Alles goed geregeld

Alles volgens afspraak geregeld, werd even tussendoor gebeld voor enige aanpassingen, dus geen onverhoedse verassingen.

heel tevreden

Petrogas heeft deskundige medewerkers en afspraken worden altijd nagekomen. En kosten - baten zijn goed in balans.

Altijd goed!

Prima service, keurig en snel

Wat een topservice!

Door mijn eigen schuld te laat mijn APK geregeld, gelukkig denken de mensen van Petrogas goed mee en kon alles snel weer in orde gemaakt worden!

Helemaal prima

Gebracht voor APK en aandacht voor oliepeil en koelvloeistof erbij gekregen, top. Geen onnodige reparatie adviezen,top Voelt goed bij Petrogas

Altijd goede ervaring

Ik kom hier al jaren - betrouwbare garage voor eerlijke prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Deskundige mensen en prettige sfeer

Na een kleine onderhoudsbeurt en APK, rijdt mijn auto weer als een zonnetje. Hij was ook nog keurig uitgezogen.

goed geholpen

Top en snel weer!

Snel een plek voor een grote service beurt. Goed en snel uitgevoerd. Weer tevreden naar huis!

goed geholpen, super fijn

geweldig geholpen

Superfijne garage

Wederom is een uitstekende service geleverd door Rogier en de monteurs Een auto van 18 jaar oud en plotseling kan het raam niet meer dicht wat lastig is als je werkt met dure spullen in de auto. Direct naar Petrogas gereden en om hulp gevraagd. Een nieuw onderdeel werd besteld en zodra deze binnenkwam, werd het in mijn auto gemonteerd. Daarop gewacht, buiten in het zonnetje met een capucchino van de zaak. Leuker kan ik het niet maken. Tot de volgende keer, hopelijk niet, maar ja...

Aardige jongens, perfecte service

Ik ken geen betere garage dan Petrogas

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbare garage en harde werkers! Nog voor mijn afspraak stond geplant werd ik gebeld dat de reparatie al was voltooid

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

top service

Prettige communicatie, goed vakmanschap

• Prijs/Kwaliteit

Professioneel, vriendelijk en goede service

Afspraak voor APK, alles mooi op tijd gedaan. En heerlijke koffie in de wachtruimte met goede wifi. Hartelijk dank!

• Prijs/Kwaliteit

Ik werd vriendelijk geholpen.

Afgaande op de ervaring van diverse vriendinnen ga ik ervan uit dat de onderhoudsbeurt naar behoren is gedaan.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Heel prettig

Fantastisch geholpen door Garagebedrijf Petrogas B.V. Vlotte diagnose, meedenken in de gunstigste oplossing en dat alles binnen hele korte tijd. Een aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Great experience and service level

Very happy with choosing Garage Petrogas for the Distribution and Brake works I had to do on my car. I will for sure be back for the next maintenance.

Snelle service. Vuur

Uitstekend geholpen

Goeie service gerichte mensen

wederom goed geholpen door Petrogas

Een reparatie was nodig en ik zou mijn auto een week kwijt zijn. We planden een afspraak tijdens mijn vakantie en na afloop haalde ik mijn auto op. Het euvel is verholpen en ja, opnieuw zeer tevreden over Petrogas!

Snelle en goede service

niet gepland, zo maar binnen gevallen, en dan toch binnen 4 uur nieuwe remblokken en remschijven gemonteerd. voordeel was dan ook nog geen leen auto nodig.

Snel en betrouwbaar

Goed advies, snel, betrouwbaar en vriendelijk.