Goede service, fijn contact en altijd goede koffie!

Als eigenaar van een hoveniersbedrijf ben ik geholpen met een goede planning en snelle service, zodat ik mijn bus zo weinig mogelijk hoef te missen. Tevens moet in die korte tijd dat ik de bus kan missen, alles perfect uitgevoerd worden, want ik ga het zelf zeker niet doen. Zoals gezegd, altijd helemaal naar wens, dus zeker aan te bevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Een geweldige service, het is een top garage.

Onze auto wilde niet starten dus heb ik Keizer gebeld. De auto werd dezelfde dag na het bellen opgehaald voor reparatie. Ik had met Keizer afgesproken wanneer de reparatie duurder zou worden dan geschat hij zou bellen voor overleg. Zoals afgesproken werd ik keurig gebeld voor overleg omdat de reparatie iets duurder zou worden. Na het maken is de auto de dag nadat hij was opgehaald weer keurig thuis afgeleverd. Kortom een garage met een Top Service!!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk ontvangen waarbij mijn klantwens goed is opgepakt.

Eerste kennismaking met autobedrijf Keizer. We zijn pas verhuisd en dus op zoek naar een garagebedrijf dat onze auto APK kan keuren. We werden hartelijk ontvangen en dat voelde erg welkom. De keuring van de auto werd vlot ingepland en verliep verder op rolletjes. Toen de auto klaar was werden we hier telefonisch van op de hoogte gesteld. Top!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service, was weer top voor elkaar

Snel en goed geholpen.

Uitstekend werk

Conform afspraak uitstekend werk tegen een eerlijke prijs

Uitmuntende service

Autoservice keizer levert altijd kwaliteit, een zeer goeie service en zeer klantvriendelijk er wordt zeer goed advies gegeven bij onderdelen die nog even mee kunnen of op advies vervangen moeten worden. Kwaliteit staat voorop de auto wordt niet eerder weer mee gegeven tot ze zelf tevreden zijn. Ik raad het zeker aan top bedrijf!

Snelle service

Ene dag gebeld volgende dag gerepareerd

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, snelle service en ze denken met je mee!

perfect

Ik kom al wel zo,n 30\40 jaar bij Keizer.Service is top.klant vriendelijkheid is prima.Ze staan altijd voor je klaar.Nooit klachten over reparatie,sZij weten wat de klant wil.

👍🏼

👍🏼

Top service !

Accu defect, na een belletje kon ik meteen komen om de accu te vervangen.

Gewoon goed

Zeer deskundige monteurs die mijn auto precies kennen en weten wat ze moeten doen geweldige service deskundige adviezen

Fijne garage....

Deskundig en goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service bij onverwachte lekke band.

Lekke band én kapotte velg op zaterdagochtend 9 uur. Gelukkig vlakbij AutoService Keizer zodat ik erheen kon rijden. Omdat ik met mijn zoon naar een zaalvoetbaltoernooi moest kon ik direct een vervangende auto krijgen. Om 12:45 op de terugweg de auto weer opgehaald. Stond klaar met nieuwe (tweedehands) velg en met een nieuwe band. En dat voor een bedrag van nauwelijks meer dan €100. Voor Hendrik een grote pluim.

Snel, goed en betaalbaar

Tijdens werkzaamheden trad er een calamiteit op vanwege de leeftijd van mijn auto. Dit is deskundig en snel opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

De totaal score zegt genoeg.

Alles prima alles super

• Prijs/Kwaliteit

Top autobedrijf met Top service!

Kom al jaren bij autoservice keizer, Altijd een top service en apk station. Wanneer er iets met mijn auto is word het supersnel gemaakt en opgelost! Eigenaren en personeel zijn zeer behulpzaam , vriendelijk en deskundig!

Deskundig, eerlijk, altijd tevreden

Uitstekend!

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en klantvriendelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels vanwege mijn verhuizing helaas geen klant meer bij keizer.\r\nMaar in de jaren dat ik nog klant was stonden ze altijd voor me klaar, en probeerden ze autoproblemen ook altijd in goed overleg op te lossen op een betaalbare manier.\r\nKortom, een \"topbedrijf\".