Erg tevreden, goed geholpen

Ik kon de auto niet op de dag zelf brengen, maar dat was geen probleem, heel fijn

Komen afspraak goed na, geven goed informatie en zoeken oplossingen.

De accu deed het niet meer en zijn ze mijn auto op komen halen voor een nieuwe accu. Heel fijn en zeer snel gehandeld.

snel en betrouwbaar

Zoals altijd uitermate tevreden na het bezoek aan de garage

Super tevreden

bellen , afspraak , brengen , bericht als hij klaar is , ophalen afrekenen en naar huis . Super

Je word super geholpen.

Fijne garage !

Mijn ervaring is, dat alles netjes en correct wordt afgehandeld.

Leuke Fiat gekocht voor onze dochter, top service!!

We zijn erg tevreden met onze aankoop!!

Top service verleend.

Reparatie vakkundig uitgevoerd.

fijn geholpen vriendelijk

Opeens begon mijn Fiat 500 rare kuren te vertonen. Gelukkig was ik niet ver verwijderd van de garage. Het probleem was nog niet zo eenvoudig. Het was zoeken naar een speld in de hooiberg. Gelukkig weer alles top gemaakt bij Pascal Knapen. En nu weer lekker rondtoeren en genieten van mijn auto. Top Service!!!

Heel goed

Wordt altijd heel fijn geholpen

Fijne behandeling

Goeie service

Goeie behandeling En als de prijs te hoog wordt nemen ze eerst contact met je op voor dat ze het repareren

Zie opmerking

Correct en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Super, meedenkend en oplossend gericht

Ondanks de drukte, weet Pascal altijd tijd te maken voor een ad-hok storing. We hadden een wang van een band van onze bedrijfsbus beschadigd, er ontstond dus een gevaarlijke situatie. Pascal gebeld en hij heeft dit snel tussendoor ingepland en de band vervangen. De volgende dag konden wij onze bedrijfsplanning weer gewoon doorlaten gaan. Bedankt voor de snelle oplossing.

Altijd fijne service bij Pascal

....

Het had wel wat tijd nodig maar ik ben goed geholpen om van 2 lastige storingen af te komen.

Ondanks dat ik auto enige tijd moest missen ben ik goed geholpen om van die 2 lastige storingen af te komen.

zeer deskundig en vriendelijk

Ondanks de enorme drukte hebben ze mij toch nog voor het verstrijken van de APK termijn kunnen helpen. Hiervoor mijn enorme dank en bewondering.

Kan altijd op ze rekenen

Ben ruim 3,5 jaar klant en altijd goeie ervaringen. Maar de laatste tijd spant de kroon! Ik heb helaas een enorme miskoop gedaan met een tweedehands auto (bij een andere partij), en Knapen doet enorm hun best om zo goed mogelijk te helpen om de auto op te lappen. Eerlijk advies, goeie prijzen, inzet en alternatieve oplossingen. Ben super blij met ze!

Heel goede service

Duidelijke afspraken en snelle afhandeling

Mooie Fiat 500 cabrio gekocht bij Pascal Vriendelijk geholpen Altijd in mogelijkheden denken Prima prijs en goede kwaliteit ! Helemaal blij mee !

Snelle en duidelijke service

Goed en snel geholpen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.