Vlot een afspraak kunnen maken, in goed overleg met de klant worden er pas reparaties uitgevoerd.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Snelle en betaalbaar

Vandaag 2 auto's op het erf die vanochtend niet wilden starten. Om 16.00 uur vanmiddag alle 2 auto's weer klaar voor gebruik. Dat is snelle actie en nog betaalbaar ook!!

Service

Snelle Deskundige Service

• Prijs/Kwaliteit

Wij zijn altijd zeer tevreden

Persoonlijk Contact , we weten binnen afzienbare tijd wat er gebeuren moet e.d.

super service

snelle reactie op vraag en goed overleg . als snel en correct afgehandeld

Een geweldige service

Vriendelijke ervaren personeel en de rekening van de reparatie valt meestal mee. Mocht het probleem aan de auto duurder worden dan was gezegd dan wordt er altijd contact opgenomen om het te overleggen. Een top bedrijf en is zeker aan te bevelen..

Super geregeld

We werden meteen geholpen en probleem is snel opgelost.

Snelle, nette service!

Fijne autoservice waar we al jaren komen, snelle service, en als er iets is met de auto kun je vrijwel dezelfde dag nog terecht!

Super snelle service

Snel en vakkundig geholpen

Klantgericht bedrijf

Prima service, meedenken qua reparaties, onkosten en eerlijk nuchter advies. Hou ik van!

Top bedrijf

Erg goede ervaring met dit bedrijf. Top service! Staan altijd voor je klaar!

• Prijs/Kwaliteit

Goede ervaring staan altijd voor je klaar

niks te klagen

goede snelle vriendelijke afhandeling

Geweldige service

Goede service en je kunt er altijd terecht. Eerlijke prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekend geholpen voor redelijke prijs

Deskundige, snelle en betaalbare service. Uitstekend persoonlijk contact. Bij het indiceren van de kosten, valt het in de praktijk altijd (een beetje) mee!

• Prijs/Kwaliteit

De service is altijd top! Ook zullen ze eerlijk zeggen als er iets aan de hand is. Zijn altijd klantvriendelijk en aardig.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, fijn contact en altijd goede koffie!

Als eigenaar van een hoveniersbedrijf ben ik geholpen met een goede planning en snelle service, zodat ik mijn bus zo weinig mogelijk hoef te missen. Tevens moet in die korte tijd dat ik de bus kan missen, alles perfect uitgevoerd worden, want ik ga het zelf zeker niet doen. Zoals gezegd, altijd helemaal naar wens, dus zeker aan te bevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Een geweldige service, het is een top garage.

Onze auto wilde niet starten dus heb ik Keizer gebeld. De auto werd dezelfde dag na het bellen opgehaald voor reparatie. Ik had met Keizer afgesproken wanneer de reparatie duurder zou worden dan geschat hij zou bellen voor overleg. Zoals afgesproken werd ik keurig gebeld voor overleg omdat de reparatie iets duurder zou worden. Na het maken is de auto de dag nadat hij was opgehaald weer keurig thuis afgeleverd. Kortom een garage met een Top Service!!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk ontvangen waarbij mijn klantwens goed is opgepakt.

Eerste kennismaking met autobedrijf Keizer. We zijn pas verhuisd en dus op zoek naar een garagebedrijf dat onze auto APK kan keuren. We werden hartelijk ontvangen en dat voelde erg welkom. De keuring van de auto werd vlot ingepland en verliep verder op rolletjes. Toen de auto klaar was werden we hier telefonisch van op de hoogte gesteld. Top!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service, was weer top voor elkaar

Snel en goed geholpen.

Uitstekend werk

Conform afspraak uitstekend werk tegen een eerlijke prijs

Uitmuntende service

Autoservice keizer levert altijd kwaliteit, een zeer goeie service en zeer klantvriendelijk er wordt zeer goed advies gegeven bij onderdelen die nog even mee kunnen of op advies vervangen moeten worden. Kwaliteit staat voorop de auto wordt niet eerder weer mee gegeven tot ze zelf tevreden zijn. Ik raad het zeker aan top bedrijf!

Snelle service

Ene dag gebeld volgende dag gerepareerd

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, snelle service en ze denken met je mee!