Top service, eerlijk en betrouwbaar

Top service, vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar.

Topservice

Altijd goed en correct geholpen. Als het moet ook dezelfde dag nog!

Uitstekende service!

Sinds enkele jaren heb ik mijn auto (eerst een Seat Ibiza en nu een Nissan Note) in onderhoud bij Van Oort. Ik ben heel tevreden met de kennis en kwaliteit van de monteurs en mocht je tussentijds een kleinigheid hebt aan de auto, dan kun je zonder afspraak altijd bij ze terecht!

• Prijs/Kwaliteit

Verkocht een auto met kwalen aan iemand die van te voren liet weten naar het buitenland te gaan

Auto startte ongeveer 2 dagen na aankoop al niet meer. Sta je daar gestrand in een ander land, moet je ANWB bellen, 2 keer laten slepen naar een andere garage om het ding na te kijken, nog meer kosten, terwijl de kinderen 4 uur in totaal per dag naar school en terug mogen reizen met het schamele openbaar vervoer in de regio. Van Oort reageert niet op de e-mails, ze nemen geen verantwoordelijkheid; zodra de wagen de drempel over is, lijkt het hun zorg niet meet te zijn. Teleurstellend, lijkt een vriendelijke man aan de balie. Hoop dat ze nog wat fatsoen tonen en de kosten gaan compenseren, want er is nu erg veel tijd overheen gegaan.

• Prijs/Kwaliteit

zeer goede en betrouwbare garage !

Ik kom al jaren bij deze mensen , je wordt hier goed geholpen ,heb je problemen ,bv wij waren in Duitsland ,kregen problemen met de auto auto v Oort gebeld ondernam gelijk actie ! Probeerde eerst via een Duitse garage iets te regelen . Dat ging niet, de eigenaar kwam zelf naar Lutz haalde onze auto op ,wij kregen zijn auto en konden de vakantie verder afmaken ! J.Pothof Dieren

• Prijs/Kwaliteit

Goede en snelle service, ben al jaren trouwe klant!

Ik ben al jaren klant bij deze garage. Goede service, eerlijk bedrijf. Vind het prettig dat het een klein bedrijf is. Hierdoor korte lijnen. Ik raad deze garage zeker aan.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Drama\'s! Koppeling + versnellingsbak revisie laten reviseren. Factuur ruim E2500. Na 4x terug te zijn geweest wordt er gewoon verteld dat er geen probleem is omdat het niet door hen geconstateerd is. Vervolgens maar naar AutoFirst Apeldoorn. Deze hebben de versnellingsbak wederom gedemonteerd en hier blijken de problemen aan het licht te komen. Het massavliegwiel valt in delen uit de bak! Verkeerde montage en ws verkeerd materiaal verwerkt. Van Oort geeft niet thuis. Geen garantie, geen service. Wel een finale brekening na met hierin oa 3 uur proefrijden genoemd. Diverse zaken die nooit werden uitgevoerd staan gefactureerd. Buiten het feit dat deze rekening garantie had moeten zijn is oplichting de enige conclusie. U bent gewaarschuwd!!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Storing in de auto \r\nSnel geholpen super !!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Probeerde een nieuwe motor aan te smeren terwijl de olie sensor kapot was en wat olie lekte. Hij rijdt weer prima door een andere garage! scheelt mij weer 2200 euro.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kundige mensen en correct. Wat is afgesproken wordt ook nagekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben goed en deskundig geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zijn al jaren klant met onze Seat Alhambra. Je zou 10-en verwachten maar die geef ik nooit, vandaar allemaal 9\'s

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds september zijn we klant bij garage Van Oort. De ervaring die we tot nu toe hebben opgedaan zijn zonder uitzondering zeer positief.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al jaren vaste klant bij Auto van Oort.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en betrouwbaar.