• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is mijn garage, wederom een occasion gekocht en zal ook weer de service beurten bij deze garage blijven doen. Zij verdienen geld aan mij uiteraard, maar heb niet het gevoel het vel over de neus getrokken te worden. Denken mee in alternatieve oplossingen. Deskundig, service gericht, meedenkend, gewoon goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wordt hier altijd fantastisch geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam, accuraat, to the point.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg duur!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring ,maar de rekening zou op de mail staan helaas de beloofde soep was vergeten door medewerker wat heel prettig was dat je precies wist wat er ging gebeuren aan de auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, afspraken worden prima nagekomen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb geen zin uitgebreid mijn verhaal te doen aangaande dit bedrijf. Heb de service cq garantieafhandeling mbt daar gekochte occasion van €15.000 als zeer matig ervaren. Als eenmalige klant zou ik daar nooit meer iets kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Eerlijke verkoop van nieuwe en gebruikte auto\'s . \r\nReparatie naar tevredenheid. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben een vaste klant,prima te overleggen,ook met geldzaken,en goede afspraken,nog nooit problemen gehad.ook discussie kan je met het bedrijf doen met personen wie ik aan spreekt.en dat spreekt mij aan.mag graag komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Korte ervaring. Voorjaar nieuwe auto gekocht. Uitstekend geholpen. Mijn beoordeling is dan ook op basis van deze eerste ervaring en derhalve onvoldoende representatief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk.\r\nGoede voorlichting over de te verrichten werkzaamheden / kosten.\r\nKortom ik ben een tevreden klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goed, communicatie is heel goed, dat vind ik het belangrijkste. Daarnaast weet men wat ik wil met de auto.Veel kilometers en graag veilig. We gaan met onze Seat Alhambra naar de 500.000 kilometer. Altijd graag gewild, een auto van een half miljoen!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service gericht , vriendelijk en altijd duidelijk naar de klant

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positief

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht in 2016, inmiddels 2 x de turbo kapot. Arend Benthem zegt wij kunnen niets voor je doen. geen open een eerlijke communicatie. Als er iets met je auto aan de hand is, dan geven zij iedereen de schuld en zijn niet bereid willend je te helpen. Koop hier geen auto....je krijgt er spijt van want ze maken een onderdeel kapot en laten jou alles betalen. Achteraf zeggen ze dan, het is een gebruikte auto. Bij Arend Benthem koop je een auto maar je krijgt geen service, klantvriendelijke behandeling. Ik kan daarom Arend Benthem aan niemand aanbevelen. KOOP HIER GEEN AUTO...zoek een andere MAZDA dealer, er is niets mis met mazda, maar ARend Benthem deugt niet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werd opgehaald voor het maken van de remmen. Kreeg gelijk advies voor bepaalde punten die niet meer deugden. Altijd goed voor een leek.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig zaken doen, men doet wat er is afgesproken.