Wordt altijd heel fijn geholpen

Fijne behandeling

Goeie service

Goeie behandeling En als de prijs te hoog wordt nemen ze eerst contact met je op voor dat ze het repareren

Zie opmerking

Correct en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Super, meedenkend en oplossend gericht

Ondanks de drukte, weet Pascal altijd tijd te maken voor een ad-hok storing. We hadden een wang van een band van onze bedrijfsbus beschadigd, er ontstond dus een gevaarlijke situatie. Pascal gebeld en hij heeft dit snel tussendoor ingepland en de band vervangen. De volgende dag konden wij onze bedrijfsplanning weer gewoon doorlaten gaan. Bedankt voor de snelle oplossing.

Altijd fijne service bij Pascal

....

Het had wel wat tijd nodig maar ik ben goed geholpen om van 2 lastige storingen af te komen.

Ondanks dat ik auto enige tijd moest missen ben ik goed geholpen om van die 2 lastige storingen af te komen.

zeer deskundig en vriendelijk

Ondanks de enorme drukte hebben ze mij toch nog voor het verstrijken van de APK termijn kunnen helpen. Hiervoor mijn enorme dank en bewondering.

Kan altijd op ze rekenen

Ben ruim 3,5 jaar klant en altijd goeie ervaringen. Maar de laatste tijd spant de kroon! Ik heb helaas een enorme miskoop gedaan met een tweedehands auto (bij een andere partij), en Knapen doet enorm hun best om zo goed mogelijk te helpen om de auto op te lappen. Eerlijk advies, goeie prijzen, inzet en alternatieve oplossingen. Ben super blij met ze!

Heel goede service

Duidelijke afspraken en snelle afhandeling

Mooie Fiat 500 cabrio gekocht bij Pascal Vriendelijk geholpen Altijd in mogelijkheden denken Prima prijs en goede kwaliteit ! Helemaal blij mee !

Snelle en duidelijke service

Goed en snel geholpen

Prettig geholpen en er is goed werk verricht

Naast de onderhoudsbeurt en APK heb ik enkele andere zaken laten afhandelen. Goede uitleg over de werkzaamheden en de kosten, zowel tevoren als na afloop bij de afrekening. Er is (voor zover ik dat kan beoordelen) goed werk geleverd en de leenfiets was ook prima.

Top. Perfecte service

Alweer goed!

Prima SERVICE. Doen wat ze beloven

Veel vakkennis, eerlijk advies en geen verassingen.

Uitstekende garage

Perfecte garage

prima service

prima service

Goede betrouwbare garage

Ik kom hier al jaren en ben nog nooits teleurgesteld met wat voor opdrachten die Pascal met zijn mannen aan mijn auto hebben moeten doen. Hele goeie service en kwaliteit staat hier bij deze garage voorop.

Top en nog eens top

De beste service van de gehele regio !!

Altijd goed

Snel en prettig

Eerlijk

Staat altijd klaar voor een advies.

Vriendelijk en behulpzaam en kundige monteurs in een vriendelijke sfeer

Vriendelijk en behulpzaam en kundige monteurs kom er al verschillende jaren en ben er altijd goed geholpen ook voor kleine storingen werd ik tussendoor geholpen. Ben ook een paar keer naar huis gebracht dat ik geen vervoer naar huis had . Al met al een garage die ik aan iedereen kan aanbevelen

Roermondseweg 66 6004AT Weert