Het spijt ons dat u onze prijs kwaliteit beoordeeld met een 5 maar zijn erg blij dat u onze service en deskundigheid beide beoordeeld met een 10. In uw beschrijving geeft u aan dat u voor de Apk een factuur van € 400,- heeft gehad. Voor slechts een Apk is dat veel geld. Ook heeft u aangegeven dat u vragen heeft over de onderdelen en werkzaamheden. Vandaar hier een uitleg over de factuur. U heeft een grote onderhoudsbeurt gehad aan uw auto inclusief het vervangen van een aandrijfas hoes, interieurfilter, remvloeistof, stabilisatorstang en ruitenwissers. Over het arbeidsloon heeft u 20% vaste klanten korting ontvangen. Ook heeft u een jaarlang mobiliteit garantie met de AutoFirst pechhulp pas. Ik heb inmiddels een prettig gesprek met u gehad waarin ik de factuur uitgelegd heb en hoop dat het gevoel over onze prijs kwaliteit verbeterd is en met een hoger cijfer gewaardeerd word. Bedankt voor uw reactie en het eerlijke gesprek waarin het voor ons nog duidelijker is geworden hoe belangrijk een goede uitleg van de factuur en de daarop omschreven werkzaam heden is. Edwin de Rijke
Lemsterpad 38 B
8531 AA Lemmer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.