Vriendelijk personeel en goede service

Betrouwbaar en vriendelijke medewerkers

Tweede jaar op een rij voor de APK langs geweest. Goede service en betrouwbare medewerkers. Zeer tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid

Ik kan nog niet oordelen over de kwaliteit van het onderhoud omdat ik nog niet met mijn auto gereden heb. Maar als ik kijk naar eerdere reparaties en onderhoud zal eea wel prima in orde zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Een heel fijn en net autobedrijf!

Erg fijn en netjes te woord gestaan. keurige auto's verkopen ze. Zeer leuke en nette mensen.

Heel tevreden

Prima geholpen , goede service.

Fijn om zaken te doen

• Prijs/Kwaliteit

super goede service,l;antvriendelijk en know how

Snelle diagnose, know how heeft en op een vriendelijke manier de klanten benaderd.

Professionele monteurs

Weer goed geholpen door de monteurs van Auto first!

Duidelijke communicatie, vriendelijke service

Duidelijke communicatie, vriendelijke service

Goede service!

Vriendelijk en behulpzaam

Vertrouwen

Na een aantal mindere ervaringen met een auto verkoper / garage, was dit echt een verademing, eerlijk / kennis / komt gemaakte afspraken na, dus echt een voorbeeld van hoe het ook kan. auto zag er keurig uit. Reden met een goed gevoel naar huis in onze nieuwe occasion.

• Prijs/Kwaliteit

Gweldige deskundig personeel . Vriendelijk .

Ik kom al een aantal jaren hier voor onderhoud van de Kia Sportage. Onlangs hebben wij hier een Peugeot 107 gekocht. Wij hadden onze wensen en een budget neer gelegd . Binnen een dag hadden ze een auto voor ons . Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf. Niet alleen het verkopend personeel maar ook het personeel van de werkplaats hebben verstand van zaken. . Ok ik woon in Den Haag en dit bedrijf in Voorschoten dus niet echt naast de deur maar ik heb het graag voor over.

• Prijs/Kwaliteit

Goede, professionele en vlotte service!

Klantvriendelijk, goede en snelle service. Eerlijk en professioneel! Ben erg tevreden over dit bedrijf. Voor een volgende onderhoudsbeurt zal ik mijn auto weer hier brengen

• Prijs/Kwaliteit

Fam. Bedrijf met zeer deskundig personeel

Vandaag een auto gekocht . Helemaal gelukkig . Ik kom er al een paar jaar voor service voor mijn vorige auto .Ik blijf hier komen ook al woon ik in Den Haag . Dit zijn vriendelijke mensen . Mensen met kennis . Ik kan echt nog van alles opschrijven wat ik over dit bedrijf vind . Maar dat is niet nodig . Gewoon een Top Bedrijf

• Prijs/Kwaliteit

Ouderwets service en gastvrij.

Snelle service na een plotselinge storing in de auto. Correcte prijs/kwaliteit verhouding in combinatie met een persoonlijke benadering.

• Prijs/Kwaliteit

Prettig bedrijf met kundige vaklui

Niet alleen het werkwoord goed gedaan, er wordt ook tijd genomen alles goed uitleggen. Heel prettig!

Erg goede service

Zeer vriendelijke, snelle en goede service!

• Prijs/Kwaliteit

prima service voor een eerlijke prijs

Snel geholpen en naar wens

Super service en communicatie

Kom er al jaren en is naar mijn idee en ervaring betrouwbaar. Aan te bevelen.

Eerlijk en betrouwbaar.

Ik heb een afspraak gemaakt voor de onderhoud van mijn auto. Ik had zelf een aantal punten aangegeven die hersteld moest worden en uiteraard de beurt. Later aan het eind van de dag kon ik mijn auto ophalen. Ik zag dat men niet alleen onderhoud aan mijn auto had uitgevoerd maar ook uitgezogen en gewassen. Ik was daar heel erg blij mee. Het is een bedrijf die eerlijk en betrouwbaar is. Ik vind dat heel erg belangrijk. Ga zo door.

Het gaat prima

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en behulpzaam! Lekker dorps-vertrouwd
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na inventarisatie, indien noodzakelijk, zeggen wat er gedaan wordt en dit ook uitvoeren.