Filters

1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geachte lezers van dit bericht, \r\n\r\nIk heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf en dat is heel erg zacht uitgedrukt. \r\n\r\nHet begon allemaal toen ik begin van deze maand 1-8-2013 stil kwam te staan met mijn Mazda 121 1.25i GLX met kenteken PP-NV-41. Omdat er op dat moment toen ik met pech stond een bedrijf/garage genoemd moest worden waar de auto heen zou kunnen, zei ik dat de auto beter naar Arend Benthem gebracht kon worden. Dit komt omdat ik vertrouwen had in de garage. \r\n\r\nEen paar dagen later op 5-8-2013 kreeg ik een telefoontje van Arend Benthem dat ze de auto binnen hadden. Vervolgens heb ik de dealer/garage de opdracht gegeven om te kijken naar de auto. \r\n\r\nWeer een dag later kreeg ik een telefoontje van Arend benthem dat ze naar de auto gekeken hebben en dat de Massa Luchtdrukmeter kapot zou zijn. Vervanging en montage van dit onderdeel zou mij 395 euro kosten. \r\n\r\nDaar kwam nog bij dat de kachelklep van mijn auto ook stuk was waardoor de blazers alleen maar warme lucht konden blazen + de uitlaat die onder de auto zat was niet meer goed. \r\n\r\nDe uitlaat en kachelklep waren dus kapot. Dit omdat de uitlaat ook helemaal verot was en dit mijn aandachtspunt was bij mijn vorige APK keuring. \r\n\r\nIk heb deze auto ruim 2 jaar in mijn bezit gehad en heb er veel onderhoud aan gehad. \r\n\r\nIk deed op het moment dat ik dat allemaal wist afstand van de auto met de gedachte dat deze gesloopt zou worden. Dit is ook in de communicatie die tussen mij en de dealer heeft plaatsgevonden verteld. \r\n\r\nEen paar dagen later kreeg ik daar een extra bevestiging van want ik belde de dealer terug of ik de auto toch niet terug kon krijgen en dat ik de kosten voor mijn eigen rekening zou nemen. \r\n\r\nMet andere woorden ik zou akkoord gaan met de kosten eerder genoemd in dit bericht. Helaas was dit niet meer mogelijk volgens de dealer en was er al een afspraak gemaakt met het sloop bedrijf. \r\n\r\nDit vond ik heel jammer want dit betreft wel mijn eerste auto waar ik mijn hart en mijn ziel aan onderhoud en zorg in heb zitten. \r\n\r\nDe dealer heeft mij nog een mazzeltje gegeven door de kosten voor het onderzoek van 86 euro te verlagen naar 71 euro omdat het toch al heel jammer voor mij was. \r\n\r\nGisteren haalde ik mijn kenteken door de RDW en zag ik dat mijn auto een nieuwe APK had gekregen tot 13-8-2014\r\n\r\nZelf heb ik een APK gedaan op 13-5-2013 en daar zaten een paar aandachts punten bij. De uitlaat van de auto was op dat moment dichtgesmeerd omdat deze lek is \r\n\r\nNu het slechte en het meest bedriegende wat de dealer mij heeft aangedaan. \r\n\r\nDe dealer heeft gelogen op het moment dat ik belde voor mijn auto dat ik toch het wou laten maken. Wat de dealer in kwestie heeft gedaan is de auto doorgeschoven naar een goede vriend en deze heeft de auto vervolgens te koop gezet voor een bedrag van 1,250\r\n\r\nDeze auto past natuurlijk niet thuis in het assortiment van Arend Benthem. \r\n\r\nIk vind het werkelijk achterlijk schandalig dat een dealer dit soort gedrag in deze tijd nog durft en wil vertonen. \r\n\r\nDe link naar de advertentie op marktplaats is hieronder te vinden. \r\n\r\nhttp://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazda/m707238018-mazda-121-1-2-i-glx-apk-tot-13-08-2014-nieuwstaat.html\r\n\r\n- De uitlaat van deze auto zal helemaal verot zijn dit was het punt op de APK wat ik mee heb gekregen voor de volgende APK. \r\n- De massa luchtdruk meter moeten ze vervangen hebben anders kan dat ding niet goed rijden. \r\n- De kachelklep zal ook wel een oplossing voor bedacht zijn. \r\n\r\nHet is nu een kwestie dat er zoveel mogelijk geld gevangen moet gaan worden voor de auto in kwestie. \r\n\r\nHoezo deze auto gaat gesloopt worden?\r\nHoezo er is al een afspraak gemaakt met het sloop bedrijf?\r\n\r\nHoezo heb ik als vorige einenaar alle onderhoudspapieren nog in mijn bezit en kan ik technisch beter vertellen wat er met die auto is dan een dealer die liegt en bedriegt?\r\nHoezo heb ik wel een APK doorstaan waar een paar aantekeken zijn gemaakt en is deze auto nu door een APK gedrukt om er maximaal nog 1000 euro aan te verdienen? \r\n\r\nLeugens en ****** dit is de voet waarop Arend Benthem helaas zaken doet met zijn klanten en relaties.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze Renault Twingo uit 1993 was aan vervanging toe en hebben hier een Daewoo Matiz uit 1998 aangeschaft. Omdat we de Twingo onderhands konden verkopen, kregen we een fikse korting op de Daewoo. Ook kreeg de auto een nieuwe APK bij aflevering. Prima auto voor prima prijs.