukje buiten paffen. Daarnaast heb ik de rivieuw van het bedrijf goed gelezen. Dan geef ik een bedrijf altijd een eerlijke kans en gebruik mijn boeren verstand goed. Naar wat ik aan negatieve reacties gelezen heb vind ik dit onterecht voor hoe het voor mij verlopen is en dan. Dan zeg ik altijd op mijn beurt dan gaan we schrijven om de hard werkende ondernemer ook een goed hart onder de riem te steken. Dik verdiend dacht ik zo! Mijn oude auto wou hij voor een goede prijs overnemen maar dat was niet nodig omdat ik deze binnen de familie hou. De prijs was netjes dat is toch fijn om te weten. Hoop dat jullie beste lezers er wat aan hebben. Vriendelijke groeten De schrijver

• Prijs/Kwaliteit

koop je met plezier een auto

Heb hier een tweedehands auto gekocht, verkoper Wim laat je eerst rustig rondkijken, niet opdringerig, staat je dan netjes te woord, is vriendelijk en heeft verstand van zaken. Volgende dag auto opgehaald, papieren zijn netjes in orde en je krijgt een leuk presentje mee. Auto is zelfs nog gewassen, wat eigenlijk voor eigen rekening was. Topgarage.

Prima garage zonder gedoe

Vorig jaar hier een occasion gekocht in de lagere prijsklasse en toen vriendelijk geholpen. Kon geen proefrit maken maar had in plaats daarvan de mogelijkheid tot terugbrengen van de auto als deze niet zou bevallen. Nog twee keer terug geweest voor kleine mankementjes; de eerste keer direct na aankoop en een halfjaar later voor iets anders. Vriendelijk geholpen en beide keren is het probleem kosteloos voor me opgelost (waarvan alleen de eerste keer onder de aankoopgarantie viel). Steeds geholpen met een prettige 'lossen-we-wel-op' instelling. Enige ondervonden nadeel tot nu toe is dat je soms wat lang moet wachten als er weinig (showroom)personeel beschikbaar is, maar de service maakt dat voor mij wel goed.

• Deskundigheid N.v.t.

Slechte service!

Occasion cabrio gekocht begin van het jaar2020. Voor de aankoop werkte het dak niet altijd maar dat zou komen omdat wij niet goed het protocol zouden volgen. Blijkt na de koop dat de cabrio soms wel en niet werkt terwijl we dezelfde handelingen uitvoerden. Dus een afspraak gemaakt voor reparatie en een leen auto geregeld. Ze hebben net voor de 2e keer gebeld dat ze geen leen auto hebben (een dag voor de afspraak) en daardoor weer de afspraak niet na gekomen wordt. En als dit nou alles was...

• Prijs/Kwaliteit

Gezellig bedrijf met vakkundig personeel.

Ik kwam langs voor een auto die helaas al verkocht was, dus hebben we samen gekeken naar een auto die uiteindelijk nog beter aan mijn eisen voldeed. Ik zou dit bedrijf dan ook zeker aanraden aan mijn vrienden. Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

Autofirst Tappe Is zeker de beste garage die er is.

Je word goed geholpen en ze geven goed advies Het zijn hele vriiendelijke mensen die daar werken.Ze staan altijd voor je klaar.Het kan gewoon niet beter.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk en zeer coulant.

Ongeveer een twee maanden geleden heb ik bij Henk Tappel een Peugeot 106 (automaat) gekocht. Geen nieuwe, maar een leuke tweedehands. Na een week of twee begaf de automaat en daar stond ik dan. Terug in de garage is het met de jonge verkoper (Arjan, maar ook Willem) in alle redelijkheid fantastisch opgelost en heb vanaf dat moment een andere wagen bij hen gekocht. Deze coulante houding heb ik niet vaak meegemaakt en raad ook aan hier zeker eens te gaan kijken. Mijn volgende auto? Ik ga eerst naar Tappel … Goed en eerlijk adres, waar je zonder toeters en bellen keurig wordt geholpen (niet alleen de verkopers, maar ook de mensen achter de balie en monteurs)!!. Een aanrader!!!

