Top autop

Via zoekopdracht bij Pascal terecht gekomen En zoals ik al omschrijf geweldig mooie auto echt een top auto De foto's op de site spreken boekdelen Goede service en uitleg Vriendelijkheid een dikke 10 top

Behulpzaam

Ik word altijd goed geholpen ook zonder afspraak

Vriendelijk snel en efficiënt

Prima snel en vriendelijk geholpen, ook wat mailverkeer betreft. Personeel met kennis van zaken. We zijn blij met jullie als garage in de buurt.

Goed geholpen!!!

Jullie hebben mij goed geholpen bij reparatie dieselfilter. Ik hoop dat hij het goed blijft doen.

geweldige service!

geweldige service!

Altijd top geregeld.

Altijd top geregeld. Ga zo door.

Snel en vakkundig, vriendelijk personeel!

Prima service en zéér vakkundig.

Al ruim van tevoren een keuringsafspraak met beurt gemaakt voor de camper. Echt een hele fijne garage waarvoor ik speciaal vanuit Eindhoven kom. Vaste monteurs die hier al jaren met veel plezier en deskundigheid werken. Die vertrouw ik graag aan mijn camper toe. De volgende afspraak voor komend jaar is alweer gemaakt!

Perfecte diensten

Ik stond op een gegeven moment stil had de auto uitgezet en wilde niet meer starten en Pascal was er binnen korte tijd om mij te helpen

Goede service .

Correcte naleving van gemaakte afspraken. Goede vakkundige medewerkers waar ik vertrouwen in heb ! Een sms-je indien de auto weer opgehaald kan worden.

Goede serviçe en wordt meteen gebeld welke reperatie er zijn

Top bedrijf

Totale ontzorging met hoogstaande kwaliteit en advies

Erg positief over de service en meedenken in best passende oplossing.

Altijd top!

Snel en goed

De accu was stuk. Pascal en zijn team hebben me snel geholpen. Kreeg leenauto mee. Binnen paar weer onderwegen met mijn auto.

Gewoon goed!

Al jaren klant en wederom een prima ervaring.

Top garage

Een garage met eerlijk en goede service.

Goede vakkundige service en afspraken worden heel goed nagekomen

Goede vakkundige service en afspraken worden heel goed nagekomen.

Altijd goed

Altijd goed

snelle service

snelle service en duidelijk advies + uitle

Zeer vakkundig en betrouwbaar!

Vakkundig, betrouwbaar en luistert naar klant! 'Afspraak is afspraak!

Vakmensen

Hebben mijn oud campertje goed gerepareerd,waardoor wij weer veilig de weg op kunnen.Danke

Meedenkend en betrouwbaar, geen verrassingen.

Na aankoop mijn Mitsubishi bij de vakgarage in onderhoud gehad, Ben weer terug bij Pascal Knapen voor onderhoud. Achteraf gezien had ik ook deze auto vanaf aankoop hier in onderhoud moeten houden.

Zeer snelle service

Vriendelijk personeel en een goede en snelle service

duidelijke info, eerlijk , goede prijs kwaliteit!

vriendelijk personeel, goed en eerlijk advies

Roermondseweg 66 B

6004AT Weert