• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels al 6 jaar klant (of langer) van deze garage met twee auto\'s. Onderhoud wordt altijd in goed overleg uitgevoerd. Zijn niet te beroerd om mee te denken en eventueel onderdelen van de sloop te bestellen. Ik heb daarvoor bij meerdere garage\'s in arnhem slechte ervaringen gehad. Bij deze nog nooit!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en met aandacht voor het probleem geluisterd, bekeken en verholpen met aandacht voor zo min mogelijk kosten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service en koffie. Ben al jarenlang klant, meerdere auto\'s gekocht, altijd prima geholpen, Kortom een aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service duidelijke afspraken

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goed geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Problemen met ventilator v/d verwarming renault megane ,uit laten lezen , fouten gewist en de verwarming doet het weer,prima en snel\r\nBij Bochane moest er van alles vervangen worden, was de kachelweerstand zeiden ze

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaring. Kan snel terecht, bellen altijd om even te overleggen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Communicatie kan beter. Onduidelijke omgeving van bedrijf, waar laat je de auto achter en waar vind je de auto terug na reparatie? Reparatie uitgevoerd zonder vooraf overleg, was nodig en niet duur, maar niet wat was afgesproken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig in het contact, goede service, professioneel, auto weer mooi gekeurd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het fijn dat CCR mij vlot en soepel hielp. Wat ik echt prettig vond was dat ze mij alvast inzage gaven in de toekomstige kosten van de aankomende apk terwijl ze mijn banden vervingen. Dat maakt dat ik er alvast rekening mee kan houden en niet voor onverwachte verrassingen kom te staan! Daarbij vind ik het ook nog eens leuke mensen:)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Diverse ervaringen van auto kopen tot taxaties
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak gemaakt online. Ging allemaal soepel.\r\nVoor alleen APK auto gebracht. 1 afkeurpunt. Zelf repareren was geen probleem. Paar dagen later auto \'even\' tussendoor kunnen brengen om goed te keuren. Netjes, goed en flexibel!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed. Wij worden er altijd fijn geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed als vanouds.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, kundig en correct

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn en eerlijk bedrijf waar je op elk moment kunt langskomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, ben al ruim 10 jaar vaste klant

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vergeten te melden rondom service:\r\n\r\nVoor de zomer was er een Groupon actie bij CCR omtrent Airco-onderhoud.\r\n\r\nNiet wetende van deze actie kwamen wij voor onze autovakantie naar Italië met het verzoek om airco-onderhoud.\r\n\r\nEugene heeft ons destijds op de nota de Groupon-actiekorting gegeven. Dit terwijl wijzelf helemaal niet bekend waren met deze Grouponactie. \r\n\r\nDit heet SERVICE en BETROUWBAARHEID!!!\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste mensen,\r\n\r\nAudi A6 Avant \r\nNa een snelwegrit is onze auto stil komen te staan en afgevoerd door een bergingsbedrijf omdat er niks mee te beginnen was.\r\n\r\nPerse wilde wij hem naar CCR gebracht hebben. Berger heeft hem op transport gezet naar CCR.\r\n\r\nBij CCR is de auto netjes uitgelezen (goede diagnostiek):\r\nConclusie: DPF-roetfilter verstopt.\r\nSpoelen mocht niet baten. Bedrijf heeft alles netjes overlegd en heeft gedegen advies gegeven. De nodige werkzaamheden laten uitvoeren. Kosten 50% goedkoper dan alternatief (via merkgebonden dealer). Nota is zeer scherp en goed onderbouwd. Uurtarief zeer scherp, diagnostiek en uitgevoerde werkzaamheden professioneel en klantvriendelijkheid is subliem. Eugene (eigenaar) is zeer klantvriendelijk en een man met een \'doe maar normaal\' houding. Dit alles maakt hem tot een prettig en betrouwbare gesprekspartner (ervaring van een derden kan ik totaal niet rijmen met mijn eigen ervaringen) en wat ik hoor van anderen.\r\n\r\nCCR is een deskundige allround autogarage met een goede \'no nonsens\' houding en een zeer gewaardeerde garage in Arnhem en omg.. \r\n\r\nSteeds weer worden wij er zelf (en door anderen) in bevestigd.\r\n\r\nEugene bedankt! (Geniet van het rode wijntje). Voor alle medewerkers een dikke pluim! (en koek voor bij de koffie).\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nAnita & Jilbert