No nonsens

Prettig bedrijf

Zeer tevreden met Giulietta na zoekopdracht door garage Tappel

Wij zijn al jaren tevreden vaste klant bij garage Tappel. Omdat onze Alfa Romeo 159 sportwagon aan vervanging toe was hebben we na overleg met deskundige Erwin De Roos een zoekopdracht geplaatst en deze is door Arjan Schuttrups op geweldige manier verwerkt. Wij zijn nu trotse eigenaar van een Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM sportivo 105 speciali. Het is een zeer groot plezier om in deze sportieve auto te rijden. Hij rijdt fantastisch, heeft een prachtige wegligging , schakelt heerlijk en is gewoon een top car. Dankzij de goede zorgen van garage Tappel en zijn team zijn wij heel tevreden met onze nieuwe auto.

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf met zeer vriendelijk personeel!

Bij binnenkomst werd mij direct een kop koffie aangeboden. Ondanks de drukte die er op dat moment was zorgde de verkopers er voor dat ik snel geholpen werd. Na mijn nieuwe auto te hebben uitgezocht bleek dat voor apk 2 bandjes moesten worden vervangen, dit werd gratis voor mij gedaan! Kortom, ik zou hier zo weer een auto kopen en in mijn kennissenkring ook als tip geven om hier te kijken voor een auto.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige service verlening, zeer bekwaam

Prettige dienstverlening, direct geholpen, vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat mensen je zo snel helpen als je er zelf even geen verstand van hebt. Zeker een aanrader als je een autobedrijf zoekt!

Ambachtelijke garage

Sinds mijn 1e auto kom ik hier voor beurtjes apk en reparatie.

• Prijs/Kwaliteit

goed en vertrouwd gevoel bij Tappel

voor de tweede keer een auto gekocht bij Tappel in Assen en ook nu weer bevalt het uitstekend, goede en vriendelijke mensen met goed en eerlijk advies en uitleg.

Teleurstellend

Ik ben al een tijdje opzoek naar een giulietta,reed bij Tappel langs en zag een staan buiten voor 9.830 euro,had wel interesse, dus naar binnen gegaan,-trof daar een verkoper met 40 jaar ervaring zei hij-,had geluk was een week aanbieding werd mij vertelt nu voor 8830,- te koop,moet ik natuurlijk vandaag beslissen. Ben even naar buiten gegaan om even op internet te checken ,of de prijs redelijk was. Tot mijn verbazing stond die zelfde auto te koop voor 7.950 euro. 🤔

• Prijs/Kwaliteit

goede auto voor goede prijs

Altijd vriendelijk, altijd gericht om mensen te adviseren, te helpen en issues op te lossen. Auto vandaag opgehaald, alles is nog even nagekeken, nieuwe apk. zo laat je een klant tevreden weg gaan en dat is altijd hun streven.

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en snel geholpen met aankoop van onze nieuwe tweede hands Vito

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Alfa al jaren bij Tappel in onderhoud.\r\nVanaf de eerste keer een gratis leen auto wat nog steeds zo is en altijd dezelfde gezichten in het bedrijf. Dat zegt behoorlijk wat!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote keus in occasions voor een prima prijs. Word goed de tijd genomen om een geschikte auto te vinden. Vooraf een proefrit gemaakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Storing met herkenning sleutel ,\r\nDeze is kosteloos hersteld !\r\nDikke pluim voor Tappel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ontvangen en geholpen om de juiste auto te vinden. Aardige en behulpzame mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gebruikte auto gekocht. met 3 maand garantie. \r\ner trad een storing op .\r\nkon dezelfde dag nog langskomen en werd direct verholpen. \r\n deze garage is een aanrader.