Uitstekende service!!

Bij autofirst Van Der Heiden krijg je waar voor je geld. 1 jaar garantie is ook echt 1 jaar garantie!! We hadden een Skoda Fabia gekocht maar bij 3 portieren deden de knoppen het niet vsn electrische ramen. We zijn terug geweest maar ze kregen het niet direct voor elkaar. Op advies van Bas heb ik de auto naar de Skoda garage gebracht. Daar moesten 3 nieuwe schakelaars geplaatst worden. Ik vond de rekening niet meevallen, tegen de 500 euro. Maar dat kreeg ik zonder tegensputteren zo terug gestort. Ik geef Autofirst Van Der Heiden een dikke 10

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en vriendelijke mensen

Voor mij de eerste keer dat ik onderhoud heb laten uitvoeren bij dit bedrijf. In juni 2022 een Audi A3 SB (occasion) aangeschaft en de remvloeistof was aan vervanging toe. Afspraak maken was gemakkelijk en op een voor mij mooi tijdstip. Netjes en vriendelijk ontvangen en de auto was binnen de beloofde tijd klaar. Wachten onder genot van een kop koffie en zo nu en dan een praatje was prima. Kom hier zeker weer terug voor de eerstvolgende onderhoudsbeurt.

• Prijs/Kwaliteit

Bij deze garage wordt je serieus genomen en staan mensen altijd voor je klaar. Niets is teveel en er wordt altijd snel en effectief naar een oplossing gezocht. Prijs/kwaliteit is top!

Al jaren tevreden

Mijn vader kwam er al, en ik sinds een jaar of 30. Als je zo lang blijft komen, is de reden duidelijk: ben zeer tevreden.

Op alle vlakken een 10

Ik heb 2 jaar geleden mijn Nissan Juke gekocht bij AutoFirst van der Heiden en ben meer dan tevreden over dit bedrijf. Bas en zijn vader Piet zijn eerlijke en oprechte mensen, alle medewerkers trouwens. (Klant)vriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam zijn de steekwoorden die zij hoog in het vaandel hebben staan. Kortom ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen!!

Super service

Wat fijn dat er nog goede garages zijn. We zijn ontzettend goed geholpen bij autofirst van der heiden. We zagen een mooie Nissan Qashqai via internet bij hun staan en na een proefrit was het duidelijk een hele fijne complete auto voor een eerlijke prijs en ook nog met alle service en garantie die er standaard bij in zat. We komen zelf uit Enschede, dus het is wel een eind rijden maar anders lieten we alle beurten hier uitvoeren. Voor mensen uit de buurt van Dordrecht: niet langer zoeken maar gewoon naar Van der Heiden! :)

• Prijs/Kwaliteit

Ging langs om een afspraak te maken werd meteen al met lampjes geholpen en neemt de tijd voor je. Heeft me met meer geholpen dan nodig was. Betrouwbaar en gastvrij

• Prijs/Kwaliteit

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar en vakkundig prijs kwaliteit verhouding prima,bij iedereen aan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service zeer,zeer betrouwbaar\r\nen deskundig