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig autobedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant in een gemoedelijke sfeer.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn naar grote tevredenheid al jarenlang klant.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nb prijs kwaliteit kan ik niet beoordelen. Ken het bedrijf alleen in kader van service aan mijn Athlon leaseauto.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deze mannen denken met je mee en lossen het allemaal voor je op!\r\nwij zijn fan ;))
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aankoop 2e hands auto waren de mensen van Arend Benthem heel aardig maar vanaf de dag van levering was dat over ! Afspraken worden niet nagekomen en op gestelde vragen komt geen reactie. Tot 2 keer toe wagen onder Bovag garantie laten repareren en ook tot twee keer toe geen uitleg gehad wat er aan de wagen mankeerde en wat er is gerepareerd. Als je vragen hebt en ze mails stuurt dan ben je zéér lastig en geven ze aan dat wanneer er meer van zulk soort klanten zijn dat ze liever de tent sluiten. Bij 2e afspraak zou de wagen op de brug worden gezet en zou Arend samen met mij de gerepareerde punten langs lopen en op een nul waarde factuur zetten. Dag van ophalen kwam meneer niet uit zijn kantoor, stond de wagen niet op de brug en kreeg ik ook geen papier met de gerepareerde punten mee. Na 2 keer te hebben verzocht wederom geen reactie gekregen. Dus mijn uiteindelijk ervaring is dus negatief ! Ze kunnen de wagen best goed repareren maar geef dan wel aan wat je er aan hebt gedaan en kom je afspraken na ! ook al valt de reparatie onder de Bovag garantie. ook stonden ze vreemd te kijken dat ik een einde bovag garantie heb laten uitvoeren, reactie was \"het is net of je ons niet vertrouwd en dat verdienen we niet\", dus wel ! \r\nWagen verkopen is 1 maar after sales en klantvriendelijkheid is 2. Kreeg wel een mail vanuit Arend Benthem om het bedrijf te beoordelen en ik heb daar aangegeven dat ik dit pas zou doen nadat de wagen was opgehaald. Ook werd Arend boos als ik een negatieve ervaring zou plaatsen.\r\n\r\nVoor mij hier geen 2e aankoop meer, was ook wel 100km bij mij vandaan maar daar heb ik zelf voor gekozen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste auto bij deze onderneming moet altijd even wennen maar voelt goed en ik denk dat dit gevoel ook bevestigt gaat worden in de toekomst.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf personeel is zeer prettig in de omgang,ze staan direct voor de klant klaar.Tevredenheid van de klanten staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit is mijn tweede nieuwe seat altea die ik er koop.\r\nzeer tevreden. hele nette garage vakkundige mensen en leggen alles goed uit.van wat je koopt.klasse.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goede ervaringen met dit garagebedrijf, snelle service, altijd kop koffie en werkplek om door te werken wanneer auto onderhouden wordt. De keer dat m\'n auto echt niet meer wilde hebben ze hun best gedaan om je snel weer op de weg te krijgen. In de tussentijd heb ik occasion meegekregen om rijdend te blijven.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste bezoek aan dit bedrijf. Mijn VW ingeruild en en nieuwe Mazda 2 Bi Fuell aangeschaft. Kan de auto deze week ophalen.\r\nKlantvriendelijkheid en service TOP, ik heb er dan ook graag een stukje voor omgereden vanuit Noord Holland. Als het gevoel zo blijft kom ik zeker terug en is het onderhoud ook voor deze zaak.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot dusverre zeker positief
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf wat begrijpt wat service en klantenbinding is.\r\nEen plezier om binnen te lopen en geholpen te worden.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig, klantvriendelijk en kundige mensen, voor ons een reden om zeer zeker vaker te komen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring en komen afspraken na!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijn bedrijf, wordt goed geholpen, aardig en fijn personeel, altijd een kop koffie,
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze zijn wel klant vriendelijk.\r\nWillen de klanten wel vlot helpen.\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Blankenstein 530

7943 PA Meppel

522243 333

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.